Solidsturla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eller felguard som gir bedre nuke Joda, men Felhunter er 6 sekunder interrupt(3 sekunder silence), devour magic, utrolig høy resistance og Paranoia. Og du kan ikke ta CoEx eller Siphon Life med Felguard Nei, men du har shadowburn som er ofte veldig nytting pluss kortere casting time på shadowbolt og shadow burn. Jeg skifta fra felguard til sl sl, men jeg mener fortsatt at felguard har bedre burst. I tillegg så gir CoT+felguard en herlig interupt på casteres uten noe særlig interupt resist Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eller felguard som gir bedre nuke Joda, men Felhunter er 6 sekunder interrupt(3 sekunder silence), devour magic, utrolig høy resistance og Paranoia. Og du kan ikke ta CoEx eller Siphon Life med Felguard Nei, men du har shadowburn som er ofte veldig nytting pluss kortere casting time på shadowbolt og shadow burn. Jeg skifta fra felguard til sl sl, men jeg mener fortsatt at felguard har bedre burst. I tillegg så gir CoT+felguard en herlig interupt på casteres uten noe særlig interupt resist SL/SL har veldig dårlig burst, men en helt syk survivability. Draintank tåler utrolig mye før man går ned, og tror den eneste healeren de kan få problemer med er druids (evt. veldig gode priests). Shadowbolt som SL/SL skal kun brukes når man har Nightfall, da:P Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 SL/SL har veldig dårlig burst, men en helt syk survivability. Draintank tåler utrolig mye før man går ned, og tror den eneste healeren de kan få problemer med er druids (evt. veldig gode priests). Shadowbolt som SL/SL skal kun brukes når man har Nightfall, da:P nightfall er jo helt random. Problemet spesielt warrior med noe mellom øra, som charger deg, bygger opp rage, og dreper felhunter i løpet av et par sekunder. Okay du kan ta opp en ny en, men etter det blir det litt vanskelig og det koster mye mana. Møter man på druids må man bare begynne å feare og draine mana. Syns priest er værre, med pain sup. og power infusion. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 SL/SL har veldig dårlig burst, men en helt syk survivability. Draintank tåler utrolig mye før man går ned, og tror den eneste healeren de kan få problemer med er druids (evt. veldig gode priests). Shadowbolt som SL/SL skal kun brukes når man har Nightfall, da:P nightfall er jo helt random. Problemet spesielt warrior med noe mellom øra, som charger deg, bygger opp rage, og dreper felhunter i løpet av et par sekunder. Okay du kan ta opp en ny en, men etter det blir det litt vanskelig og det koster mye mana. Møter man på druids må man bare begynne å feare og draine mana. Syns priest er værre, med pain sup. og power infusion. Lettere å draine priests. Nightfall er riktignok random, men Shadowbolt er ingen nødvendighet med SL/SL. Og ja, Warrior og Rogues er vanskelige classes for en warlock for tiden, men det må de nok bare leve med. Mages har 0% sjanse for å ta en likt skillet og gearet SL/SL warlock, er dessverre sånn spillet er nå. Og priests kan du jo dispelle PI ganske lett, selv om jeg selv som disci priest finner det 50/50 om jeg tar ned en SL/SL warlock eller ikke. Alle dots utenom CoA kan dispelles av meg (inkludert Drain Life), og da må de begynne å bruke life tap, uten noe hell i å få tilbake hp. Dessuten, vanskelig å feare en nogen lunde god undead priest Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lettere å draine priests. Nightfall er riktignok random, men Shadowbolt er ingen nødvendighet med SL/SL. Og ja, Warrior og Rogues er vanskelige classes for en warlock for tiden, men det må de nok bare leve med. Mages har 0% sjanse for å ta en likt skillet og gearet SL/SL warlock, er dessverre sånn spillet er nå. Og priests kan du jo dispelle PI ganske lett, selv om jeg selv som disci priest finner det 50/50 om jeg tar ned en SL/SL warlock eller ikke. Alle dots utenom CoA kan dispelles av meg (inkludert Drain Life), og da må de begynne å bruke life tap, uten noe hell i å få tilbake hp. Dessuten, vanskelig å feare en nogen lunde god undead priest Mage er vel mye høyre enn 0% sjangs, selv så sliter jeg ofte mot mages i