Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg merker at det begynner å komme seg litt nå, som mitt eget gear begynner å bli bedre. Enten det, eller folk som booster opp ratingen for å selge teams.

 

Uansett er det veldig trist å tape på grunn av gearforskjeller. Dette gjelder spesielt warriors, de er vonde å ta ned når gearet stopper en.

 

Red.: Det skal nevnes at jeg ikke er på et vanvittig skillnivå i pvp heller.

 

Da er vi to i samme team med middelmådig pvp skill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Folk med merciless gear på 1500 rating suger.

 

Derfor er du noe god med dårligere gear vinner du.

 

Jeg gjorde 1790 med min dverg priest med 70 resi lvl 60 gear sammen med en warlock med rundt 150 resi.. (cyclone)

 

Er bare snakk om å vite hva du gjør

 

Da var dere sikkert heldig med setups dere møtte eller så spilte dere veldig mange kamper :p

Lenke til kommentar
Folk med merciless gear på 1500 rating suger.

 

Derfor er du noe god med dårligere gear vinner du.

 

Jeg gjorde 1790 med min dverg priest med 70 resi lvl 60 gear sammen med en warlock med rundt 150 resi.. (cyclone)

 

Er bare snakk om å vite hva du gjør

 

ikke verst det. Hvordan ligger dere an nå. Har du link til armory?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Seriøst jeg hater internettet mitt. Skulle spille litt i går kveld (jeg er warlock) med en RL kompis (enchancement shaman) for å gi han poeng. Vi vinner 4 kamper, så disconnecter jeg etter 3 DoTs å shamanen klarer nesten å soloe begge. Så der gikk en lett amtch i dassen. Så neste kamp, 2 minutt freeze lagg å jeg går i fight unbuffa og uten pet. Taper mot Warrior og Paladin. Så kampen etter der disconnecta jeg etter en 1 minutter freeze lagg å det resulterte i et ødelagt headset og tidlig seng.

 

Funzies.

Lenke til kommentar

Druid/Priest/Warrior (oss) v Warrior/Shaman/Pala

 

Noen tips fra folk med peiling?

 

Problemet er at de setter warrior og shaman på priesten. Shamanen spammer purge mens han dpser, mens warrioren gjør vill skade. Kombinasjonen pummel/earth shock og purge gjør at priesten nesten ikke får gjort noen ting, så da blir det opp til meg å spamme HoTs og cyclone warrior/shaman.

 

Vi holder ut en stund, men det ender som regel dårlig, fordi jeg ikke får drukket særlig, da priesten dør veldig fort uten meg.

 

EDIT: Fikk høre fra en guildie at det skal være en lett match for oss. Manaburn shaman, CC warr, og så pala når det er på DR. Det var omtrent det vi gjorde, bare at jeg CCa warrior/shaman. Teoretisk er jo problemet fremdeles earth shock hvert 6. sekund, og i tillegg pummel når warrioren er ute av cyclone.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Folk med merciless gear på 1500 rating suger.

 

Derfor er du noe god med dårligere gear vinner du.

 

Jeg gjorde 1790 med min dverg priest med 70 resi lvl 60 gear sammen med en warlock med rundt 150 resi.. (cyclone)

 

Er bare snakk om å vite hva du gjør

 

ikke verst det. Hvordan ligger dere an nå. Har du link til armory?

 

Har ikke spilt den charen siden mid s2 så den står vel på 1500 nå

 

(Pct på Silvermoon)

Lenke til kommentar
Druid/Priest/Warrior (oss) v Warrior/Shaman/Pala

 

Noen tips fra folk med peiling?

 

Problemet er at de setter warrior og shaman på priesten. Shamanen spammer purge mens han dpser, mens warrioren gjør vill skade. Kombinasjonen pummel/earth shock og purge gjør at priesten nesten ikke får gjort noen ting, så da blir det opp til meg å spamme HoTs og cyclone warrior/shaman.

 

Vi holder ut en stund, men det ender som regel dårlig, fordi jeg ikke får drukket særlig, da priesten dør veldig fort uten meg.

