Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller 2x frostmage og har vingla mellom 1900 og 2000. Taper hele tiden mot de J***A SL/SL lockene og restodruider...

men Schjellin, det spørs på åssen gearet er ofc, hvis du har mest welfare epics (season 1 gear), og dermed lavere hp/resi/spelldmg anbefaler jeg deg å gå med rogue, siden det kan være sikrere med stunlock enn nuke.

Lenke til kommentar

Fair enough Martin, hjernen må ha spilt meg et puss ved det første innlegget.

Og phen0m, creds til deg for å kjøre en slik combo. Synes i grunn alle 2 dps-teams er tøffere i trynet enn healer/dps, selv om jeg spiller sistnevnte selv.

PS: Gearet hans er linka i siggen.

Aslas: Les innlegget mitt rett over ditt.

Deadbeat: Etter min erfaring er det langt verre å burste ned pet som rogue enn warrior. MS er genial til target swaps, men man kan fort gå på en smell som rogue om man ikke får ned pettet med en gang, pga debuffen, poison applications, warlocken som kan feare deg (ShS hjelper en god del mot det, da jeg spilte combat før i tida kunne en fear + CoEx ødelegge mye), osv.

Jeg har som regel ikke brydd meg særlig om pettet, og bare spamma det jeg har på warlocken, med unntak av små interrupts på enemy priest dersom han står i nærheten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trenger litt råd her:

Spiller Hunter med en holy pally og vi sliter mot resto druid / sl lock comboen.

Tips her?

Hjertelig:)

Pala: Fokuser på å cleanse dots. Ikke la noen droppe under 50% hp.

Hunter: Legg press på Wlock pet, drep to pets. Når du legger press på pettet tvinger du resto druiden frem for å heale. Vipersting + silencing shot på druid, for å forhindre at han abolisher vipersting, drar minst 900 mana fra druiden på den måten, med litt flaks på vipersting (talented resist) resist og scorpid pet poison som abolishes istedenfor så kan vipersting ticke ut alle tick. Pet (helst scorpid) hele tiden på druid.

Wingclip wlocken og hold dere ute av fear range hele tiden. FD mot mana drain.

Men serriøst, skaff deg en resto druid om du kan.

Lenke til kommentar
Trenger litt råd her:

Spiller Hunter med en holy pally og vi sliter mot resto druid / sl lock comboen.

Tips her?

Hjertelig:)

Pala: Fokuser på å cleanse dots. Ikke la noen droppe under 50% hp.

Hunter: Legg press på Wlock pet, drep to pets. Når du legger press på pettet tvinger du resto druiden frem for å heale. Vipersting + silencing shot på druid, for å forhindre at han abolisher vipersting, drar minst 900 mana fra druiden på den måten, med litt flaks på vipersting (talented resist) resist og scorpid pet poison som abolishes istedenfor så kan vipersting ticke ut alle tick. Pet (helst scorpid) hele tiden på druid.

Wingclip wlocken og hold dere ute av fear range hele tiden. FD mot mana drain.

Men serriøst, skaff deg en resto druid om du kan.

Ehm, kanskje bare jeg som har fått for meg noe helt idiotisk, men man kan jo draine en hel Viper Sting av en druid og, da?

Viper, Silencing, Scatter = 3/4 ticks, ja? Kanskje litt dum bruk av Scatter, men det drar jo manaen ut uansett :whistle:

Er dette dumt, eller? ;p

Lenke til kommentar

Lurer på om folk ignorerer postene mine noen ganger. Silence for druid betyr ikke at bearform lokkes, så druids med scorpid pet på seg går bearform øyeblikkelig etter viper sting. For å få noe ut av viper+silence-komboen tror jeg det er best å silence først, da en druid kan slenge på en abolish poison før du rekker å silence. De fleste druids går uansett bearform, da 1 abolish-resist ødelegger for så store deler av manaen, + at spellen koster litt, og at det er en fordel å spise traps/tanke pet i bearform.

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig, men druiden shapeshifter ikke "hele tida", men kun de gangene han treger å heale, eventuelt cyclone om muligheten er der for burst. Hunteren gjør veldig lav dps, men har stor uptime, mens warrioren har liten uptime og stor dps.

Nettopp derfor druid/warr v hunter/druid tar så lang tid. Legg til Feign Death Shadowmeld drink mens warrioren er CCa, og en arenamatch kan fort vare altfor lenge.

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig, men druiden shapeshifter ikke "hele tida", men kun de gangene han treger å heale, eventuelt cyclone om muligheten er der for burst. Hunteren gjør veldig lav dps, men har stor uptime, mens warrioren har liten uptime og stor dps.

Nettopp derfor druid/warr v hunter/druid tar så lang tid. Legg til Feign Death Shadowmeld drink mens warrioren er CCa, og en arenamatch kan fort vare altfor lenge.

JA, de varer veldig lenge. Hver gang vi møter druid/warr er det "hunt the druid and drain". Men vi stikker av med seieren da ;)

Lenke til kommentar

De siste gangene jeg har spilt mot druid/hunter-teams som var gode har jeg blitt redda av at deres team DCer etter sånn 20 min. Ble faktisk redda av det forrige gang, etter at jeg var litt for offensiv da druiden deres gikk low (dvs. nesten oom). Ellers er det bare å håpe at de går tom for ammo/water før jeg eventuelt dør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Er så fryktelig irriterende med 10-13 minutter 2v2 queue.

jeg vet det er "siste liten" gaming på gang rundt omkring, men det burde da gå ann å sette opp flere servere.

Joina teamet til en shadowpriest (rundt 1370 rating) og vi spilte i 12 matcher før han måtte dra. Hadde queues vært kortere så hadde vi klart mange flere kamper og da ville vi mest sannsynlig hatt høyere rating siden vi vant alle kampene vi spilte før han måtte dra.

Men, det er vel prisen man må betale for å spille i siste liten :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...