Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Al'Akir, Blackout..

 

Rapidflame fra 2v2 CGS er herifra.

 

Didzi/Klauz på Al'Akir hadde 55-3 i 2v2 teamet sitt, andre uka i s3 start..

 

Alle som spiller på AA vet hvor dårlig Didzi er i forhold til de andre magene på AA, at man taper mot han/rogue som Druid/Warrior er mildt sagt latterlig. Bare pummel frost og han står der, har ikke scorch på bars engang. Klauz er "stor munn, lite action".

 

Og du spiller på AA på rundt 2k 2v2 rating?

 

Didzi er lett å ta i 1v1 men han er en god assister.

 

Poenget mitt er at mages kan gjøre det bra i 2v2 og kan eie warrior/druid teams.

 

 

Entruv har slutta å spille dog :p

Lenke til kommentar
Syns Warriors ikke er no særlig god i 2v2 lengre. Har mye mer respekt for en lock/mage (aff/frost) eller kansje en rogue i 2v2.

 

Er det derfor veldig mange av de høyeste teamene er Warrior+resto dudu / disc priest? Selv om du har respekt for den setupen er fortsatt aff warlocks squichy og frost mage ikke så veldig bra i 2v2. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Cyclone var personlig lettere for meg dog..

 

I 2on2 på Cyclone kunne jeg og en venn nå 1850 med 20 resi og 8k hp som lock/priest..

 

Samma kombo på Blackout med 300 resi og 11k hp på begge, samma specs men bedre racials og 1800 var vanskelig å kjøre igjennom. (Samme season, s2)

 

Er vel egentlig ikke noen ekstremt gode mages på europe siden i det hele tatt, veldig vanskelig å judge en arena frost mage pga hvordan en spiller, hvordan kombinere cc med god damage og riktige burst og om å bare nuke > cc av og til osv.

 

 

AR nerfen har ikke skjedd enda så jo rogue/frostmage har fortsatt fordel mot warrior/druid. (Nå har jeg spilt over 400 games i 2v2 med druid/warrior på 2.3k + rating)

 

Selv druiden min med 5/5 s3 blir eid av en rogue om han blir tatt mens han er i human form.

 

Da er det bare opp til magen å holde meg i sheep/nova..

 

 

Rogue/frostmage er veldig "tagbart" for druid/warrior men det er fortsatt en veldig sterk kombo mot warr/druid.

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Jeg synes Redhot var veldig god de gangene jeg har spilt mot han i 2v2. Blir litt dumt å tro at det ikke er noen ekstremt bra mages i hele Europa? Hva skal til for å være en ekstremt bra mage i dine øyne? Det er lettere å skille en ekstremt bra mage fra massene enn en ekstremt bra warrior/rogue/paladin, nettopp fordi magen kan variere spillestil i større grad, og har flere valg å velge mellom, men WoW er og blir relativt kaotisk når man er tilskuer.

 

Husk at uansett hvor god du er, så har du fortsatt samme GCD,og fordeler/ulemper avhengig av klasse/kombo som alle andre.

 

Jeg er enig med deg på det siste punktet ditt, om komboer man møter er "tagbare" så har de andre en fordel, da man helt skal vinne de fleste kampene på toppen, ellers tapes det poeng.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Spiller hunter på Neptulon, men har problemer med å finne meg team jeg kan spille i. har dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

Har prøvd en del i /2, men får veldig mange useriøse svar og tenkte kanskje noen her kunne fortelle meg hvor jeg burde gå for å finne meg et team. Noen som vet om no bra sted?

 

Har spilt med en del folk jeg kjenner, men da har jeg bare tatt 30 % i et team og fått poeng, og jeg er for dårlig til å spille med de (rundt 18-1900 rating).

 

hadde vært veldig fint om jeg fikk spille denne uka, for jeg mangler bare 371 poeng så får jeg S3 chesten på onsdag.

 

Takker for svar :)

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Spiller hunter på Neptulon, men har problemer med å finne meg team jeg kan spille i. har dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

Har prøvd en del i /2, men får veldig mange useriøse svar og tenkte kanskje noen her kunne fortelle meg hvor jeg burde gå for å finne meg et team. Noen som vet om no bra sted?

 

Har spilt med en del folk jeg kjenner, men da har jeg bare tatt 30 % i et team og fått poeng, og jeg er for dårlig til å spille med de (rundt 18-1900 rating).

 

hadde vært veldig fint om jeg fikk spille denne uka, for jeg mangler bare 371 poeng så får jeg S3 chesten på onsdag.

 

Takker for svar :)

 

 

Vel... det du trenger, hvis du skal spille arena er jo først og fremst BM/MM, så du får aimed, og hp.

huntere egner seg best i 3v3 og 5v5, i 2v2 har jeg ikke tapt mot en eneste hunter på 2 måndter.

 

Huntere kan ofte replace MS i 3v3 nå

Lenke til kommentar
Spiller hunter på Neptulon, men har problemer med å finne meg team jeg kan spille i. har dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

Har prøvd en del i /2, men får veldig mange useriøse svar og tenkte kanskje noen her kunne fortelle meg hvor jeg burde gå for å finne meg et team. Noen som vet om no bra sted?

 

Har spilt med en del folk jeg kjenner, men da har jeg bare tatt 30 % i et team og fått poeng, og jeg er for dårlig til å spille med de (rundt 18-1900 rating).

 

hadde vært veldig fint om jeg fikk spille denne uka, for jeg mangler bare 371 poeng så får jeg S3 chesten på onsdag.

 

Takker for svar :)

 

 

Vel... det du trenger, hvis du skal spille arena er jo først og fremst BM/MM, så du får aimed, og hp.

huntere egner seg best i 3v3 og 5v5, i 2v2 har jeg ikke tapt mot en eneste hunter på 2 måndter.

 

Huntere kan ofte replace MS i 3v3 nå

 

ja det er greit, men det jeg sliter med er å komme i kontakt med folk. Virker som det ikke er noen norske eller svenske på serveren og de eneste som svarer meg når jeg spør i /2 er 14åringer fra bulgaria...

 

Ingen som vet om no bra måte å skaffe seg et team på? eller som kanskje har et team på neptulon..

Lenke til kommentar
Spiller hunter på Neptulon, men har problemer med å finne meg team jeg kan spille i. har dette gearet: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

Har prøvd en del i /2, men får veldig mange useriøse svar og tenkte kanskje noen her kunne fortelle meg hvor jeg burde gå for å finne meg et team. Noen som vet om no bra sted?

 

Har spilt med en del folk jeg kjenner, men da har jeg bare tatt 30 % i et team og fått poeng, og jeg er for dårlig til å spille med de (rundt 18-1900 rating).

 

hadde vært veldig fint om jeg fikk spille denne uka, for jeg mangler bare 371 poeng så får jeg S3 chesten på onsdag.

 

Takker for svar :)

 

 

Vel... det du trenger, hvis du skal spille arena er jo først og fremst BM/MM, så du får aimed, og hp.

huntere egner seg best i 3v3 og 5v5, i 2v2 har jeg ikke tapt mot en eneste hunter på 2 måndter.

 

Huntere kan ofte replace MS i 3v3 nå

 

ja det er greit, men det jeg sliter med er å komme i kontakt med folk. Virker som det ikke er noen norske eller svenske på serveren og de eneste som svarer meg når jeg spør i /2 er 14åringer fra bulgaria...

 

Ingen som vet om no bra måte å skaffe seg et team på? eller som kanskje har et team på neptulon..

 

 

Kom deg inn i et PvP guild. :D

Lenke til kommentar
Entruv ble bannet, og var heller aldri noe god. Faktisk så er det ingen ekstremt gode mages på AA/Blackout.

 

Du kødder? Vi får altså aldri se flere filmer fra han eller?

 

Defiler er da en ganske god mage i Blackout.

 

Red: Syns det ut som om han heller flytta til Daggerspine (profile)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Entruv ble bannet, og var heller aldri noe god. Faktisk så er det ingen ekstremt gode mages på AA/Blackout.

 

Du kødder? Vi får altså aldri se flere filmer fra han eller?

 

Defiler er da en ganske god mage i Blackout.

 

Red: Syns det ut som om han heller flytta til Daggerspine (profile)

 

Men Entruv var ikke "Vurtne", så er ikke noe tap.

 

Defiler er ikke god.

Lenke til kommentar

Han må da gjøre noe riktig siden han har vært i toppen hver eneste sesong, og hadde sammen med Amathera (priest) det beste 2v2 teamet i store deler av forrige sesong.

 

Denne sesongen kjører han rogue/mage setup med Azshene og de er også i toppen.

 

I 3v3 ladder lå teamet hans ''Death Void'' på 4.plass forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...