 

EDIT: Fikk høre fra en guildie at det skal være en lett match for oss. Manaburn shaman, CC warr, og så pala når det er på DR. Det var omtrent det vi gjorde, bare at jeg CCa warrior/shaman. Teoretisk er jo problemet fremdeles earth shock hvert 6. sekund, og i tillegg pummel når warrioren er ute av cyclone.

 

Høres ut som dere tunnelvision'r litt for mye.

 

Jeg spiller Druid/Shaman/Warrior i 3v3 og vi er antisetup til warri/druid/priest. (Priesten får ikke gjort en dritt samtidig som han går oom ekstremt fort, gg.)

 

Dere burde gjøre det på en annen måte dog. Sett en god fear på shaman cyclone warrior = 3 gratis manaburn.

Lenke til kommentar
Greier man ikke over 1500 med 115 res er det også mer en gear mangel :p

 

 

Dual warr setups funker generelt lite bra..

 

Ville gått for pala/priest/elesham/warr/warr eln

 

tja, han kjører T5 som ikke er ille i arena egt. Men vi kommer oss alltid til 1500 så begynner problemet. det som skjedde nå var at vi møtte healer/dps 3 ganger på rad. så lenge de er bedre gearet taper vi :(

 

 

ja ja, sånn kan det gå. Druid har solgt kontoen sin :(

 

 

Teamer up med en annen bra gearet BM hunter. Pet på healer og dps`er dps`en. Vinner 2 av 3 :dribble:

 

Sykt hvor mye res og pvp gear har og si egt, hehe

Lenke til kommentar
Tenker på å lage et 5v5 team, er resto druid og lurer på om ele shaman, rogue, warlock (vilket spec?), spriest ville funke?

Tror dere vil dø rimelig fort. Og hvis de nuker en er du tvunget til å være i caster form, og da kan du bli manadrainet på 2 sek, og dermed vil du ikke kunne heale. Bytt ut shadow priesten med en mage og ele shamanen med en disc priest :p

Lenke til kommentar
Folk med merciless gear på 1500 rating suger.

 

Derfor er du noe god med dårligere gear vinner du.

 

Jeg gjorde 1790 med min dverg priest med 70 resi lvl 60 gear sammen med en warlock med rundt 150 resi.. (cyclone)

 

Er bare snakk om å vite hva du gjør

Du har flaks...

EDIT: For å si det sånn, har brukbart Resto gear på druiden men ikke noe særlig høy rating når jeg spilte.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Tenker på å lage et 5v5 team, er resto druid og lurer på om ele shaman, rogue, warlock (vilket spec?), spriest ville funke?

 

Spilte en lignende kombo denne uka. Druid resto, shaman elemental, warlock felguard, rogue maces, mage frost. Kanskje bedre om roguen hadde vært mutilate.

 

funket bra dette. Så mye CC at motstanderene ikke kan spille sitt spill, så vi kan nuke et target.

 

Mye trening på sammarbeid med CC så kan komboen slå alt.

Lenke til kommentar
Folk med merciless gear på 1500 rating suger.

 

Derfor er du noe god med dårligere gear vinner du.

 

Jeg gjorde 1790 med min dverg priest med 70 resi lvl 60 gear sammen med en warlock med rundt 150 resi.. (cyclone)

 

Er bare snakk om å vite hva du gjør

Du har flaks...

EDIT: For å si det sånn, har brukbart Resto gear på druiden men ikke noe særlig høy rating når jeg spilte.

 

Som Pct sa har det like mye med å vite hva du gjør. Restodruid er den mest OP arena klassen (by far) for øyeblikket, spesielt i 2v2 og 3v3. Du kan ta for deg armory på Cyclone (og sikkert de fleste andre battlegroups) og se hvor mange teams i top 20/40 som ikke har en restodruid. Og i 3v3 hvis de ikke har en druid så er det sikkert RMP eller noe slik :p

Uansett så ser du hvor mange det er av de. 2v2 er vel litt ekstremt for øyeblikket. Warrior/Lock/Hunter med Druid dominerer.

