Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Vil Elemental shaman + BM hunter + felguard warlock fungere bra som 3x dps team i 3v3?

 

Blir jo 3x dps + alternativ healing.

 

Det jeg tenkte var å CC og trape 2 dps og så gå løs på healer med dots, intercept (felguard), og så massiv nuke, så stunn når healer har lite HP og shock healing.

 

Det kan funke, men finnes for mange countercombos til at dere vil nå høyt, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BM hunter i arena er ganske udugelig, er stort sett ubrukelig etter at du har brukt BW.

Folk som har litt peil vil uansett bare gå inn i melee range eller abuse pillars når du bruker det, MM er mye mer effektivt, og ikke minst morsommere. (Selv om vi trenger litt mer love fra Blizz imo)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Endelig skuldra nå <3 5/5 venge er kos

 

Gief. Har bare chest og det kommer til å ta måneder før jeg få fullt set =p

 

-edit-

 

Er det noen som har merket hvor mange resto druids det er i arena? Irriterer meg kraftig.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Endelig skuldra nå <3 5/5 venge er kos

 

Gief. Har bare chest og det kommer til å ta måneder før jeg få fullt set =p

 

-edit-

 

Er det noen som har merket hvor mange resto druids det er i arena? Irriterer meg kraftig.

Disc priests er mye værre imo.

Lenke til kommentar

Tenkte å starte Shadow Priest + mace rogue + felguard lock siden det rett og slett er en av de beste 3x dps comboene.

 

Taktikken jeg vil ha tilbakemelding på:

 

Sapp healer, fear dps 1 (et enkelt target som kan bli CC'd), dps DPS 2 (f.eks warrior, BM hunter osv eller annen dps). Healer vil nå bruke trinket og rogue begynner å stunne. Vi forsetter med dps og CC. Og når roguen er ute av stunns fearer jeg healer og dps'er ned dps med alle 3. Nå vil som regel dps være nede, men hvis han ikke er det hvis en druid f.eks får noen sjappe HOT's inn så fortsetter vi og tar blind og sillence når healer prøver å heale. Og etter det går vi etter dps eller healer. Da vil det være piece of cake å ta ned begge.

 

Med denne taktikken kan vi CC og stunne healer konstant og ha ganske bra dps. Det eneste vi kan være redd for er hvis den andre dps kommer seg ut av CC, men det vil jo også ta litt tid og da er nok den ene dps'en død siden vi har fears og death coil og felguard stun.

 

Er det noe jeg burde endre med taktikken?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Tenkte å starte Shadow Priest + mace rogue + felguard lock siden det rett og slett er en av de beste 3x dps comboene.

 

Taktikken jeg vil ha tilbakemelding på:

 

Sapp healer, fear dps 1 (et enkelt target som kan bli CC'd), dps DPS 2 (f.eks warrior, BM hunter osv eller annen dps). Healer vil nå bruke trinket og rogue begynner å stunne. Vi forsetter med dps og CC. Og når roguen er ute av stunns fearer jeg healer og dps'er ned dps med alle 3. Nå vil som regel dps være nede, men hvis han ikke er det hvis en druid f.eks får noen sjappe HOT's inn så fortsetter vi og tar blind og sillence når healer prøver å heale. Og etter det går vi etter dps eller healer. Da vil det være piece of cake å ta ned begge.

 

Med denne taktikken kan vi CC og stunne healer konstant og ha ganske bra dps. Det eneste vi kan være redd for er hvis den andre dps kommer seg ut av CC, men det vil jo også ta litt tid og da er nok den ene dps'en død siden vi har fears og death coil og felguard stun.

 

Er det noe jeg burde endre med taktikken?

priesten vill fort sjønne at det er rogue en plass å vil (vist litt klok) prøve å komme seg i combat

Lenke til kommentar

Retribution paladin + rogue, fungerer fett som fanden.

Stunlocker healeren/clothien til det hinsidige, og siden en stor overvekt attpåtil er druider nå, så gjør Judgment of Justice susen.

Så mye stuns, healing debuffs og interrupts som denne komboen gir gjør oss gode i 2v2, spesielt mot healere.

Kjempeflott siden de fleste velger å fokusere all ild på paladinen som en automatisk refleks ("alle paladiner er holy"), slik at jeg bare kan kjøre divine shield straks jeg får litt ild, og fortsette nukinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...