Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

2346 er vel warlock, så vidt jeg vet? Ser på breakdown-statistikkene at de ligger omtrent jevnt med 2345 på 2200+ og noe under, men godt plassert på andreplass på 1850+.

 

I 3on3 ville jeg helst gått for priest + rogue for drain combo eller resto druid + warrior for CC og survivability.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heia! Trenger noen tips til 2v2 arena!

 

Spec: Felguard med shadowburn (.. siden jeg også spiller 3v3 og 5v5 - og jeg raider .. om jeg skulle hatt SL/SL i 2v2 hadde det blitt alt for mye respecs)

 

Gear: 4 S1 deler, 1 S3 - 454 resilience - 1205 spelldamage (kort fortalt)

Rating nå: 1846 (1880 maks - 29wins 29 loss denne uka, standstill >.<)

 

Erfaring: Jeg har lite, priesten har mye erfaring som warrior. (2k nå i 2v2, og spilte mye i S1 og S2 på over 2k i diverse brackets - og som shadowpriest i S2)

 

Spiller med en disc holy priest (429 resilience, 1200 healing - lite healing p.g.a han har merciless spelldamage gear,)

 

Har gått endel opp og ned, som det kanskje ofte gjør. Føler vi bare møter folk med masse erfaring og masse gear (ekstremt mange av de vi møter som har shoulders f.eks - selvom det ikke burde ha alt for mye å si).

 

Ja, det er vel litt vanskeligere med felguard spec, om vi møter f.eks warrior/druid så kan jeg ikke gjøre noe særlig. Mot rogue/mage teams pleier det å gå greit (har ikke møtt noen som har locka oss helt ned, er jo på relativt lav rating enda) og generelt mot 2x dps gjør vi det ganske bra. De vi ikke gjør det så bra mot: shaman/warrior, priest/rogue, warlock/druid, warrior/druid, druid/rogue .. osv.

 

Er ikke helt sikker på om det BARE har med spec'en å gjøre, eller om det er noe annet jeg eller priesten min gjør feil. Så, er det noen som kan gi meg noen generelle tips? Begynte først med arena da S3 startet (hadde 0 honor, da begynte farmingen) så har ikke så altfor mye erfaring.

 

(postet også i warlock tråden)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Felguard er svakt for 2v2.

 

Dør ALTFOR fort.

 

:p

 

Så tar man å summoner en ny felguard på 1 sek. Dessuten hvs de hitter på felguard så dør de jo bare fortere uansett. Med mindre det er en stygg resto druid der. :mad:

Lenke til kommentar
Felguard er svakt for 2v2.

 

Dør ALTFOR fort.

 

:p

 

Så tar man å summoner en ny felguard på 1 sek. Dessuten hvs de hitter på felguard så dør de jo bare fortere uansett. Med mindre det er en stygg resto druid der. :mad:

Hvis felguard blir resummonet så dør felguard på nytt...

 

Alle har en druid...

 

Felguard lock + holy paladin er vel best.

Lenke til kommentar
Holy pala + MS er en elendig setup.

 

Grisebanker S3 holy paladin + MS warrior comboer lett med mitt gear som er langt ifra like bra.

Jeg lurer av og til hvilken rating du spiller på? Jeg tipper rundt 1400-1500? Holy Paladin + MS warrior er langt ifra en dårlig setup. En jeg kjenner fikk 2k rating i 2v2 første uka av s3 med den setupen i BGen Cyclone. Så å si at setupen er elendig blir teit, er heller spillerne som er elendige, og man møter bare elendige spillere på den ratingen du holder til på. Som TheMaister skrev Warr/Pala kan komme et stykke hvis de går inn for det og har det som skal til av ferdigheter og kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Som balance i 2v2 burde du ha bra healing gear og gå med en warrior (du blir fortsatt balance men du kan heale bra)

 

Dr00dn min går balance med healing gear atm, vi KNUSER alle mirrors.

 

Litt svakere mot dobbel dps men whatever, er fun for han iallf. (2150 rating på alt teamet)

Lenke til kommentar
Spiller Elemental shaman-mage i 2v2 og nå tar vi nesten alle holypala-ms warrior teamene vi møter.

Det er jo en ganske populær setup virker det som, og det er da ikke oss imot. :)

Jeg hater og møte Holy pala og ms warrior setup. Jeg spiller sammen med en Spriest, det hender at vi vinner men jeg hater det uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...