Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Det er umulig å få s3 pauldrons uten å ha fortjent det nå.

 

Du MÅ ha 2000 rated team (der går tap mye så vinn mye taktikken rett ut) og du må ha 2000 personal rating (der går kjøp team ut)

 

For å få deg 2k personal må du spille deg opp til det, du kan nok cheate de siste 50-100 ratingsa med tap mye med alt vinn mye med main tacc.

 

For å få deg 2k team rating må du ha 2k team rating :p

 

Det du kan er å tap/vinne til 2k (mao du må greie å være på et ca 1900 rating nivå eln) og så få 2 gode venner til å spille teamet til 2k etterpå

 

Så good luck med å cheate dere oppe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hm, tapte nettopp vår første kamp.. Priest ble chain CC'et.

 

Discpriest/Warlock vs. Rogue/Rdruid.

 

Noen peiling på hvordan vi burde gå fram?

 

CHain fear/spell lock resto durid og nuke rogue? ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg rusher alltid og da ser jeg som regel druid i stealth -> deathcoil -> chain fear.

 

Men pleier ikke å oppleve at Rogue stunlocker meg. De går som regel etter priesten i midt team :p

Lenke til kommentar
Det er snakk om 2v2 her, ikke 1v1.

 

Druiden basha, charga og cyclona priesten.

Roguen stunlocka meg til helvete.

Er ganske lett å dodge feral charge som healer. Det er ganske lett å skjønne når druids skal bruke feral charge, så be healern din om å fake heale kanskje? Stunlocken er det vel bare å vente til den går over, siden du er en lock med 12k hp skulle ikke det være det store problemet. Kanskje prøve å CC'e roguen, holde dots oppe på både druid og rogue, draine druid når det er mulig. Blir roguen low på et punkt CC druiden istedet og prøv å nuke ned roguen mens druid er fearet? Dere har jo CC i priesten og, vet det kan være litt problematisk å CCe en druid, men det er mulig.

Det de fleste warlock teams gjør når de møter andre healer teams er vel å draine healer for mana ved både mana drain og ved å holde DoTs oppe på begge targets hele tiden.

 

Vet ikke helt jeg, bare noen tips, men du viste vel det jeg nevnte fra før : p

Lenke til kommentar
Jeg rusher alltid og da ser jeg som regel druid i stealth -> deathcoil -> chain fear.

 

Men pleier ikke å oppleve at Rogue stunlocker meg. De går som regel etter priesten i midt team :p

Er vel litt unødvendig å bruke opp deathcoil så tidlig i kampen.

 

Dot, instant damage eller bruk wand.

Lenke til kommentar
Jeg rusher alltid og da ser jeg som regel druid i stealth -> deathcoil -> chain fear.

 

Men pleier ikke å oppleve at Rogue stunlocker meg. De går som regel etter priesten i midt team :p

Er vel litt unødvendig å bruke opp deathcoil så tidlig i kampen.

Indeed, hver gang jeg blir deathcoila i begynnelsen av en kamp smiler jeg irl. Locks som ikke bruker DC effektivt kan ta seg en bolle :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg rusher alltid og da ser jeg som regel druid i stealth -> deathcoil -> chain fear.

 

Men pleier ikke å oppleve at Rogue stunlocker meg. De går som regel etter priesten i midt team :p

Er vel litt unødvendig å bruke opp deathcoil så tidlig i kampen.

 

Dot, instant damage eller bruk wand.

 

L2nuke.

 

Neida.... kan virke unødvending, men har alltid funka.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Jeg rusher alltid og da ser jeg som regel druid i stealth -> deathcoil -> chain fear.

 

Men pleier ikke å oppleve at Rogue stunlocker meg. De går som regel etter priesten i midt team :p

Er vel litt unødvendig å bruke opp deathcoil så tidlig i kampen.

 

Dot, instant damage eller bruk wand.

 

L2nuke.

 

Neida.... kan virke unødvending, men har alltid funka.

 

På hvilken rating?:p Å bruke DC så tidlig høres helt idiotisk ut for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Pleier aldri å ha problemer med resto druids :dontgetit:

 

 

JEG TAR DEN HER SKITEN TILBAKE! -.-

 

Hadde 1605 rating når vi startet (SL/SL warlock (meg) og shadowpriest)....

 

Spilte 16 kamper.

 

7-9.

 

Tapte 34 rating totalt.

 

Møtte Resto druids i 80% av matchene. Jeg blir IRRITERT. De er så overpowered at det er skummelt. -.-

 

På hvilken rating?:p Å bruke DC så tidlig høres helt idiotisk ut for meg.

 

Kanskje det. Men druids er idioter uansett. Healer mye i feral tilogmed... da blir jeg forbanna -.-

Lenke til kommentar

Faktisk ikke, men ser fremdeles ikke poenget med å prøve å ta igjen en druid i travelform mens en warrior basher på healern min. Om jeg gjør damage på warrior så må druid heale uansett, og da bruker han mana. Kommer han nært, så manadrainer jeg!

 

Om du har noen bedre taktikker må du gjerne dele :]

Lenke til kommentar
Faktisk ikke, men ser fremdeles ikke poenget med å prøve å ta igjen en druid i travelform mens en warrior basher på healern min. Om jeg gjør damage på warrior så må druid heale uansett, og da bruker han mana. Kommer han nært, så manadrainer jeg!

 

Om du har noen bedre taktikker må du gjerne dele :]

 

Huffda.. Nei, hold deg unna Arena om det er sånn du skal takle druids :whistle:

Lenke til kommentar

Vil Elemental shaman + BM hunter + felguard warlock fungere bra som 3x dps team i 3v3?

 

Blir jo 3x dps + alternativ healing.

 

Det jeg tenkte var å CC og trape 2 dps og så gå løs på healer med dots, intercept (felguard), og så massiv nuke, så stunn når healer har lite HP og shock healing.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...