Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Spiller på 1650-1700 atm (partneren har ikke vært så mye online, så ratingen er fortsatt lav).

 

Pala + warrior er dårlig pga CC og sillence.

Armory sier at du har 1495 Personal i 2v2, mens selve teamet har rundt 1600. Ja ich bin eine lurker.

Greit nok Warr/Pala er ikke en top notch combo, men blir litt vred når du skryter over at du har "grisebanka" comboen på lav rating, og deretter velger å si at det er en elendig setup. Kom deg opp til 2k og lek litt med de "store" gutta. Warr/Pala comboer eksisterer fortsatt på den ratingen. Som jeg nevnte i min forrige post så kjenner jeg en Warrior som nådde 2k første uka av s3 med en paladin. På et punkt var de nr 1 i Cyclone. Så å si at det er en elendig setup blir feil, siden den faktisk ikke er så elendig hvis det er riktige personer som spiller. Selv synes jeg at Warr/Pala er lett å slå i 2v2 på roguen min, kjører med frost mage. MEN, av og til møter vi warr/pala teams som er ekstremt flinke på bruk av LoS akkurat imot Rogue/Mage setup, de gjør de så å si umulig å CS'e paladinen, som egentlig er den eneste grunnen vi vinner mot den setupen.

 

Uansett, poenget mitt er at det er teit når spillere som engang ikke er medicore begynner å si at en setup er elendig når de ikke har møtt gode folk. Jeg vil ikke påstå at jeg er noe bedre enn medicore tho, men jeg har vært oppe på 2.3k rating i 2v2 så jeg føler uansett at jeg har litt jeg skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dude, jeg har ikke 1495. HAHA

 

Det står faktisk personal 1490, noe som er helt bugged. Siden jeg started da teamet var på 1400 sammen med en druid og da hadde jeg 1500.

 

Vi fikk faktisk teamet opp til 1700 i dag, men da begynte vi å ta som fy mot imba teams på natten nå. Møtte forskjellige imba disc priest + SL/SL warlock teams 3 ganger på rad, what's the odds? :shrug:

 

Og nå er vi nede på 1615, med 1621(?) personal.

 

Er så dritt når druiden blir nuked fort pga dritt gearet hans, så skal komme meg til 1700 igjen og vente til han har bra gear der.

 

Jeg inviterer deg til å komme ingame på serveren å sjekke hvis du tror jeg lyver...

 

Edit: S1 ja, og etter det døde comboen (men det finner unntak). Siden de fleste vet jo hvordan man opptret mot pala + warrior nå.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Da var 2k i alle brackets sånn ca. sikret før jeg transferer til Cyclone BG. :) Lekte oss opp til 2k rating i 3v3 med 37 wins og 8 loss (der 3 av de var pga disconnects). Spillte bare 8 games igår fra 1900-2028, og tapte ingen av de. Spillte også mot det forige rank 1 teamet.

 

5v5 teamet ligger enda på 1650 rating, men det har vi ikke spillt på siden den første uka. Vi lå på rundt 2k i slutten av s2.

 

Har ikke en fast 2v2 partner, men det er som oftest simpelt å finne. : )

 

Peace!

Lenke til kommentar
Hallo gutter og jenter(om det er noen :))

Lurer på hva som går bra med Mage i Arena. 2v2/3v3.

Takker på forhånd :)

 

Mage fungerer fint med en annen DPS i 2v2, og er en fantastisk class i 3v3. Setup som f.eks. Mage, Disci Priest, Rogue er en veldig sterk 3v3 setup, og er noe man ser ofte i høyere brackets.

Lenke til kommentar

Tror heller det er fordi det er det eneste setupet mages (som er en av de mest spillte klassene) kan spille i 3v3. Jeg sier absolutt ikke at det er et dårlig setup, men overall er det nok neppe det beste.

 

Sammen tendensen ser du i 5v5, forresten. 2346 er et sterkere setup en 2345, men det er likvell 2345 som er det mest spillte. :)

Lenke til kommentar

Det er kallenavn på de to vanligste 5v5-setupene. 2345 er holy pala, disc priest, elemental shaman, arms warrior og frost mage. 2346 er det samme teamet, bare med warlock i stedet for mage. Uttrykket kommer visstnok fra en video av en slik setup fra S1 der de eneste knappene ele-shamanen trykket på var 2345 i samme rekkefølge hele tiden.

Lenke til kommentar
Er det sant at man får 30% av arena poengene fra alle arena teamene man har?

Hørte noe om at du får 100% poeng av det arena teamet du har med best rating, og 30% av poengene fra de andre.

 

Du får poeng fra det laget som er verd mest poeng, så hvis du har 1900 2v2 og 1800 5v5, vil du få poeng fra 5v5 laget,

selv om du har bedre rating i 2v2.

30% har du mest sannsynlig fra at du må ha spilt 30% av kampene til et lag for å få poeng fra det laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...