Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Ja, digitalglenn, du kommer til å få en lei overraskelse når du dinger 70 dessverre. Enhancement shammies er til å le av. Ja, de har mye burstdamage, men er så kitable at det er trist. Anågende pve så bør ikke gode Warlocks, mages, hunters og spesielt rogues ha noe problem med å outdmge deg :) Aldri blitt outdmga av en likt geara shaman.

 

Edit: Tilogmed med mine 220res (på magen) og min kompis(warlock) sine 150res så vet vi at når vi ser en enhancement shammie i arena er det gratis poeng. Bare spør hvem som helst :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arena: Enhancement Shaman er gratis poeng, stort sett. I 5v5 4melee/discpriest setup kan de eie litt though.

 

Battlegrounds: Er faktisk ganske morro, men blir ensformig da det du stort sett gjør er at du går rundt å plukker opp zerker buffen og smeller på folk med stormstrike.

 

PvE: Enhancement Shamans er udiskutabelt blant top3 dps classes, såfremt de får en groupsetup som ikke suger balle. Shadowpriest, 3 huntere og enhancement shaman for eksempel, da tror jeg det skal mye til for at enhancement shamanen skal tape mot noen andre på damage done.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Er resto druid + warrior + resto druid en av de beste comboene? Vi møtte den comboen og ble ganske eid til slutt fordi vi ikke drept druidene. Hvis vi drainet så healet en annen druid og så hadde vi en warrior på oss noe som var utrolig plagende.

 

Levler min warrior fra 61-70 atm :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg er holy paladin, men har nettopp dinget 70, og blitt "boostet" litt i karazhan, men har fortsatt 0 resi. Burde jeg farme honor til season 1 før jeg begynner å gå arena, eller kan jeg være heldig å finne meg et team som godtar det.

 

Mener selv at jeg er en habil healer, og det er vel det som e viktigst, eller?

Lenke til kommentar
Hørtes ut som en elendig setup. Ingen displlers, eller noen som gir warrioren en god dmg boost.

 

Er det noe dispels i den beste 2v2 komboen da? =) Er ganske overvurdert.. Og tipper 2x resto druid + warrior er en outlasting setup, eller?

 

Prep rogue og disc priest har dispel, ja :]

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Hørtes ut som en elendig setup. Ingen displlers, eller noen som gir warrioren en god dmg boost.

 

Er det noe dispels i den beste 2v2 komboen da? =) Er ganske overvurdert.. Og tipper 2x resto druid + warrior er en outlasting setup, eller?

 

Prep rogue og disc priest har dispel, ja :]

 

MS warrior / Rogue og Resto Druid er toppkomboen i 2v2 for øyeblikket.

Lenke til kommentar
PvE: Enhancement Shamans er udiskutabelt blant top3 dps classes, såfremt de får en groupsetup som ikke suger balle. Shadowpriest, 3 huntere og enhancement shaman for eksempel, da tror jeg det skal mye til for at enhancement shamanen skal tape mot noen andre på damage done.

 

Dropp shadowpriesten og sett in feral druid med 5% critt du heller

Lenke til kommentar
Skal prøve en ny combo for moroskyld i morgen.

 

Skal være rogue + lock + healer. Burde healer være disc priest eller resto druid?

 

ny og ny :p

 

Både disc priest og resto druid fungerer.

 

Priest: Mana burn, fear, dispel

Druid: "udispellbare" hots, cyclone (som man faktisk ikke kan bubble ut av), interrupts (Feral charge, maim)

Lenke til kommentar
da tror jeg det skal mye til for at enhancement shamanen skal tape mot noen andre på damage done.

 

Hvordan han skal slå en like god geara rogue med wf totem og samme buffs er for meg ufattelig. Enhancementshammie, warrior, roguerogue og feks bmhunter/druid er en bra setup hvor shammie ikke har sjans i havet å slå en god rogue på dps.

Lenke til kommentar
Skal prøve en ny combo for moroskyld i morgen.

 

Skal være rogue + lock + healer. Burde healer være disc priest eller resto druid?

 

ny og ny :p

 

Både disc priest og resto druid fungerer.

 

Priest: Mana burn, fear, dispel

Druid: "udispellbare" hots, cyclone (som man faktisk ikke kan bubble ut av), interrupts (Feral charge, maim)

Mente ny for meg da :p

 

Vet den er gammel, tror jeg tar disc priest. Så vi begge kan draine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...