Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere om Mutilate rogue, SL/SL lock, Disc priest, Resto shaman og Frost mage.

 

Kjernen i dette teamet er jo crowd control, kombinert med dispelling og heroism. Vi har purge mot de fleste druid hots, skjold og diverse. Mass dispell, sap, blind,sheep,fear. Så for dette teamet blir jobben å CC'e så mye man kan mens man nuker ned en av dems. Noe som bør gå greit med power infusion fra priesten og heroism. Samt wound poison fra meg (roguen).

 

Dette teamet har evenen til å nuke ned mages og/eller paladins, da vi har mass dispell og shaman som main healer.

 

Si dere meninger, eventuelt ting dere mener vi bør utnytte.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
rogue+mage = rushdown ideology, SL/SL lock !== rushdown ideology resto sha (BL) = rushdown ideology, resto druid = CC.

 

dere må snuse på om dere vil ha en mer offensiv lock tror jeg, men annet enn det så er det aboslutt mulig, rogue må være flink med masse wound poisons though.

Har han wound poison på mainhand er det ikke noe problem med poisons. Ta gjerne crippling på offhand, og Shiv når du er intil folk. :)

Lenke til kommentar

Warlock + druid er imba og EZ mode i 2v2 <3

 

Fikk endelig tak i den druid, men med sugent PvE gear (8k HP =O 60 res) og lite arena skills. Men selv om han var så elendig så eide vi rett og slett alle teamene vi møtte.

 

Eide S3 warr + S3 pala, mange 2x rogue teams, S2 Rogue + feral druid, mage + lock teams, S3 mage + mage, S3 warrior + S2 disc priest og noen dritt team.

 

Er så utrolig lett combo og digger det <3

Endret av DNA
Lenke til kommentar
vilken class fungerer en resto druid best med 2v2?

spiller forøyeblikket med en SL/SL warlock, tenker på å prøve med en warrior

 

 

Har spillt lenge med en SL/SL lock selv, men vi klarte ikke komme mye over 1800 rating. Byttet i dag til en warrior. Vant 18 tapte 4. Ligger nå på 1711 etter første kvelden. Tror dette kan bli ett mye bedre team.

 

(Druid/Warrior er jo desidert den beste 2v2 komboen :p)

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Hm, noen som har peiling på hvem jeg burde sikte meg inn på når det gjelder 3v3 og 5v5 spilling? (Jeg er warlock.)

 

Har tenkt litt på et sånnt der 2345 team som det kalles, men vet ikke ennå.

 

3v3 funket direkte dårlig med 3dps, så tror det blir 1heal2dps setup med Druid som healer og enten Rogue eller Warrior som melee.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...