Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tengte bare at du mente at shadowpriests var freekill, så jeg måtte bare si at det er lettere å nuke ned en leather user.

Ikke som Warrior bestandig. En Rogue har mere survivability enn en Spriest tbh. Spilte på en kompis sin Warrior igår, full vengeful + vengeful mace med executioner. Spriests gikk lettere ned enn rogues. Siden de fleste rogues har 2x Evasion, vanish, stuns, blind osv. Men nå er ikke jeg noe flink warrior heller da :p

Lenke til kommentar
Men så møter du mange mirrors og warlock+druid osv, noe som er 40min lange intense fighter.

 

Skal du greie deg i top rating må du greie å vinne stabilt over mirrors.

 

 

Dessuten helt på topp er det druid+warr, druid + warlock, rogue+spriest, rogue+warlock, rogue+mage

 

De tre sistnevnte er druid/warriors største mareritt (spesielt rogue+spriest er anti combo til druid/warr)

Rogue mage er vel ikke så fryktelig sterkt mot druid / warr lenger, er det vel?

 

 

Rogue/Mage er VELDIG sterke mot druid/warr jo. Starter med 1v1, om magen er noe god så tar han meg 1v1 noe som betyr at dr00dn må ut å heale (Magen må bruke water elemental dog, nå snakker jeg top 10 mages) der catcher roguen druiden og legger in full stunlock mens jeg er cc'a (her må druiden bruke trinket på kidney pga human form som dreper han totalt) Her er jeg normalt fri for rundt 5 sekunder eneste sjansen min er å få tak i stealth buff for å breake sheep eller intercepte > hamstring spam på rogue.

 

Om jeg og druiden min greier å dra fighten ut vinner vi, men roguie/mage har en stor fordel over druid/warr.

 

Dette gjelder bare hvis magen faktisk er god nok til å ta en full s3 warrior alene. (Noe mages på top 10 alltid greier om de ikke er ebay)

 

 

Problemet er at jeg blir stuck i Frost nova / Sheep / Blind / Sap(bare hvis jeg driter meg ut) 95% av tiden mot et bra rogue/mage team. Roguen og magen må kunne spille, men når du kommer på et høyt arena nivå møter du rogue/mage teams som har en ekstrem stor fordel over dere pga veldig bra koordinasjon.

 

 

Men spriest/rogue er mye mye mye værre. (rogue/lock er rimelig lett iforhold dog)

Lenke til kommentar
Hvorfor brukes ikke Cyclones?

En druid har ikke tid til å caste cyclone hvis han har rogue og mage på seg, trust me. Hvis magen silencer er det over og ut.

Cyclone er vel balance så vidt jeg vet. Så han blir ikke school locket. Men hvis magen har imp CS så blir det 4 sekunders silence.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Eller Cyclone er nature, er ganske sikker.

Derfor moonkins kan bruke det?

 

EDIT: Sjekka wowhead. Det var nature. Men ossen kan da moonkuins bruke spellen? Trodde de kun kunne bruke balance? Eller går balance og resto under nature? Akuratt som retri og holy går under holyspells?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Tapte vår første mirror match igår grunnet disconnect, fun fun.

 

Uansett, Cyclone virker ikke så veldig mye vanskeligere enda, 14-1 stats (Kan jo være fordi vi enda er så lavt, duuh : ) , tapet pga disconnect (stjal 20 poeng tilbake fra de etterpå). Artig er det da, mange kjente fjes :D

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...