phanti Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har slitt minst med shaman comboer. Og nei, klarer aldri i verden å holde meg oppe mot ms warriors. Stunna konstant, og går rett ned selv om supression er oppe. Kan det at jeg ikke har mer enn 250 res ha noe å si? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har slitt minst med shaman comboer. Og nei, klarer aldri i verden å holde meg oppe mot ms warriors. Stunna konstant, og går rett ned selv om supression er oppe. Kan det at jeg ikke har mer enn 250 res ha noe å si? Deeet har nok ganske mye å si^^ Prøv å kom deg opp på rundt 400 resil. Men, hunter kan freeze warrior mot shaman, tenk på det. Gir deg litt rom til å komme deg opp igjen på. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og holde han slowed hele tiden Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og holde han slowed hele tiden Jepp. Husk at arena er mye om pillarkiting og. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke for å virke frekk eller nedlatende, men om en priest/hunter har problemer med resto shaman eller paladin så er det skills det står i... Dispel Freedom på warriorn så kan huntern pillarkite ganske mye uten problemer. En disc priest eier en paladin så sykt hardt at det er best for paladin å sette seg ned å dø med en gang. Eneste forsvaret de har er Divine Shield, og gjett hva: Priests er den ENESTE class i spillet som kan fjerne denne, og dermed fortsette med mana burning før en global cooldown har gått. Er warrioren på deg hele tiden? Jeg har i allefall null problemer med å holde skillherald warriors i sjakk selv om de nuker meg. Focused Will 3/3 oppe, og MS'en deres har null å si. Hold opp shield hele tiden, dermed får de lite med rage. Samtidig presser hunteren warrioren konstant, og du mana burner paladinen. Resto shaman er en annen historie. Litt vanskeligere, siden de har interrupt og grounding + tremor totem. Dermed kan man ikke mana burne eller feare fritt. Men mye samme taktikken her, selv om det er lettest om begge to nuker shamanen da. Er du svimmel? "Eneste forsvaret som pallys har er divine shield"... hva med +16k armor? Mana regain som prester kan drømme om? Hvis hunter kjører dps på warrior og lar pally stå uhindret å heale skal jeg GARANTERE at du taper. Og hvor mange mana burn tror du at du klarer å få inn? Kanskje et par når warrior ikke har bygd noe rage, men så har man mer enn nok med å heale seg selv. Jeg har ikke spilt med hunter i arena, men tviler sterkt på at en hunter klarer å dpse ned en pally spesielt raskt med LoS abuse. Viper sting kan clenses av... Jeg har som sagt prøvd å outlaste pally/warrior komboer som priest (med warrior). Vil påstå at jeg har greit gear med 430 resilience og 1350 healing, så jeg lever lenge. Men warrioren min klarer rett og slett ikke få ned deres pally raskt nok, pga armor og raske heals. Derfor foreslår jeg at presten legger press på warrioren. Skal være enig i at disc priest er en veldig god healer for tiden, men akkurat i denne kombinasjonen er vi underlegne pallys. Mot casters er det helt motsatt. Og i 2vs2 er priest/pally/shaman << druid uansett;) Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke for å virke frekk eller nedlatende, men om en priest/hunter har problemer med resto shaman eller paladin så er det skills det står i... Dispel Freedom på warriorn så kan huntern pillarkite ganske mye uten problemer. En disc priest eier en paladin så sykt hardt at det er best for paladin å sette seg ned å dø med en gang. Eneste forsvaret de har er Divine Shield, og gjett hva: Priests er den ENESTE class i spillet som kan fjerne denne, og dermed fortsette med mana burning før en global cooldown har gått. Er warrioren på deg hele tiden? Jeg har i allefall null problemer med å holde skillherald warriors i sjakk selv om de nuker meg. Focused Will 3/3 oppe, og MS'en deres har null å si. Hold opp shield hele tiden, dermed får de lite med rage. Samtidig presser hunteren warrioren konstant, og du mana burner paladinen. Resto shaman er en annen historie. Litt vanskeligere, siden de har interrupt og grounding + tremor totem. Dermed kan man ikke mana burne eller feare fritt. Men mye samme taktikken her, selv om det er lettest om begge to nuker shamanen da. Er du svimmel? "Eneste forsvaret som pallys har er divine shield"... hva med +16k armor? Mana regain som prester kan drømme om? Hvis hunter kjører dps på warrior og lar pally stå uhindret å heale skal jeg GARANTERE at du taper. Og hvor mange mana burn tror du at du klarer å få inn? Kanskje et par når warrior ikke har bygd noe rage, men så har man mer enn nok med å heale seg selv. Jeg har ikke spilt med hunter i arena, men tviler sterkt på at en hunter klarer å dpse ned en pally spesielt raskt med LoS abuse. Viper sting kan clenses av... Jeg har som sagt prøvd å outlaste pally/warrior komboer som priest (med warrior). Vil påstå at jeg har greit gear med 430 resilience og 1350 healing, så