Veta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er en post på wow-europe.com hvor folk kan skrive hva deres heter og så en morsom en <Come Honour Face>Si det høyt fort 8071046[/snapback] Vet ikke om jeg tok den, men er det meninga det skal bli "cum on my face" eller no? :!: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg og en druid skal starte oss arena, jeg er warlock, hvordan vil dette fungere i praksis? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg og en druid skal starte oss arena, jeg er warlock, hvordan vil dette fungere i praksis? 8071434[/snapback] Hvis du går fel guard, og han healing funker det drit bra. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 affliction/destro går ikke altså? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Joda, selvfølgelig går det, men demon er jo desidert mest imba. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 okey, da må jeg vel respecce:) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvordan fungerer Hunter i Arena? Med hvilken klasse teame opp med etc? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Meg og broren min har en affliction warlock og holy prest, vi har ikke tapt en eneste kamp 2v2 enda. Han har kun tapt en kamp 1v2 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så hva heter deres team da? mitt 3vs3 teamet mitt heter <Mage Died> hvor jeg er magen -.- 8070749[/snapback] 2on2 teamet heter Boi Band og 3on3 teamet heter Epeen Enlargement. =D Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du er nødt for å ha et team? Random går ikke? Spiller warrior og har ikke noe bra utstyr så får nok ikke bli med i guildens arena teams fordi jeg er dårlig i pvp, classen er dårlig og utstyret er dårlig. Som noen andre tidligere i tråden spurte om, får du rewards selv om du taper 95% av gangene? Det kan tenkes at jeg og kjæresten min lager et 2vs2 team(rogue, ja et elendig lag) bare for å spille for en reward. Kan noen legge ut en link til rewardsa? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 crispin, ikke kjims av en warr\rogue kombo! jeg og en jeg har spilt med en stund(roguen) gjore et mektig fint team intil jeg fikk maskina mi ødelagt. ingen vil ta warrioren, og roguen ser de ikke rogue sapper, og jeg charger nummer 2, eller intercepter om han når meg først. vi vant 50\50 etterhvert. men ingen av oss var helt bak mål som spillere eller gear messig. han hadde GM sverdene og jeg 65-70 blå items parret med en last stand\arms build som lot meg disponere 14k HP og fortsatt lempe ut 1800mortal strikes. huntards og druids var de værst tenkelige motstanderne, samt pallys. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Paladin/Hunter er den værste komboen jeg har møtt i 2on2, teamet jeg er i er rogue og mage. Men da igjen er de ganske svake hvis vi får de avskilt Uansett kan kjøpte mitt første gladiator item på neste maintance! Men venter et par uker så jeg får kjøpt Shanker først, jævla dumt at de måtte sette opp prisen akkurat nå >,< Så får vel vente et par uker til før jeg får halt inn shankern. Uansett trur vi skal game mer med 3on3 teamet nå siden det ser ut til å funke mye bedre, der er vi Mage, Paladin og rogue. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 men fremdeles er spørsmålet ubesvart. Får man poeng selv om man taper alle kamper? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 men fremdeles er spørsmålet ubesvart. Får man poeng selv om man taper alle kamper? 8080185[/snapback] Man får vel poeng så lenge man har positiv rating, også må man spille minst 10 games per uke for å få Arena points. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 men fremdeles er spørsmålet ubesvart. Får man poeng selv om man taper alle kamper? 8080185[/snapback] Man får vel poeng så lenge man har positiv rating, også må man spille minst 10 games per uke for å få Arena points. 8080353[/snapback] Går det an å få negativ ranking da ? :S Starter jo på 1500: ca 2-300poeng i uka, så viss du går under 1k bare lag et nytt team Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vet ikke hvordan rating/arena points blir regna ut. Hvis noen finner det ut, give link plx! Eneset jeg synes var utrolig teit, var en kveld jeg game'a litt arena, møtte et å samme team om og om igjen. Når de endelig tok oss fikk de 25 rating, mens vi bare fikk 15, 14, 13 osv. ifra dem. Så hvis noen vet hvordan rating/points blir regna ut. Vær så snill og del det. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Du får rating av å vinne, mister den av å tape. Viss du slår et lag med mye høyere rating en du har får du mer en viss du slår et med lavere rating. Poeng blir reknet ut slik: X = Team Rating, Y = Arena Points Z = 60% for 2v2, 80% for 3v3 and 100% for 5v5 If X>1500: Y = (2894/(1+259*e^(-0.0025*X))) *Z% Else: Y = (0.206*X+99) *Z% Link: http://www.steady-rollin.com/content/view/32/52/ Edit: Fant netopp ut at utregningen på den sida er feil Men formelen er rett, henta den fra wow-europe Endret 5. mars 2007 av Pazaak Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så viss jeg lager et arena 2vs2 team og taper stort sett alt får vi knapt poeng? Så det er ganske bortkastet. For jeg og min kjæreste er elendig utstyr og ca kun 1-2dueller bak oss som pvp erfaring. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Viss dere har MYE gold går det fint, lag nytt team hver uke og spill 10kamper. Da får dere ca 200-250poeng/week koster 60g å lage nyt team da ^^, Hvilke klasser er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå