Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg møte paladin/rogue en gang. Feara paladin (som jeg alltid gjør, trodde det var healer.) Og roguen ble dpset ned som vanlig. Var ikke mye utfordring mot warlock/spriest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Retribution paladin + rogue, fungerer fett som fanden.

Stunlocker healeren/clothien til det hinsidige, og siden en stor overvekt attpåtil er druider nå, så gjør Judgment of Justice susen.

Så mye stuns, healing debuffs og interrupts som denne komboen gir gjør oss gode i 2v2, spesielt mot healere.

Kjempeflott siden de fleste velger å fokusere all ild på paladinen som en automatisk refleks ("alle paladiner er holy"), slik at jeg bare kan kjøre divine shield straks jeg får litt ild, og fortsette nukinga.

 

Får ikke til å se hvilket gear du har, siden armory viser både prot specc og prot gear, kan du si litt om det?

Lenke til kommentar
Retribution paladin + rogue, fungerer fett som fanden.

Stunlocker healeren/clothien til det hinsidige, og siden en stor overvekt attpåtil er druider nå, så gjør Judgment of Justice susen.

Så mye stuns, healing debuffs og interrupts som denne komboen gir gjør oss gode i 2v2, spesielt mot healere.

Kjempeflott siden de fleste velger å fokusere all ild på paladinen som en automatisk refleks ("alle paladiner er holy"), slik at jeg bare kan kjøre divine shield straks jeg får litt ild, og fortsette nukinga.

 

Får ikke til å se hvilket gear du har, siden armory viser både prot specc og prot gear, kan du si litt om det?

 

Full epic, blanding av pve og pvp gear.. noe s1/2/3 gladiator gear, gorehowl som våpen.

Lenke til kommentar

Mace rogue + resto druid + SL/SL lock er den beste comboen som finnes imo <3

 

Jeg fikk et gratis team på 1400 rating og med bare litt spilling så kom vi opp til 1600 rating. Blir 1850 på slutten av uken skal lett gjøres :)

 

Imba combo pga:

 

- God CC med fear - cyclone- sap - blind

- God damage og fortsatt god survival

- Veldig bra healing.

- Stunns

 

Taktikken vår var å nuke CC healer, CC dps, nuke dps. Så gå for dps nr. 2 :)

Lenke til kommentar

Selv synes jeg en priest hadde vært bedre i den comboen. Har du en shaman på motsatte teamet som er flink til å purge har dere et problem.

 

Ja, vet at de har anti dispell talent, men det er kun 30% sjange, purge har ikke cooldown og tar 2 effekter.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
Skal prøve ett nytt 3v3 i kveld. Setupen er som følger: Shadowprest (jeg), UA lock, Restodruid.

 

Lovende setup?

Var mot UA lock + shadow priest + pala i dag, ganske bra combo og vi vant så vidt.

 

Vet ikke om resto druid gjør comboen like bra eller bedre.

Lenke til kommentar

mens vi snakker om dual healer, har snublet mot palla, priest, warrior lag i 3v3 for tiden. jeg spiller selv med warrior, mage, palla. Og vi blir ganske generellt eid, sakte men sikkert. Våres taktikk gikk ut på å kaste oss mot presten for å forhindre for mange mana burns.

 

Dette har vist seg å være særdeles ueffektivt, og jeg lurer på det vil gi bedre utslag å dpse hardt på palla, interupte hans heals for å tvinge priesten til å heale i stedet for burne, eventuellt spise noen burns og klare å drepe deres palla? videre er jeg nysgjerrig på om det har noe for seg å bruke mage til å sheep priest eller warrior? slik jeg ser det så er det å sheepe warrior ganske tilbake stående med to cleansere, og å sheepe priest blir igjen veldig situasjonellt i og med at vi enten tvinger han fra å mana burne og heale, eller så har vi allerede feilet.

 

i det lengre løp lurer jeg på om en resto shaman i stedet for palla ville vært bedre i vårt setup siden vi da kan gå ut kraftigere offensivt, støttet av BL? altså warrior, mage, shaman.

 

med oss har vi også en warlock som jeg spiller med også, warlocken har vært SL/SL fram til nå, men vi føler at vi spiller for defensivt for vår egen smak og vi vurderer å prøve å spille med fel guard for å utnytte synergien mellom meg og felguard mer optimalt?

Lenke til kommentar
på min lvl 70 mage har eg shadows embrace settet, headen og hands av arena sett 1.

skal kjøpe de beste av belte og wrists som man finner for honor.

er dette greit gear for pvp?

 

Nei, det vil ikke være på langt nær godt nok for noen form for seriøs PvP.

 

Gå for full season1 deretter Vindicator's delene. Tailoring settene er for squishy i PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...