Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

heisann

 

Er en mage med 2 deler vengefull og resten merciless. Spiller 2v2 med en annen frostmage og rogue, føler at vi møter mye motstand selv om vi er bra gearet, og har spilt WoW siden starten. Så skillsa håper jeg for guds skyld er dær, men vi lykkes liksom ikke. Møter team som lock\druid lock\priest sinnsykt hardt osv..Noen som har noen formeninger?

 

I 3v3 er vi mage,rogue og priest, men der å sliter vi sinnsykt hardt, hva er den beste taktikken mot palla priest lock feks? Eller druid lock warr?Vi kommer liksom ikke over 1600 rating. Noen i teamet mener vi bør gå for lock først og sheepe warrior, å manaburne palla, men det funker jo ikke ^^..

 

i alle fall, hvis noen har noe å komme med

 

Jeg lytter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

Lenke til kommentar
Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

 

hai, i got ubzor gear, me win.....

 

eller var det sånn at man forhåpentligvis måtte ha litt skill for å vinne?

 

Jeg håper på det siste.

Lenke til kommentar
Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

 

Strengt tatt er vel alle teams med rogue i seg farlig for druids. Mager er heller ikke hyggelig med imp CS.

Lenke til kommentar
heisann

 

Er en mage med 2 deler vengefull og resten merciless. Spiller 2v2 med en annen frostmage og rogue, føler at vi møter mye motstand selv om vi er bra gearet, og har spilt WoW siden starten. Så skillsa håper jeg for guds skyld er dær, men vi lykkes liksom ikke. Møter team som lock\druid lock\priest sinnsykt hardt osv..Noen som har noen formeninger?

 

I 3v3 er vi mage,rogue og priest, men der å sliter vi sinnsykt hardt, hva er den beste taktikken mot palla priest lock feks? Eller druid lock warr?Vi kommer liksom ikke over 1600 rating. Noen i teamet mener vi bør gå for lock først og sheepe warrior, å manaburne palla, men det funker jo ikke ^^..

 

i alle fall, hvis noen har noe å komme med

 

Jeg lytter :)

 

I 2v2 er det en enkel forklaring. Mage funker ikke bra i 2v2, men dere BØR klare mer enn 1600 rating ;S Jeg klarte 1800+ med en rogue i S1 da jeg faktisk PvP'et. I 3v3 har dere en helt sykt bra setup, og dere bør klare mer enn 1600 om du er så gearet som du sier. Ellers er det, ikke for å være frekk, l2p issues.

Lenke til kommentar
Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

Warr/Druid er egentlig ganske ez som Rogue/Mage ja. (hvis alt går som det skal)

 

Uansett med en rogue/mage setup og bra gear skal det ikke være noe problem å nå 2k+, kanskje litt vanskelig akkurat nå pga. at en helt ny sesong har startet, men dere bør i alle fall ligge på 1.8k ish akkurat nå hvis dere har medicore skills.

^

Var ment til Andy07. I suck at qoutes \o/

Lenke til kommentar
Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

Warr/Druid er egentlig ganske ez som Rogue/Mage ja. (hvis alt går som det skal)

 

Uansett med en rogue/mage setup og bra gear skal det ikke være noe problem å nå 2k+, kanskje litt vanskelig akkurat nå pga. at en helt ny sesong har startet, men dere bør i alle fall ligge på 1.8k ish akkurat nå hvis dere har medicore skills.

^

Var ment til Andy07. I suck at qoutes \o/

 

Hvilken battlegroup / verden lever du i? Jeg vil dit med min mage. Enhver mage vet at 2v2 er ikke bracketen han/hun bør satse på, siden vi ikke er balanced der, det har Blizzard sagt selv. Vi er derimot, som jeg sa, utrolig bra i både 3v3 og 5v5. Men ja, 1800 bør gå greit selv så tidlig i sesongen selv som mage.

Lenke til kommentar
Du kjører 2 av de beste 2v2 / 3v3 komboene og dere greier ikke over 1600 med bra gear? :p

 

Men, jeg har aldri kjørt disse komboene selv så jeg vet ikke :)

 

Vet bare at rogue/mage er ekstremt plagsomt som druid/warr..

 

 

Yay 4/5 s3 nå.. 2 uker så får jeg den siste og da blir det kos ^^

Warr/Druid er egentlig ganske ez som Rogue/Mage ja. (hvis alt går som det skal)

 

Uansett med en rogue/mage setup og bra gear skal det ikke være noe problem å nå 2k+, kanskje litt vanskelig akkurat nå pga. at en helt ny sesong har startet, men dere bør i alle fall ligge på 1.8k ish akkurat nå hvis dere har medicore skills.

^

Var ment til Andy07. I suck at qoutes \o/

 

Hvilken battlegroup / verden lever du i? Jeg vil dit med min mage. Enhver mage vet at 2v2 er ikke bracketen han/hun bør satse på, siden vi ikke er balanced der, det har Blizzard sagt selv. Vi er derimot, som jeg sa, utrolig bra i både 3v3 og 5v5. Men ja, 1800 bør gå greit selv så tidlig i sesongen selv som mage.

Cyclone. Ble Gladiator med en mage i season 1 (jeg er rogue). Kunne lett ha blitt det i season 2 også, men jeg spilte knapt så havna på 2.1k i slutten, men seriøst Mage/Rogue er en av de beste 2x dps setupene.

Lenke til kommentar
Men kan ingen komme med hvordan man skal spille imot forskjellige teams som mage\rogue og mage, rogue, priest. Lurer på om vi taper på taktikken.

 

Det bør dere vite selv, ærlig talt.. Snakk sammen på Vent/TS, finn ut hva dere skal gjøre og når dere skal det, og slapp av. Det som egentlig revelusjonerte arena for meg. Når jeg slappa av og ikke stresset hver gang jeg ble focuset, etc. Mage/rogue 2v2 er egentlig lett, dere har sykt mye CC som ikke avbryter hverandres diminishing, altså dere kan, f.eks, sap, sheep (blir trinketet), blind, resheep, (om healer, lock spellschool) gouge når mulig, ny poly, oooog så videre. En annen ting dere kan gjøre som CC er at roguen holder seg litt unna focus target etter en sheep så han får forlatt combat og kan sappe sheepet target. Blir fort til at CC targetet er mye mer CC'et enn ikke CC'et.

Lenke til kommentar
Men kan ingen komme med hvordan man skal spille imot forskjellige teams som mage\rogue og mage, rogue, priest. Lurer på om vi taper på taktikken.

 

Det bør dere vite selv, ærlig talt.. Snakk sammen på Vent/TS, finn ut hva dere skal gjøre og når dere skal det, og slapp av. Det som egentlig revelusjonerte arena for meg. Når jeg slappa av og ikke stresset hver gang jeg ble focuset, etc. Mage/rogue 2v2 er egentlig lett, dere har sykt mye CC som ikke avbryter hverandres diminishing, altså dere kan, f.eks, sap, sheep (blir trinketet), blind, resheep, (om healer, lock spellschool) gouge når mulig, ny poly, oooog så videre. En annen ting dere kan gjøre som CC er at roguen holder seg litt unna focus target etter en sheep så han får forlatt combat og kan sappe sheepet target. Blir fort til at CC targetet er mye mer CC'et enn ikke CC'et.

 

 

Rolig no gutten, trenger ikke å svare på posts du synes er dumme. Lurt bare på om hadde noen hjelpende tips..trenger ikke å ta "Det bør dere vite selv, ærlig talt.. Snakk sammen på Vent/TS"

Lenke til kommentar

Al'Akir, Blackout..

 

Rapidflame fra 2v2 CGS er herifra.

 

Didzi/Klauz på Al'Akir hadde 55-3 i 2v2 teamet sitt, andre uka i s3 start..

 

Rogue/Mage > Druid/Warr osv LETT om de er gode.

 

 

En god mage kan holde en warrior vekk fra roguen sin 95% av tiden..

 

Sheep, Frost nova, nova fra elemental, COC..

 

Eneste gang warr kommer seg på rogue er når han intercepter når du må bruke coc..

 

En god rogue kan ta en druid 100>0 om han blir catchet i human form (HARP rogue med bra gear selv, med alle cd's opp)

 

Har faktisk hatt mer problemer med warlock/rogue teams denne perioden her.

 

Mage/rogue teams kan komme seg over 2.3k vanligvis..

 

 

http://eu.wowarmory.com/team-info.xml?r=Al...elect=WTS+Klauz 2107 med rogue/mage atm nr 4 i min BG

Lenke til kommentar
*snip*

 

Kommer HELT ann på om resto druiden er skilla eller ikke.

 

Jeg har selv spilt resto druid i arena med en warrior.

Vår taktikk mot nesten alle comboer med Rogue/DPS.

 

Warrioren min har en assist macro som targeter det targetet jeg har og charger det targetet (eller intercepter om han er i combat).

Derfor: Med en gang roguen, hvis han finner meg, cheap shotter meg så kommer en warrior dundrene til redning, vanligvis etterfulgt av en warrior fear. Selvom roguen trinketer/wotf fear så har jeg det lille forspranget jeg trenger for å komme meg unna. (shapeshift>DT/snares).

 

Om roguen sprinter for å komme seg til meg har vi to måter vi kan countre det på:

- NS --> cyclone (selfølgelig macroed slik at det skal uberskills til for å se at den kommer og rekke og CloS'e)

- Intervene --> Piercing Howl/hamstring. Da løper igjenn jeg fortere enn roguen i travelform.

 

Også: Hvis jeg ser at roguen har en mulighet for å fange meg i en stunlock så shifter jeg alltid til bear i tide for å ta minst mulig damage. (med 300 resi og 20k armor er damagen fra en rogue latterlig)

 

Rogue/DPS teams er egentlig bare en outlast kamp. Hele kampen avhenger av at starten til det andre teamet ødelegges av warrioren og meg. Warrioren bruker og å starte kampen med shield og 1H for å bruke spellreflects og samtidig ha høy nok armor til å motstå burst.

 

Warrior/druid handler egentlig om å få det andre teamet til å bruke opp sine cooldowns for så å ta dem ned.

 

En ting som jeg vil legge til er at jeg ikke har spilt mot shadowstep roguer som resto enda: Dem kan vise seg mer irriterende. Men igjenn: Om han har brukt sin trinket: Insignia --> NS --> cyclone.

 

Edit: Selfølgelig, rogue/mage er ikke en lett combo og figthe mot, men om du gjør uventede ting som helt screwwer opp taktikken dems så har fortsatt druid/warrior en god sjanse.

 

Og: En ting til: Feral charge mot en mage som caster = forvirra mage :p

Endret av storken
Lenke til kommentar
En god rogue kan ta en druid 100>0 om han blir catchet i human form (HARP rogue med bra gear selv, med alle cd's opp)

 

Hvordan? Er dette dersom verken warrioren eller magen blander seg inn?

 

Kombinasjonen av at roguen sprinter og brenner AR/blade flurry mens magen slenger inn diverse novaer er veldig slitsom, men roguen alene? Hm.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...