Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druid'n min tvinger meg til å transfere til Stormscale :(

Noen herifra som gamer horde der?

Virker som mange av de mest kjente spillerne på AA er på vei vekk eller vekke allerede.

Forhåpentligvis blir blackout så svekket at jeg kan få meg våpen :)

Lenke til kommentar

Har en hunter liggende der som jeg har planlagt å bruke i s4 :p Sånn ellers så kjenner jeg en god del IRL som spiller på Stormscale, men de driver bare med chilling/litt Karazhan raiding osv.

Lenke til kommentar

Har en hunter liggende der som jeg har planlagt å bruke i s4 :p Sånn ellers så kjenner jeg en god del IRL som spiller på Stormscale, men de driver bare med chilling/litt Karazhan raiding osv.

Det er korrekt! Jeg har en shadowprest der. Driver bare med pvp og bittelitt raiding, spiler veldig casual. Kan anbefale Stormscale hvis du vil vise e-tissen din til et bra pvp-miljø og hvis du er glad i lagg :)

Lenke til kommentar

Skal starte et 3x DPS team nå snart. Blir spennende, Rogue, Mage og Elemental Shaman. Greit med CC og ganske syk burst ;o

Vet ikke helt hvordan det kommer til å fungere men det vil tiden vise..

Har tro på at vi kan komme til rundt 1800ish ihvertfall. Siden vi er alle komponente spillere som har erfaring fra 2k +.

Lenke til kommentar

Warrior / resto druid og warlock / resto druid hersker i 2v2 atm. Altså, resto druid hersker.

Dessuten bør blizzard få opp fler 2v2 servere, så man kan spille det uten evig kø, sånn som 3v3 og 5v5 :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hunter/druid blir nok det nye FotM i 2v2 nå. Du har en ranged warrior som kan kite, manadraine, CCe, og et pet til å plage healers.

TheMaister: Hvis du ikke liker lange warrior/druid mirrors, så kan du prøve å spille mer offensivt. Enten specce flere points i balance, eller bruke skillsa mer offensivt. Dersom du er druid, koordinér feral charge/bash med warrioren din sine skills, roots/cyclone, etc. Få warrioren til å poppe trinket samtidig som du brenner CDs. Du MÅ ikke stå på 50 yards avstand hele tida, og spamheale warrioren, mens druiden til motstanderen gjør det samme :p

Legger du inn press har dere plutselig overtaket, og mens man har overtaket gjelder det å kjøre på, ikke la dem få tid til å kontrollere situasjonen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...