Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, la oss si at jeg har et 2v2 team med 1500 rating. Også joiner jeg teamet med en alt og en villig sjel og spiller teamet ned til 1000 rating, for så å spille det opp igjen med mainen min og det oprinnelige partneren min. Voila, 500mer personal rating enn vi egentlig ikke skulle ha. Kan jeg da kjøpe s3 shouldersene?

Lenke til kommentar
Okei, la oss si at jeg har et 2v2 team med 1500 rating. Også joiner jeg teamet med en alt og en villig sjel og spiller teamet ned til 1000 rating, for så å spille det opp igjen med mainen min og det oprinnelige partneren min. Voila, 500mer personal rating enn vi egentlig ikke skulle ha. Kan jeg da kjøpe s3 shouldersene?

 

Nei.

 

Prøvde dette selv, og problemet er at hvis man vinner 20 rating på 1000 rating får man under 20 personal rating. Så når du har nådd 1500 rating vil du ha ca 1650 personal rating. Det går rett og slett opp i det store løpet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Okei, la oss si at jeg har et 2v2 team med 1500 rating. Også joiner jeg teamet med en alt og en villig sjel og spiller teamet ned til 1000 rating, for så å spille det opp igjen med mainen min og det oprinnelige partneren min. Voila, 500mer personal rating enn vi egentlig ikke skulle ha. Kan jeg da kjøpe s3 shouldersene?

 

Nei.

 

Prøvde dette selv, og problemet er at hvis man vinner 20 rating på 1000 rating får man under 20 personal rating. Så når du har nådd 1500 rating vil du ha ca 1650 personal rating. Det går rett og slett opp i det store løpet.

Og som nevnt over, og av blue post på forum, så må arena teamet også ha over 2k rating. Ikke bare personal rating.

Lenke til kommentar
Okei, la oss si at jeg har et 2v2 team med 1500 rating. Også joiner jeg teamet med en alt og en villig sjel og spiller teamet ned til 1000 rating, for så å spille det opp igjen med mainen min og det oprinnelige partneren min. Voila, 500mer personal rating enn vi egentlig ikke skulle ha. Kan jeg da kjøpe s3 shouldersene?

 

Du har bare misforstått hvordan personal rating fungerer. Om du spiller laget ned til 1000 rating og deretter joiner med en ny person så vil han riktignok starte med 1500 personal rating, men om du møter et 1000 rating team vil personal rating øke tilsvarende en match mellom et 1500 rating og et 1000 rating team (dvs max et poeng). Om du i tillegg skulle TAPE en slik match vil din personal rating dale ganske mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...