Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arg, jeg hater å være rundt 1500 i rating, alle med s2 og s3 gear som hare begynt nytt lag starter der. Vanskelig å slå de :(

Du vil få bedre gear du også, vil du se :)

 

Ja går jo å venter på det :) Men med en resto Druid med 150 res er det ganske vanskelig :(

Lenke til kommentar
Arg, jeg hater å være rundt 1500 i rating, alle med s2 og s3 gear som hare begynt nytt lag starter der. Vanskelig å slå de :(

Du vil få bedre gear du også, vil du se :)

 

Ja går jo å venter på det :) Men med en resto Druid med 150 res er det ganske vanskelig :(

 

Grind honor.

Lenke til kommentar
Arg, jeg hater å være rundt 1500 i rating, alle med s2 og s3 gear som hare begynt nytt lag starter der. Vanskelig å slå de :(

Du vil få bedre gear du også, vil du se :)

 

Ja går jo å venter på det :) Men med en resto Druid med 150 res er det ganske vanskelig :(

 

Grind honor.

 

Han jobber med saken. Selv har jeg 350 res og er ganske bra gearet :)

Lenke til kommentar
Arg, jeg hater å være rundt 1500 i rating, alle med s2 og s3 gear som hare begynt nytt lag starter der. Vanskelig å slå de :(

Du vil få bedre gear du også, vil du se :)

 

Ja går jo å venter på det :) Men med en resto Druid med 150 res er det ganske vanskelig :(

 

Grind honor.

 

Han jobber med saken. Selv har jeg 350 res og er ganske bra gearet :)

 

Få resto druiden til å grinde honor, eller finn en ny partner, da.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at alle med s2/s3 gear starter nytt team på 1500 og booster andre, det er heller det at ALLE har s2/s3 gear nå, med mindre de nylig har rerollet og dinget 70.

 

Legg til honorgrinding, og dermed kan alle få seg epics. Dette gjør det utrolig frustrerende for spillere som vil starte en ny class.

 

Selv har jeg nettopp kost meg med en gammel alt jeg spilte på før, og levlet den til 70. Jeg føler meg veldig godt oppdatert på PvP fronten, og har hengt mange timer inne i AV (resultat: 3 epics), men ble eid hardt da jeg lagde et 3v3/5v5 team.

 

Med 110 resilience, 1100 healing og 9000 hp buffed blir man slaktet, selv på en relativt lav rating. Bruker jeg resten av ferien på AV kan jeg PvPe med samme forutsetninger som alle andre.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Kanskje han synes det er gøy å spille med druiden, og vil ikke forlate han bare pga. gearet til druiden.

 

Han sa jo at det ikke var noe morro å spille på 1500 brackets, eller noe sånt.

Det betyr ikke at han ikke liker å spille med druiden, men at det er kjedelig at de ikke presterer mer en de gjør, pga gear mangel.

Lenke til kommentar
Kanskje han synes det er gøy å spille med druiden, og vil ikke forlate han bare pga. gearet til druiden.

 

Han sa jo at det ikke var noe morro å spille på 1500 brackets, eller noe sånt.

Det betyr ikke at han ikke liker å spille med druiden, men at det er kjedelig at de ikke presterer mer en de gjør, pga gear mangel.

 

Riktig :)

Lenke til kommentar
Greier man ikke over 1500 med 115 res er det også mer en gear mangel :p

 

 

Dual warr setups funker generelt lite bra..

 

Ville gått for pala/priest/elesham/warr/warr eln

 

tja, han kjører T5 som ikke er ille i arena egt. Men vi kommer oss alltid til 1500 så begynner problemet. det som skjedde nå var at vi møtte healer/dps 3 ganger på rad. så lenge de er bedre gearet taper vi :(

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Jeg merker at det begynner å komme seg litt nå, som mitt eget gear begynner å bli bedre. Enten det, eller folk som booster opp ratingen for å selge teams.

 

Uansett er det veldig trist å tape på grunn av gearforskjeller. Dette gjelder spesielt warriors, de er vonde å ta ned når gearet stopper en.

 

Red.: Det skal nevnes at jeg ikke er på et vanvittig skillnivå i pvp heller.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...