jeg lever lenge. Men warrioren min klarer rett og slett ikke få ned deres pally raskt nok, pga armor og raske heals. Derfor foreslår jeg at presten legger press på warrioren. Skal være enig i at disc priest er en veldig god healer for tiden, men akkurat i denne kombinasjonen er vi underlegne pallys. Mot casters er det helt motsatt. Og i 2vs2 er priest/pally/shaman << druid uansett;) Jeg mente mot en priest ^^, Sorry om det var uklart Og poenget er at huntern skal holde warrioren opptatt mens du får burnet Paladinen. Og ikke si at han får LoS'et deg hver eneste manaburn, for da gjør du noe galt =/ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Priest/Warrior > Paladin/Warrior Om du har problemer med å overleve få warren din til å få tak i en mace og specce imp hamstring. Abuse han i 10min så gir han opp å drepe deg. (Spam hamstring og han er locked down av mace/imp hamstring) En god priest trenger ikke det dog. Ha warren din på palan 24/7. En god priest kan overleve sjukt lenge om han vet hvordan man bruker PW:SHIELD mot en warrior riktig. (NEI det er ikke bare å spamme når cooldownen er nede, da må en lære seg litt hvordan warrior classen fungerer) Shielder du deg selv når han har 30+ rage gjør shieldet ditt lik 0, en ms + normal hit og han er gjennom og får rage inn. Om du shielder deg selv rett etter en mortal strike når han har 0-15 rage så står han der og ser dum ut i 10-15 sec spørs på din resi. Utrolig forskjell på en god priest og en "ok" Warren din som er på pala må gjøre alt han kan for å få paladinen til å bruke store heals, riktige intercepts og pummels hjelper VELDIG mye. 2-3 manaburns og dere har tatt over leder status når det gjelder mana outlasting) Om du ikke greier å overleve en warrior må dere ta feiging taktikken med spamstring og pillarkiting men da må warren din være aktiv på å bytte targets hele tiden. (F eks spam hamstring til den proccer så går du litt unna kaster 2 manaburns på pala og kiter rundt pillar mens warr en på pala) Rinse repeat. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Priest/Warrior > Paladin/Warrior Om du har problemer med å overleve få warren din til å få tak i en mace og specce imp hamstring. Abuse han i 10min så gir han opp å drepe deg. (Spam hamstring og han er locked down av mace/imp hamstring) En god priest trenger ikke det dog. Ha warren din på palan 24/7. En god priest kan overleve sjukt lenge om han vet hvordan man bruker PW:SHIELD mot en warrior riktig. (NEI det er ikke bare å spamme når cooldownen er nede, da må en lære seg litt hvordan warrior classen fungerer) Shielder du deg selv når han har 30+ rage gjør shieldet ditt lik 0, en ms + normal hit og han er gjennom og får rage inn. Om du shielder deg selv rett etter en mortal strike når han har 0-15 rage så står han der og ser dum ut i 10-15 sec spørs på din resi. Utrolig forskjell på en god priest og en "ok" Warren din som er på pala må gjøre alt han kan for å få paladinen til å bruke store heals, riktige intercepts og pummels hjelper VELDIG mye. 2-3 manaburns og dere har tatt over leder status når det gjelder mana outlasting) Om du ikke greier å overleve en warrior må dere ta feiging taktikken med spamstring og pillarkiting men da må warren din være aktiv på å bytte targets hele tiden. (F eks spam hamstring til den proccer så går du litt unna kaster 2 manaburns på pala og kiter rundt pillar mens warr en på pala) Rinse repeat. Takk for å ha forklart det jeg i bunn og grunn mente Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det med shield var et godt tips som jeg ikke har tenkt over. Har også prøvd meg litt med mind control, men føler at det blir for uforutsigbart. Som regel blir første MC trinketa, og da risikerer man å komme farlig lavt i hp. Nå bruker jeg som regel å caste mc for å få warrior til å bruke pummel. Men om du f.eks er oppe på brua i blades edge kan det jo være vært et forsøk, om han interrupter får du jo en uinterruptbar greater he**MACE STUN** Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det med shield var et godt tips som jeg ikke har tenkt over. Har også prøvd meg litt med mind control, men føler at det blir for uforutsigbart. Som regel blir første MC trinketa, og da risikerer man å komme farlig lavt i hp. Nå bruker jeg som regel å caste mc for å få warrior til å bruke pummel. Men om du f.eks er oppe på brua i blades edge kan det jo være vært et forsøk, om han interrupter får du jo en uinterruptbar greater he**MACE STUN** MC er en undervurdert CC, skal jeg være ærlig. Bruker den tritt og ofte, men ja, veldig mye for å få de til å brenne Pummel. Men den er kjekk for å få litt avstand og litt pusterom og. Bundet til Shift-G, i allefall:D Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er du svimmel? "Eneste forsvaret som pallys har er divine shield"... hva med +16k armor? Mana regain som prester kan drømme om? Hvis hunter kjører dps på warrior og lar pally stå uhindret å heale skal jeg GARANTERE at du taper. Og hvor mange mana burn tror du at du klarer å få inn? Kanskje et par når warrior ikke har bygd noe rage, men så har man mer enn nok med å heale seg selv. Jeg har ikke spilt med hunter i arena, men tviler sterkt på at en hunter klarer å dpse ned en pally spesielt raskt med LoS abuse. Viper sting kan clenses av... Jeg har som sagt prøvd å outlaste pally/warrior komboer som priest (med warrior). Vil påstå at jeg har greit gear med 430 resilience og 1350 healing, så jeg lever lenge. Men warrioren min klarer rett og slett ikke få ned deres pally raskt nok, pga armor og raske heals. Derfor foreslår jeg at presten legger press på warrioren. Skal være enig i at disc priest er en veldig god healer for tiden, men akkurat i denne kombinasjonen er vi underlegne pallys. Mot casters er det helt motsatt. Og i 2vs2 er priest/pally/shaman << druid uansett;) jeg sier: manaburn, viper sting på palla. traps og dispels på warrior. alternativt: heavy burst på warrior før palla helt får med seg hva som skjer, gjerne trap på palla dersom mulig eller los kite warrior slik at palla må løpe før man hiver alt man har av CD-er på warrior. risky men garantert win om dere får han ned. tror alle setups med priest krevet god koordinasjon og suveren spilling fra priesten sin side, men slipper ikke unna at de er en veldig sårbar klasse, men til gjengjeld en veldig kraftig klasse om personen bak tastaturet kan å spille. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Shadow priest + UA lock + Holy paladin er fankens meg god combo Masse buffs, god damage, god overlevelse, mye CC. Sjapp burning/draining av mana. Vannt 10 ganger på rad og fikk ratingen fra 1400 til 1600 Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Shadow priest + UA lock + Holy paladin er fankens meg god combo Masse buffs, god damage, god overlevelse, mye CC. Sjapp burning/draining av mana. Vannt 10 ganger på rad og fikk ratingen fra 1400 til 1600 Tviler på at det går så bra fra 1700+, da folk har litt resilience og nok dps til å ta ned en warlock uten SL:P Deep affliction = squishy! Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da starter jeg mitt eget 2 vs 2 team i dag. 2 BM huntere på tur. Skal bli interessant Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da starter jeg mitt eget 2 vs 2 team i dag. 2 BM huntere på tur. Skal bli interessant Prøvde 5v5 med bare huntes. Sugte hardt. Dette var før 2.3 da. Alle var ganske godt geara untatt meg da men (PvE fikserte Spillere) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 møtte et 4bmhunters 1 druid team engang. ble eid :x Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Da var kveldens 11 kamper ferdig. Det ble 3-8. 2 av gangen dør min kompis og jeg tar de 2 andre alene, haha Det skal nevnes at han har særdeles dårlig gear med 40 dps pr sec mindre enn meg, han kjører feks en grønn ring med strength på :o Det vi fant ut; når vi møter 2 dps klasser er det en jevn kamp der vi faktisk vant 2 av 3; traps, intimi og BW gjør jobben der (derfor jeg klarte å ta 2 solo) Møter vi pala (eller en annen healer) er vi skikkelig ute å kjører, vi klarer ikke dps`e pala og heller ikke den som gjør skade og vi taper kampen. Vi får se da jeg kommer tilbake fra ferie 11 januar. Kompisen min har lovet full s1 sett og bedre våpen, det bør hjelpe. Endret 17. desember 2007 av Dev- Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hvordan greier DW enhancment shamans seg i arena? per idag er jeg level 57 og har enda ikke møtt NOEN som kan utfordre meg på dmg i instances ligger vanligvis på 30-50% dammage done etter en instance. og har problemer med og finne personer som kan slå meg i pvp... vil dette endre seg de neste levlene? eller har jeg flere morrsomme timer forran meg? skal sies at jeg dual wielder axe of deep woods og dawns edge.... og bruker annet imba gear men alikevel.... 50% av all dammage done er latterlig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke inntrykk av at de klarer seg noe særlig. 50% av damage done kommer nok av overlegent gear og så mye burst at kun du rekker å gjøre damage. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hvordan greier DW enhancment shamans seg i arena? per idag er jeg level 57 og har enda ikke møtt NOEN som kan utfordre meg på dmg i instances ligger vanligvis på 30-50% dammage done etter en instance. og har problemer med og finne personer som kan slå meg i pvp... vil dette endre seg de neste levlene? eller har jeg flere morrsomme timer forran meg? skal sies at jeg dual wielder axe of deep woods og dawns edge.... og bruker annet imba gear men alikevel.... 50% av all dammage done er latterlig enh funker knall i bgs. går rundt som en svær ownagedude. men i arena blir det andre boller.. mye mer cc, mer stam, mer resi. blir rett og slett outheala for det meste eller kita ihjel. gief lignende skill som mortal strike.. 50% less heal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå