Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

hva med holy pala og enchancement shammy?? jeg og en kompis kom oss opp til 1600 rating (crap gear) S1

 

EDIT: prøvde endel med MS warrior, kom oss ikke særlig langt, shamenen nuka bedre og interupta litt spell, og jeg holy shocker og judgementer samtidig som han nuker, går som oftest down.

Endret av drugis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, prøv og finn deg en god affliction warlock imo. Siden paladin er så god single-target healer vil det ikke være det største problemet holde locken oppe.

 

Men hvis du ikke har så bra gear så anbefaler jeg SL/SL lock. Men som sagt tidligere, 5v5 er najsprice for paladins :)

Lenke til kommentar
Tapte kamp mot Druid/Mage i dag fordi jeg gikk tom for mana. Jeg kjørte full dps mot priest som healet.

 

Noen gode tips for det?

 

Spiller Hunter/druid

Ehm? Vil vite om det var druid eller priest før jeg skal si noe om taktikker. :ermm:

 

Er også greit om du utgir din partners specc, om du er druiden eller hunteren sier du ingenting om, eller om dems mage var fire eller frost :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Tapte kamp mot Druid/Mage i dag fordi jeg gikk tom for mana. Jeg kjørte full dps mot priest som healet.

 

Noen gode tips for det?

 

Spiller Hunter/druid

Ehm? Vil vite om det var druid eller priest før jeg skal si noe om taktikker. :ermm:

Han møtte druid og mage..

Han møtte druid og mage, og dpset en priest? Mulig jeg er litt trøtt, men slik jeg leser det.

Lenke til kommentar

er jeg som er trøtt :p

 

Møtte Priest/Mage, vi er Hunter (BM)/Druid (resto)

 

Fikk faktisk aldri med meg hva MAge var da jeg var for opptatt med priest :o Var ikke frost det er jeg ganske sikker på...

 

Skulle nok skiftet til Aspect of the Viper før, men er vant til enten kjapp seier eller kjapt tap :p

Endret av Dev-
Lenke til kommentar
Tapte kamp mot Druid/Mage i dag fordi jeg gikk tom for mana. Jeg kjørte full dps mot priest som healet.

 

Noen gode tips for det?

 

Spiller Hunter/druid

Ehm? Vil vite om det var druid eller priest før jeg skal si noe om taktikker. :ermm:

Han møtte druid og mage..

Han møtte druid og mage, og dpset en priest? Mulig jeg er litt trøtt, men slik jeg leser det.

Uff sorry, jeg er trøtt. -.-

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden er det mulig å tape managame mot priest/mage? Vipersting mage eller priest, LoS-kite bittelitt, gjør skade og de er tomme for mana. Sleng inn pettet/druidkameraten din til å forhindre drikking.

 

Unngå å dotte opp 2 targets, da Prayer of Mending klikker helt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jepp, prøv og finn deg en god affliction warlock imo. Siden paladin er så god single-target healer vil det ikke være det største problemet holde locken oppe.

 

Men hvis du ikke har så bra gear så anbefaler jeg SL/SL lock. Men som sagt tidligere, 5v5 er najsprice for paladins :)

Er det ikke SL/SL (Siphon Life + Soul Link) som er "tingen" i Arena for warlocks? Det er jo uansett en semi-Affliction build.

 

Er det ikke resto shammie og warlock som er den beste komboen? Eller er det fremdeles verd å teame opp med en shadowpriest?

Lenke til kommentar
Hei,

 

Har lvla opp en priest, og har tenkt til å arena litt. Er shadow atm, men det er ikke særlig bra i 2v2, har tenkt på ey disc/holy specc. Noen forslag, 50/11/0?

prøv deg som shadowpriest sammen med resto shaman og MS warrior. eller så kan du være disc/holy med elemental shaman og ms warrior. fikk over 2000 rating i season 2 på det setupet der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...