Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druid'n min tvinger meg til å transfere til Stormscale :(

 

Noen herifra som gamer horde der?

Har en hunter liggende der som jeg har planlagt å bruke i s4 :p Sånn ellers så kjenner jeg en god del IRL som spiller på Stormscale, men de driver bare med chilling/litt Karazhan raiding osv.

Det er korrekt! Jeg har en shadowprest der. Driver bare med pvp og bittelitt raiding, spiler veldig casual. Kan anbefale Stormscale hvis du vil vise e-tissen din til et bra pvp-miljø og hvis du er glad i lagg :)

Lenke til kommentar

Skal starte et 3x DPS team nå snart. Blir spennende, Rogue, Mage og Elemental Shaman. Greit med CC og ganske syk burst ;o

Vet ikke helt hvordan det kommer til å fungere men det vil tiden vise..

Har tro på at vi kan komme til rundt 1800ish ihvertfall. Siden vi er alle komponente spillere som har erfaring fra 2k +.

Lenke til kommentar

Hunter/druid blir nok det nye FotM i 2v2 nå. Du har en ranged warrior som kan kite, manadraine, CCe, og et pet til å plage healers.

 

TheMaister: Hvis du ikke liker lange warrior/druid mirrors, så kan du prøve å spille mer offensivt. Enten specce flere points i balance, eller bruke skillsa mer offensivt. Dersom du er druid, koordinér feral charge/bash med warrioren din sine skills, roots/cyclone, etc. Få warrioren til å poppe trinket samtidig som du brenner CDs. Du MÅ ikke stå på 50 yards avstand hele tida, og spamheale warrioren, mens druiden til motstanderen gjør det samme :p

 

Legger du inn press har dere plutselig overtaket, og mens man har overtaket gjelder det å kjøre på, ikke la dem få tid til å kontrollere situasjonen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...