Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har noen tall over hvor mange % deltatt man trenger for å få arena points av ratingen til teamet?

8096572[/snapback]

Man må ha vært med på minst 40% av alle kampene.

8096584[/snapback]

 

såpass? gjelder det både 5vs5, 3vs3 og 2vs2?

8096589[/snapback]

Skulle da tro det. Ellers kan ett sjette medlem på 5 man bare leeche seg til poeng, så alt for lett. :!:

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Magen i teamet mitt greide å kjøpte off-hand sverdet for melee, lite kjipt å kaste bort 1.1k points på det. :/

8104984[/snapback]

 

Når du klarer å gjøre noe slikt fortjener du å miste de poengene imo ;)

 

Til Pazaak:

 

Nei, det er ikke slik det fungerer. Rating og poeng er 2 helt forskjellige ting. En rating på rundt 1500 gir ca 300 arena points i 2vs2. Står bedre forklart på hjemmesiden til wow.

Lenke til kommentar
Blir poenga rekna ut hvordan ratingen din er på onsdag? Ikke antall kamper med win\loss?

 

Nei jeg fikk nesten 300 poeng av 3\9.

8105741[/snapback]

 

Du får poeng utrekna fra rating hver onsdag ja, har du under 1k rating? siden du får poeng av å vinne 1/3?

Lenke til kommentar
Hei, lurer på en ting anngående arena. Vi tre kamerater som er i lvl 64 nå alle sammen. Så i lvl 70 er det sånn at vi registrer oss som et team?

 

Og noen som har no kommentar på hva de tipper om et team bestående av shaman, mage og warlock(meg)?

8158716[/snapback]

 

Pass på magen, han kommer til å bli rævkjørt rimelig fort om dere ikke passer på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...