bögfisk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 500 arena points = 30min Mana-Tombs? I'd hit it. Hvordan kan du tjene så mye av å farme Mana-Tombs i en halvtime? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 500 arena points = 30min Mana-Tombs? I'd hit it. Hvordan kan du tjene så mye av å farme Mana-Tombs i en halvtime? Søk litt Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hjelper en kompis på warriorn hans nå, han med 100 resi og jeg med 260 på warlocken. 1600 rating første kvelden er ikke så alt for værst syns jeg Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) 100 res på roguen nå, mens bror min har 250 (disc priest +rogue). Regner med det fortsatt er en rimelig sterk kombo? Btw, hva slags spec bør jeg ha? For øyeblikket er jeg 17/0/44(s1 sword, s2offhand) shadowstep som egentlig funker ganske bra ettersom det gir en syk survivability, men har også tenkt på å specce mutilate(malchazeen, s2offhand) for quick recovery og god damage. Endret 3. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) spiller resto druid, og lurer på hva er best av SL/SL warlock, warr eller SL/SL, rogue? EDIT: 3v3 ofc Endret 3. februar 2008 av Falgny Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Begge er vell sterke, men jeg er ganske stor fan av rogue i den setupen, mye mer cc muligheter og kan fjerne en stor del av motstanderens damage eller healing med stunning og interupts. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 spiller resto druid, og lurer på hva er best av SL/SL warlock, warr eller SL/SL, rogue?EDIT: 3v3 ofc Har selv spilt Resto Druid, SL/SL Lock og Rogue, med meg selv som rogue. Comboen er top notch, god dps, survivability og CC. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Går du med warrior er det viktig at warlocken klarer å dispelle med fel huntern Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Pfft, kan ikke lese, tydeligvis. Endret 4. februar 2008 av Talwin Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har noe erfaring med rogue/warrior i 2v2? Regner med det blir om å sappe en eventuell healer for så å nuke ned, evt. Sappe DPS nuke healer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spiller med disc priest/warlock for øyeblikket, og kan si så mye som at warrior/rogue er vår nemesis. Priesten blir nuka ned fort som faen, mens jeg 1v2 ikke har sjanse. Fear funker ikke på noen av targets, og 3sec med Death Coil er stort sett det som kan gjøres, bortsett fra å nuke warrior. (som igjen gir den rage) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 warr/rogue finnes ikke over 1800 rating dog En warrior uten healer dør så ekstremt fort. Psv få priesten din til å være mountet mens du angriper warrioren dot han til fullt og kons på å holde roguen unna imens warrioren dør. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Meh, er ikke mulig å klare over 1600 ser det ut som med mitt gear (discpriest+rogue) Teamet er bare en uke gammelt og jeg har pvegear og 100res, så om vi møter en warrior dør jeg på 6sekunder om jeg ikke får heals. Følgende scenario er ikke uvanlig (skjedde for 1min siden): 2000white, 2500ms, 2000 whirlwind. Nesten død jeg da Vinner som regel mot pala+warriors, men om det er bare fordi de fokuser priesten. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Som en low geara rogue blir du totalt _ødelagt_ av en warrior med bra gear Du kan nok overleve 2x evasion.. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagd en spesial spec med shadowstep, og dodge & parry talentsa i combat for å overleve. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Btw, en kul setup som anbefales er, Druid, warr & retri pala.. Helt sinnsvakt morsomt å spille du dreper folk SÅ RASKT Vi gjorde 45-4 med denne setupen igår og landa på 2050 før vi la oss, aldri hatt det så morro i 3v3 før 5/5 s3 priests dør av 1 hammer of justice osv helt sinnsvakt mye burst og. bra overlevelse og cc med druid, og alt av cloth = rip. Raper også druids pga JoJ.. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Går vel også å skifte ut druiden med en shaman og få litt wf og bl for litt ekstra action. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jepp, shaman har plenty med crowdcontrol. Stoneclaw totem anyone? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Takk for tipset angående å putte poeng i combat for mer survival, 10% mer avoidance er jo greit ja Odd-frank: Da burde man vel i såfall bytte palaen eller warriroen ut med en rogue for å opprettholde samme samme mengde cc. Da er jo litt av poenget borte i comboen da Palas kan ha SYYK burst Endret 4. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jepp, shaman har plenty med crowdcontrol. Stoneclaw totem anyone? Var faktisk ikke det jeg sa. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan vill en slik setup funke Rogue/Spriest/Resto druid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå