samebob Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 han hadde problemer med å finne healer så Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vet at noen veldig spesielle folk greier 2k+ med sp som hunter og. Men den comboen trenger man syke gode skills og koordinasjon Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hva tror dere om Mutilate rogue, SL/SL lock, Disc priest, Resto shaman og Frost mage. Kjernen i dette teamet er jo crowd control, kombinert med dispelling og heroism. Vi har purge mot de fleste druid hots, skjold og diverse. Mass dispell, sap, blind,sheep,fear. Så for dette teamet blir jobben å CC'e så mye man kan mens man nuker ned en av dems. Noe som bør gå greit med power infusion fra priesten og heroism. Samt wound poison fra meg (roguen). Dette teamet har evenen til å nuke ned mages og/eller paladins, da vi har mass dispell og shaman som main healer. Si dere meninger, eventuelt ting dere mener vi bør utnytte. Endret 7. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er samme setup som Showtime kjører på Blackout. Funker veldig bra for dem (95% win rate) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva tror dere om SL/SL lock + mutilate rogue + resto shaman + resto druid + frost mage? Joinet et team som skal få den setupen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 rogue+mage = rushdown ideology, SL/SL lock !== rushdown ideology resto sha (BL) = rushdown ideology, resto druid = CC. dere må snuse på om dere vil ha en mer offensiv lock tror jeg, men annet enn det så er det aboslutt mulig, rogue må være flink med masse wound poisons though. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 rogue+mage = rushdown ideology, SL/SL lock !== rushdown ideology resto sha (BL) = rushdown ideology, resto druid = CC. dere må snuse på om dere vil ha en mer offensiv lock tror jeg, men annet enn det så er det aboslutt mulig, rogue må være flink med masse wound poisons though. Har han wound poison på mainhand er det ikke noe problem med poisons. Ta gjerne crippling på offhand, og Shiv når du er intil folk. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 joda, tviler ikke på roguen, jeg bare lurer på om det finnes et bedre spec for locken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 joda, tviler ikke på roguen, jeg bare lurer på om det finnes et bedre spec for locken. 9/41/11? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 <- no lock, snakker bare av lang erfaring og mye spilling med, mot og rundt warlocks. SL/SL overlever en god del, men en felguard warlock, som du linker til her, pøser ut mye mer burst i min erfaring, pluss at to melee mobs påfocus target gir bedre pushbacks Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yay fikk mount på druiden nå, tok sin tid men.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Warlock + druid er imba og EZ mode i 2v2 <3 Fikk endelig tak i den druid, men med sugent PvE gear (8k HP =O 60 res) og lite arena skills. Men selv om han var så elendig så eide vi rett og slett alle teamene vi møtte. Eide S3 warr + S3 pala, mange 2x rogue teams, S2 Rogue + feral druid, mage + lock teams, S3 mage + mage, S3 warrior + S2 disc priest og noen dritt team. Er så utrolig lett combo og digger det <3 Endret 10. januar 2008 av DNA Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vilken class fungerer en resto druid best med 2v2? spiller forøyeblikket med en SL/SL warlock, tenker på å prøve med en warrior Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er vel SL/SL Warlock som funker best for øyeblikket, så jeg ville bare holdt meg med ham. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vilken class fungerer en resto druid best med 2v2?spiller forøyeblikket med en SL/SL warlock, tenker på å prøve med en warrior Warrior + SL/SL lock suger balle, seriøst. Værre combo får du neste ikke (eller jo, er vel en del) Hold deg til druiden. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 DNA, du har misforstått. han er resto druiden så vurderer han og gå med en warrior istedet for SL/SL lock Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) vilken class fungerer en resto druid best med 2v2?spiller forøyeblikket med en SL/SL warlock, tenker på å prøve med en warrior Har spillt lenge med en SL/SL lock selv, men vi klarte ikke komme mye over 1800 rating. Byttet i dag til en warrior. Vant 18 tapte 4. Ligger nå på 1711 etter første kvelden. Tror dette kan bli ett mye bedre team. (Druid/Warrior er jo desidert den beste 2v2 komboen ) Endret 10. januar 2008 av Glutar Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) spørs vell litt på spillerne men jeg tror begge setupene der er ca like gode, mulig warrior/druid er litt vanskeligere fordi du kan kite/CC warrioren ganske lett. Endret 11. januar 2008 av samebob Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) 47% av alle teams med over 2200 rating er warrior + druid, det sier vel sitt. http://www.realmhistory.net/arena-statistics/team-setup.html Begge to er forholdsvis lette kombinasjoner å spille, og beror i all helhet på hvor god druiden er. Endret 11. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hm, noen som har peiling på hvem jeg burde sikte meg inn på når det gjelder 3v3 og 5v5 spilling? (Jeg er warlock.) Har tenkt litt på et sånnt der 2345 team som det kalles, men vet ikke ennå. 3v3 funket direkte dårlig med 3dps, så tror det blir 1heal2dps setup med Druid som healer og enten Rogue eller Warrior som melee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå