Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 res på roguen nå, mens bror min har 250 :D (disc priest +rogue). Regner med det fortsatt er en rimelig sterk kombo?

 

Btw, hva slags spec bør jeg ha? For øyeblikket er jeg 17/0/44(s1 sword, s2offhand) shadowstep som egentlig funker ganske bra ettersom det gir en syk survivability, men har også tenkt på å specce mutilate(malchazeen, s2offhand) for quick recovery og god damage.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Spiller med disc priest/warlock for øyeblikket, og kan si så mye som at warrior/rogue er vår nemesis. Priesten blir nuka ned fort som faen, mens jeg 1v2 ikke har sjanse. Fear funker ikke på noen av targets, og 3sec med Death Coil er stort sett det som kan gjøres, bortsett fra å nuke warrior. (som igjen gir den rage)

Lenke til kommentar

Meh, er ikke mulig å klare over 1600 ser det ut som med mitt gear :p (discpriest+rogue) Teamet er bare en uke gammelt og jeg har pvegear og 100res, så om vi møter en warrior dør jeg på 6sekunder om jeg ikke får heals.

Følgende scenario er ikke uvanlig (skjedde for 1min siden): 2000white, 2500ms, 2000 whirlwind. Nesten død jeg da :angry: Vinner som regel mot pala+warriors, men om det er bare fordi de fokuser priesten.

Lenke til kommentar

Btw, en kul setup som anbefales er, Druid, warr & retri pala..

 

Helt sinnsvakt morsomt å spille du dreper folk SÅ RASKT :p

 

Vi gjorde 45-4 med denne setupen igår og landa på 2050 før vi la oss, aldri hatt det så morro i 3v3 før

 

5/5 s3 priests dør av 1 hammer of justice osv helt sinnsvakt mye burst og.

 

bra overlevelse og cc med druid, og alt av cloth = rip. Raper også druids pga JoJ..

Lenke til kommentar

Takk for tipset angående å putte poeng i combat for mer survival, 10% mer avoidance er jo greit ja :)

 

Odd-frank: Da burde man vel i såfall bytte palaen eller warriroen ut med en rogue for å opprettholde samme samme mengde cc. Da er jo litt av poenget borte i comboen da :p Palas kan ha SYYK burst :dribble:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...