Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på warrioren min får jeg byttet til zerg stance mens jeg enda charger, i tillegg så har de fleste warriors Deathwish som også gjør en immune mot fear.

 

Ja, men det tar deg 1 sek å reagere + serverlagg før du får aktivert death wish. Og da er kitinga igang... Ja, seff kan du intercepte, men da blir du igjenn sårbar ovenfor mer CC

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp lagd en priest, og at en priest med 100 resilience (og tilsvarende stamina/healing-gear) kan overleve mot en warrior, er tull, spesielt i arena.

 

Jeg løper rundt i arena nå, med priest-alten min. Hvert game (2v2 og 3v3) håper jeg at jeg ikke møter warrior, for da er det tapt. Warlocks/mages går relativt greit på lav rating, rogues kan jeg overleve et greit stykke tid mot også, spesielt om teammaten hjelper til.

 

En nydinga priest som farmer seg opp til 100 resilience har ca. 7-7,5k hp unbuffed. Warriors fjerner fort 40-60% av HPen min i en intercept-stun. Legg inn MS, pummel (kan ikke regne med at fake-heal fungerer hver gang), fear, og jeg sliter. Greit, jeg starter med PWS/ProM/shield/fearward, men disse forsvinner styggfort. Greit, man dør ikke øyeblikkelig, men man blir så hardt pressa at man bare kan heale seg selv omtrent, og må gjøre det hele tida.

 

1790 i sesong 2, høres høyt ut, men greit. I sesong 3 ville du ikke hatt sjans dersom resten av gearet tilsvarer den lave resiliencen, fordi man finner merciless folk fra 1400 og oppover.

 

Jeg er enig, dog, at de absolutt ikke kan spille, og det gjør det enda mer trist å tape mot dem :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at warrioren gjorde det så fort arena starta. Dette kan fort skje etter 30 sekunder, og da har warrioren mye rage, etter å ha slått på lav resilience cloth. Skjoldet hjelper for 1 slag, og etter det er det 15 sekunder til neste skjold.

 

Uten særlig gear i arena som priest må man være såpass obs på HPen sin at det blir 0 tid til manaburns om man møter warrior eller hunter-teams.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Fear - trinket - rage - hamstring - halla!

 

Sayhelloto470resand11khpwith5karmorandshadowformwitchmakesyourdpssocrapthatitishealedupbyv

mpiricembracealone.

 

Tror du glemmer at priests og har trinket, og at priester flest soper golvet med warriorer.

 

Tingen er at jeg har 10k buffa og 200 resilience, og langt ifra 5000 armor. Tingen her var at posten jeg smarte på mente at man kunne ta omtrent hvilken som helst warrior omtrent uavhengig av gear.

 

Jeg har trinket, ja, og de har som regel null problem med å ta meg igjen om jeg trinketer bort hamstring.

Lenke til kommentar
Du har jo høy armor da, samt Pain Suppression om alt skulle gå galt.

 

Det blir som å si at paladins eier warlocks fordi de har bubble. En 8 sek duration skill med 2 min CD er ikke nok til å overleve særlig lenge. 3-3,5k armor regnes ikke som høyt, nei, beklager. Pain suppression brukes nesten med en gang kampen har starta fordi jeg tar så mye burst i forhold til HPen. Dersom jeg er under 80% kan jeg komme inn i executerange til enhver tid. Fungerer ikke fake heal etter intercept+mace stun sliter jeg, får han inn en pummel samtidig så er jeg så godt som død.

 

I 3v3 gikk det enda verre, da det gjerne var 2 som angrep meg. Klarte 5-5 med nystarta team (to av oss hadde nettopp dinga 70, jeg hadde 115 res, magen hadde 60 eller noe). I alle tapene møtte vi warrior. Tror vi vant en gang mot team som inneholdt warrior, men de som spilte der var patetiske.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Heisann, jeg og en kompis tenkte å rerolle horde.

Han har lyst på UD priest, så jeg lurer litt på hva jeg skal spille.

 

Tenker mest på 2vs2 team etterhvert :)

Vil rogue funke bra? Eller er warlock mye bedre sammens med priest?

Spiller forsåvidt ikke så mye rolle for meg hva jeg er, men vil helst ha noe som funker optimalt sammens med presten hans :)

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Heisann, jeg og en kompis tenkte å rerolle horde.

Han har lyst på UD priest, så jeg lurer litt på hva jeg skal spille.

 

Tenker mest på 2vs2 team etterhvert :)

Vil rogue funke bra? Eller er warlock mye bedre sammens med priest?

Spiller forsåvidt ikke så mye rolle for meg hva jeg er, men vil helst ha noe som funker optimalt sammens med presten hans :)

 

Både rogue og warlock fungerer godt sammen med Priest. Rogue sammen med en healer eller warlock sammen med SP.

 

Rogue/healing priest er vel en av de beste kombinasjonene i 2v2

Lenke til kommentar
Du har jo høy armor da, samt Pain Suppression om alt skulle gå galt.

 

Det blir som å si at paladins eier warlocks fordi de har bubble. En 8 sek duration skill med 2 min CD er ikke nok til å overleve særlig lenge. 3-3,5k armor regnes ikke som høyt, nei, beklager. Pain suppression brukes nesten med en gang kampen har starta fordi jeg tar så mye burst i forhold til HPen. Dersom jeg er under 80% kan jeg komme inn i executerange til enhver tid. Fungerer ikke fake heal etter intercept+mace stun sliter jeg, får han inn en pummel samtidig så er jeg så godt som død.

 

I 3v3 gikk det enda verre, da det gjerne var 2 som angrep meg. Klarte 5-5 med nystarta team (to av oss hadde nettopp dinga 70, jeg hadde 115 res, magen hadde 60 eller noe). I alle tapene møtte vi warrior. Tror vi vant en gang mot team som inneholdt warrior, men de som spilte der var patetiske.

 

Det er her gode team members kommer inn i bildet, men ja, gearet ditt suger balle om du har tenkt å få high rating i arena.

Lenke til kommentar

Har ingen øyeblikkelige planer om det heller, fikser den biffen på de andre karakterene mine. Orker ikke synet av AV nå, og trenger fortsatt amulet, trinket, 2 rings, boots, belt og 3 pieces av s1 til presten.

 

Dette er i alle fall den siste PvP-alten jeg bygger fra grunnen av med mindre de forandrer på systemet, da alt honorgearet man ikke kan leve uten tar evigheter å farme.

 

Teammatene mine på priesten var alten til en gladiator jeg PvPer med på en annen server, og en random BT-rogue jeg ble kjent med da jeg levlet alten fra 60-70. Poenget var bare at selv med "mad skillz" er det ikke mulig å gjøre det særlig bra, selv på lav rating.

 

Om jeg møter warrior/paladin/shaman, eller andre pala/war comboer på 1600 rating med 5/5 merciless så dreper de priesten før vi har fått ned en av dem, selv om hele gjengen er "clickers".

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...