 

I slutten S2 rerollet jeg horde (på samme server som deg faktisk) Og jeg og 2 kompiser startet et 3v3 team. De 2 siste ukene av S2 la vi bak oss ca 250 games, der 170 eller noe var den siste uka. Jeg spillte med 40 Resilience, et par blues 1 green og resten epics fra SSC/TK/Hyjal/BT (jeg rerolla for å joine en Illidan guild). Til slutt endte vi på 2348 rating (eller noe slikt) og det holdt til Gladiator tittel og Netherdrake. Må legge til at jeg spiller paladin som er litt spesielt siden vi sjelden blir nuket først (ihvertfall ikke før etter "bubble"), men 40 resilience har fortsatt maaaaange ulemper på en så høy rating.

Lenke til kommentar
Er ikke bare snakk om å ha gear.

 

En bra priest med 100 resi kan overleve en warrior til mana'n er slutt. (selv om warr har full s3)

 

En bra druid kan kite en warrior i full s3 selv med 100 resi, om han er god.

 

 

Er ikke bare om gear lengere.

 

Lett, warriors er lettest for priest å ta i 1vs1, spesielt som shadow priest.

 

Kan trygt si at man trenger så vidt gear for å ta wars uanz gear på dem :p

Lenke til kommentar
Er ikke bare snakk om å ha gear.

 

En bra priest med 100 resi kan overleve en warrior til mana'n er slutt. (selv om warr har full s3)

 

En bra druid kan kite en warrior i full s3 selv med 100 resi, om han er god.

 

 

Er ikke bare om gear lengere.

 

Lett, warriors er lettest for priest å ta i 1vs1, spesielt som shadow priest.

 

Kan trygt si at man trenger så vidt gear for å ta wars uanz gear på dem :p

 

Og hva er hemmeligheten din? Spiller shadow priest selv, men har rimelig dårlig gear (200 resilience og 6-700ish spell dmg) og blir slaktet av S2/S3 warriors. Ikke kan jeg feare, ikke får jeg til å kaste mind flay uten å bli blakka for mana, ikke får jeg til å heale meg selv effektivt og ikke får jeg til å holde warrioren på avstand i mer enn korte tidsrom.

 

Greit nok at folk med ymse glad deler og et average våpen er ok, men har warriors godt gear sliter jeg big time. Gjelder all melee.

Lenke til kommentar
Er ikke bare snakk om å ha gear.

 

En bra priest med 100 resi kan overleve en warrior til mana'n er slutt. (selv om warr har full s3)

 

En bra druid kan kite en warrior i full s3 selv med 100 resi, om han er god.

 

 

Er ikke bare om gear lengere.

 

Lett, warriors er lettest for priest å ta i 1vs1, spesielt som shadow priest.

 

Kan trygt si at man trenger så vidt gear for å ta wars uanz gear på dem :p

 

Og hva er hemmeligheten din? Spiller shadow priest selv, men har rimelig dårlig gear (200 resilience og 6-700ish spell dmg) og blir slaktet av S2/S3 warriors. Ikke kan jeg feare, ikke får jeg til å kaste mind flay uten å bli blakka for mana, ikke får jeg til å heale meg selv effektivt og ikke får jeg til å holde warrioren på avstand i mer enn korte tidsrom.

 

Greit nok at folk med ymse glad deler og et average våpen er ok, men har warriors godt gear sliter jeg big time. Gjelder all melee.

 

Her er ett tips jeg har fått med meg: Med en gang warrioren charger (må være i Arms stance for å charge) så bruker du fear, altså helt på starten. Da kan han ikke bruke berserker rage (zerker stance) for å komme ut av fear og om han bruker death wish så må han fortsatt komme seg tilbake til deg. Derfor, med en gang du fearer, kom deg unna.

 

Dot han opp og hold shieldet ditt oppe. Dra kampen ut. Ikke dø med 5k mana, da gjør du det feil. Og prøv å ikke dette under 5k HP. Se opp for spellreflects. Dispel eventuelle dots som blir reflecta.

 

Spiller ikke priest selv, men kanskje det hjalp litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...