Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med eu er at de gode teamsa er veldig spread, og det er vanskelig å si hvilken BG som er den beste.

 

Om vi hadde hatt en 100% sikkert best ville det nok blitt en BG9 i EU og men problemet er at vi har 3 gode BG's (Cyclone, Blackout & Misery)

 

Derfor er det mange teams som ikke vet hvilken de skal gå til..

 

Om et par mnd er det nok ikke usannsynlig at Cyclone blir top i EU, er egentlig bare å vente å se, lite å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvorfor koster dps MH+OH 3.6 arena points og healing MH+Shield 4.8k arena points? litt urretferdig at healere må betale mer for fullt arena gear.

 

Fordi shield gir mer survivabilty enn et off-hand våpen?

Lenke til kommentar
Problemet med eu er at de gode teamsa er veldig spread, og det er vanskelig å si hvilken BG som er den beste.

 

Om vi hadde hatt en 100% sikkert best ville det nok blitt en BG9 i EU og men problemet er at vi har 3 gode BG's (Cyclone, Blackout & Misery)

 

Derfor er det mange teams som ikke vet hvilken de skal gå til..

 

Om et par mnd er det nok ikke usannsynlig at Cyclone blir top i EU, er egentlig bare å vente å se, lite å gjøre med det.

 

Nå har ikke jeg vært på toppen ennå i Rampage, men så langt ser den mye hardere ut enn Blackout gjorde tilbake i sesong1/starten på sesong2 når jeg spilte på Aszune. (Dette kan også skyldes bytte fra SP/Elemental Shaman til Disc Priest / SL/SL Warlock, men på papiret skal sistnevnte være mye bedre.

 

Ellers skal det vel nevnes at den har en stor dominans av Al'Akir teams, så veldig utfordrende er den ikke sånn sett med tanke på servere. (Tror blant annet ikke at det er et Aszune team inne blant top 70 (?) i 5v5.)

 

Cyclone er nok den råeste battlegroupen med ganske klar margin.

 

Kan riktignok si at Ruin (Xavius) og Reckoning (Trollbane) er rævva battlegroups hvor nivået ligger langt under gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Top 20 på Cyclone er bare stormscale teams.

 

Top 10 på Cyclone er bare stormscale alliance teams.

 

(3v3)

 

Så egentlig at en server ruler er ikke uvanligt (Tichondrius @ us leder alt og)

 

 

 

Så du sammenligner SP/Ele sham setup mot disc/sl lock setup? haha.

 

 

 

For å kvotere flere av de som transferet til BG9 fra andre, f eks Serennia så har han og Ming osv sagt: "You cant really notice the difference on BG9 from 1500 to 1900, but it's up from top 50 and up you notice the difference"

 

 

 

Er du engang topp 50 eller var det? Jeg har spilt både på Cyclone & Blackout, og fra 1500-1900 var det mye lettere på Cyclone, men på den andre siden har jeg ikke spilt over 1900 på Cyclone pga min dverg priest har +850 healing med disc spec så at vi faktisk greide 1900 var rimelig bra.

 

 

Stopp å lag dårlige sammenligninger.

 

 

(Jeg overdrev litt med stormscale men se selv)

 

http://eu.wowarmory.com/arena-ladder.xml?b...f=rank&sd=a

Lenke til kommentar
Top 20 på Cyclone er bare stormscale teams.

 

Top 10 på Cyclone er bare stormscale alliance teams.

 

(3v3)

 

Så egentlig at en server ruler er ikke uvanligt (Tichondrius @ us leder alt og)

 

 

 

Så du sammenligner SP/Ele sham setup mot disc/sl lock setup? haha.

 

 

 

For å kvotere flere av de som transferet til BG9 fra andre, f eks Serennia så har han og Ming osv sagt: "You cant really notice the difference on BG9 from 1500 to 1900, but it's up from top 50 and up you notice the difference"

 

 

 

Er du engang topp 50 eller var det? Jeg har spilt både på Cyclone & Blackout, og fra 1500-1900 var det mye lettere på Cyclone, men på den andre siden har jeg ikke spilt over 1900 på Cyclone pga min dverg priest har +850 healing med disc spec så at vi faktisk greide 1900 var rimelig bra.

 

 

Stopp å lag dårlige sammenligninger.

 

 

(Jeg overdrev litt med stormscale men se selv)

 

http://eu.wowarmory.com/arena-ladder.xml?b...f=rank&sd=a

 

Har ikke spilt arena i andre battlegroups, men i blackout møter vi ganske mange folk ikke burde være rundt 1600 rating i 3v3 hele tiden virker det som :)

Stakkars 150 resilience 9k helse hunteren min ble meid ned av en warrior med s3 våpen og skuldre for noen dager siden, for eksempel.

Men regner med at det er vanlig i de aller fleste battlegroups mot slutten av sesongen når folk selger rating.

Lenke til kommentar
Er du engang topp 50 eller var det? Jeg har spilt både på Cyclone & Blackout, og fra 1500-1900 var det mye lettere på Cyclone, men på den andre siden har jeg ikke spilt over 1900 på Cyclone pga min dverg priest har +850 healing med disc spec så at vi faktisk greide 1900 var rimelig bra.

 

Vi var 27/28 på det høyeste eller noe sånt, merk dog at dette var før Resilience-gearet kom for fullt (tror vi hadde 60-100 resilience hver eller noe slik.), og vi bursta stort sett ned det som var. En dass av en shadowpriest jeg spilte med tho, han quitta med en gang han fikk Merciless daggern sin i season2.

 

Mulig jeg prøver meg igjen i Blackout om ikke lenge. Men legg merke til at jeg kun spiller 2v2. (Kommer til å prøve Hunter/Shaman team tror jeg, hvis jeg rett og slett bare ikke tar å levler en Druid.)

 

Og ja, jeg vet det er dårlige sammenligninger. Og ja, jeg vet at en del har forandret seg siden den tid.

Lenke til kommentar
Problemet med eu er at de gode teamsa er veldig spread, og det er vanskelig å si hvilken BG som er den beste.

 

Om vi hadde hatt en 100% sikkert best ville det nok blitt en BG9 i EU og men problemet er at vi har 3 gode BG's (Cyclone, Blackout & Misery)

 

Derfor er det mange teams som ikke vet hvilken de skal gå til..

 

Om et par mnd er det nok ikke usannsynlig at Cyclone blir top i EU, er egentlig bare å vente å se, lite å gjøre med det.

 

Jeg spiller selv i Cyclone, og det er en ganske hard battlegroup, hvor de fleste kommer fra Stormscale.

 

Jeg er enig i at det er flere gode battlegroups, men mange sier Cyclone er den beste, jeg har bare spillt der så jeg vet lite om hvordan de andre BG's er.

 

Hvor spiller du forresten? Avateren din gjorde meg nysjerrig. Char name?

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Problemet med eu er at de gode teamsa er veldig spread, og det er vanskelig å si hvilken BG som er den beste.

 

Om vi hadde hatt en 100% sikkert best ville det nok blitt en BG9 i EU og men problemet er at vi har 3 gode BG's (Cyclone, Blackout & Misery)

 

Derfor er det mange teams som ikke vet hvilken de skal gå til..

 

Om et par mnd er det nok ikke usannsynlig at Cyclone blir top i EU, er egentlig bare å vente å se, lite å gjøre med det.

 

Jeg spiller selv i Cyclone, og det er en ganske hard battlegroup, hvor de fleste kommer fra Stormscale.

 

Jeg er enig i at det er flere gode battlegroups, men mange sier Cyclone er den beste, jeg har bare spillt der så jeg vet lite om hvordan de andre BG's er.

 

Hvor spiller du forresten? Avateren din gjorde meg nysjerrig. Char name?

 

Avataren betyr aldeles ingenting, den er jo da bare ett bilde som er klipt inn :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...