Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Det at du suger mot warriors er ditt problem Quicko, ikke mitt.

 

Jeg overlever helt til mana mana stopper med 100 resi.

 

Dog jeg har 11k hp, men det er måten jeg har statta mitt dritt gear opp (8.5k mana)

 

Ikke gå Disc, 28/33 gir deg MYE MYE MYE mer surva med lite gear, Blessed reillience = 250 resi eln sånn ca.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at du suger mot warriors er ditt problem Quicko, ikke mitt.

 

Off-topic: Takk for tipset som druid/priest/warrior, hjalp litt, selv om det var mer et lite "trick" til å få et overtak enn en fullstendig strategi. Alle monner drar!

 

Tilbake til diskusjonen:

 

Jeg overlever helt til mana mana stopper med 100 resi.

 

Dog jeg har 11k hp, men det er måten jeg har statta mitt dritt gear opp (8.5k mana)

 

Ikke gå Disc, 28/33 gir deg MYE MYE MYE mer surva med lite gear, Blessed reillience = 250 resi eln sånn ca.

 

Det "kan" ha noe med at du har 11k hp, og ikke at jeg suger mot warriors. Mot alle burst-classes gir de ekstra HPene mye mye mer ro. Når man ikke konstant trenger å holde HPen sin på >90% og man kan ta i mot noen store tall med skade uten å havne lavt så er det mye lettere.

 

Hvis vi ser fra et diskusjonsmessig standpunkt, var det DU som først sa at du pwna arena med lav resilience priest/lock med level 60 gear (synonymt med lav HP), før du forandra faktaene til at det var s2, og så nå har du 11k hp? De faktaene forandrer jo saken fullstendig! Sjekka armory nå, og du har 3 level 60 epics, og resten level 70 blues/epics på den charen. Joda, du er fortsatt crap geared, men du satt ting på spissen.

 

Ser du har spilt et par kamper siden sist, 1-1 på armory, dersom den ikke er bugga. Ikke fullt så lett som du trodde likevel? Dere kan vinne mange kamper mot enkelte setups, mest fordi ProM er imba, men får du til 1790 denne uka må jeg si at jeg blir imponert :). Legg til 1790 i 3v3, og du er helten min.

 

Ang. holy, så er jeg helt enig, trodde jeg bare skulle pewpew farme AV over en weekend + litt til, og så ha 250-300 resilience, men det tok lenger tid enn jeg trodde/håpte. PS er grei å ha når jeg skal heale mage-partneren min i 3v3, som er enda dårligere geara (6,6k hp og xx resi), men Holy er vel bedre overall.

 

 

Til dere som fortsatt ikke har installert denne modden: NECB (Nature's Enemy Castbar) er et must, uansett om det er DR eller annet man vil se etter.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt på den charen siden s2.

 

Så om armory viser noen stats i det hele tatt er den bugga.

 

 

28/33 > 47/14 under 200 resi.

 

Du healer bedre, du overlever lengere og du får SOR.

 

Om min warlock venn ikke hadde vært i militæret kunne jeg gjerne ha dratt teamet opp til 1790.

 

Så du sier at 3 lvl 60 epics og lvl 70 blues er bra gear?

 

Mine 70 epics er 1 merciless del, og 3 epic shadowpriest deler uten resi..

Endret av PcT
Lenke til kommentar
trenger råd for druid / warrior combo, taper så og si hele tiden mot warlock / disc priest og lurer på hvem warrioren skal angripe?

 

Hvilken rating er det snakk om?

 

På høy rating er druid+warr noe av det verste warlock+disc priest kan møte. Hvis warlocken har soul link angriper du ikke warlocken, gå etter pet'en hans istedenfor. Pet'en vil mest sannsynlig gå etter druiden så få druiden til å gå bak en søyle (ut av priest los) og drep pet. Dette må gjøres to ganger siden warlock kan summone en ny pet på 0,5 sekunder. Når begge pet'ene er død kan warrior få opp hamstring på priest og warlock mens druid bare kan løpe og drikke så mye han orker. Petene tåler ganske lite og klarer dere bare å drepe de er kampen praktisk talt vunnet.

 

Det som gjør at jeg sliter med druid og warrior er at jeg alltid går tom for mana før druiden, eneste sjansen er å prøve å skade warrior mye nok og forhindre druid fra å heale. Når vi taper er det nesten alltid fordi pet blir drept og druid da får fritt spillerom til å drikke hele tiden.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

For meg har det funka helt ypperlig å gå på Discpriest på RoL og Nagrand Arena, på 2000+ rating. En discpriest kan ikke kite på samme måte som druid, så de sitter gjerne i saksa når du angriper dem. La druiden holde seg på maksrange, og gjemme seg bak LoS når warlocken kaster fears.

 

Blade's Edge er det verre med, der kunne jeg godt trengt noen tips selv mot gode disc priest/warlockteams. Problemet er at den som blir angrepet av melee bestemmer hvor man går, og pga. arenaens langstrakte bane og mange LoS-hindere så får warlocken/priest fort inn en fear på druiden. Dette kunne jeg kontret med å fortelle når warrioren skal pummele locken på vent, men PCens lydkort er litt herpa, så jeg får ikke snakka på mic for tida.

 

@PcT:

 

Har sagt jeg er enig i at gearet ditt er dårlig, men du sa "60 gear", og det var akkurat det jeg hadde fram til 70. Resultatet var 6,5k HP og 7 resilience fram til jeg farma BGs. Regnet med at du hadde lignende stats da du sa 70 resilience og level 60 gear.

 

Respeccer holy/disc når jeg kommer hjem på søndagen, men problemet blir omtrent de samme, da jeg brukte det speccet første gangen vi PvPet, men respeccet for å PIe/PSe vennen min da vi farmet AVs.

 

Kameraten din har jo helgepermer, så bare å fikse 1790 rating når du føler for det.

Lenke til kommentar
Spiller warrior/priest i 2v2, men vi sliter mot 2xstealth teams da priest ofte er dø før han kommer seg ut av stuns, noen tips til hva vi kan gjøre?

 

 

Trinket + fear? :)

Er han heldig så er roguen undead, dessuten så har de fleste trinket. Hvis priesten er low og ikke har fearet enda er et også smart og bruke clos når han kommer ut av stun. Siden han mest sansynlig vil feare som en siste utvei.

Lenke til kommentar

Er de dobbel undeads er det ikkenoe du kan gjøre. Eneste må i så fall være å ha en VELDIG bra geara priest, først fearer han, WOTf, du trinket, så må dere overleve til neste fear.

 

(Disarm & Thunderclap MÅ DU BRUKE)

 

Er veldig få av dobbel rogues, de fleste andre komboer knuser dem. (druid+hvasomhelst egentlig)

Lenke til kommentar

ofte en god ide å ri rundt som en tulling, er du selv rogue eller kjenner rogues så vet du hvilken rute de foretrekker over arenagulvet og kan prøve å dodge de. det tjener tre formål, de kan bli utålmodige og gjøre feil, de kan bli sett om man kommer nært de og de ikke får til en opener, eller dere kan dra ut kampen lenge nok til at stealthdebuffen dukker opp og dere plutselig har alle fordeler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...