duel, jeg har 490 resilience og har gjort et par forsøk mot mages og i 90% av tilfelle får frost nova og freeze varere i 10/8 sec mes mage kan spamme ice lance fritt, når jeg får dotta han opp så er det bare ice block og han kan fortsette sin instant spam, samtidig som jeg ikke kan kaste banish drain life eller noe med shadow casting time pga counterspell, mens magen ikke har noe problemer med det siden han klarer seg fint med ice lance, fire blast og cone of cold. Jeg er kanskje ikke akkurat verdens beste warlock, men å si at warlock alltid vinner er feil, rogue har MYE større sjangse for å vinne over en warlock, enn en warlock har mot en mage. Priest kan dispelle allt dots det inkluderer drain mana, så hvis priesten er rask så kan han klare å dispelle og komme seg ut av los før jeg har fått inn noe særlig mer enn 1 tick Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis du sliter mot mages er vel det heller skills det er mangel på her... Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lettere å draine priests. Nightfall er riktignok random, men Shadowbolt er ingen nødvendighet med SL/SL. Og ja, Warrior og Rogues er vanskelige classes for en warlock for tiden, men det må de nok bare leve med. Mages har 0% sjanse for å ta en likt skillet og gearet SL/SL warlock, er dessverre sånn spillet er nå. Og priests kan du jo dispelle PI ganske lett, selv om jeg selv som disci priest finner det 50/50 om jeg tar ned en SL/SL warlock eller ikke. Alle dots utenom CoA kan dispelles av meg (inkludert Drain Life), og da må de begynne å bruke life tap, uten noe hell i å få tilbake hp. Dessuten, vanskelig å feare en nogen lunde god undead priest Mage er vel mye høyre enn 0% sjangs, selv så sliter jeg ofte mot mages i duel, jeg har 490 resilience og har gjort et par forsøk mot mages og i 90% av tilfelle får frost nova og freeze varere i 10/8 sec mes mage kan spamme ice lance fritt, når jeg får dotta han opp så er det bare ice block og han kan fortsette sin instant spam, samtidig som jeg ikke kan kaste banish drain life eller noe med shadow casting time pga counterspell, mens magen ikke har noe problemer med det siden han klarer seg fint med ice lance, fire blast og cone of cold. Jeg er kanskje ikke akkurat verdens beste warlock, men å si at warlock alltid vinner er feil, rogue har MYE større sjangse for å vinne over en warlock, enn en warlock har mot en mage. Priest kan dispelle allt dots det inkluderer drain mana, så hvis priesten er rask så kan han klare å dispelle og komme seg ut av los før jeg har fått inn noe særlig mer enn 1 tick En crit bryter Frost Nova og Freeze etter 2.2, så det har jeg vanskelig for å tro. Etter CS har du 16 sekunder der du fritt kan draintanke han og få deg opp på høy hp igjen. Jeg har sett sykt gode mages tape for warlocks mye dårligere enn dem selv, pga. SL/SL. Mot 490 resil bør vel ikke Ice Lance critte mer enn.. 1400? Man har null tid til å bruke frostbolt pga. Felhunter som er på deg hele tiden, Ice Block er en fin tid til å få med seg 1000+ hp fra bandage, evt. banishe elemental. Og ja, Priests kan dispelle alt av drains og de fleste dots; Får du med deg 1 tick med Drain Mana er det.. 200 mana, og 200 til for å dispelle. 400 mana der. Det koster litt for priests og, vet du. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 rart Og drain mana koster vel mer for druid å gå ned i bear form Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) rart Og drain mana koster vel mer for druid å gå ned i bear form Jeg sa crits, han hadde 4 hits :o Dessuten, den damage'n der besviste bare poenget mitt litt mer^^ En SL/SL Warlock tåler så mye pga. Soul Link at en stakkars mage kan ikke gjøre stort. Edit: Så ikke at du brukte Felguard ;p Endret 12. desember 2007 av Xint Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det var 2 crits der og freeze gikk ut pga at det "bare" 8 sec ikke pga at han critta meg Endret 12. desember 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spiller som disc priest i 2on2 med en hunter, hvor vi finner lite motstand i de fleste comboer så langt, bortsett fra 100% tap mot pala/warr combo. Noen som har erfaring fra lignende setup vi kjører, som har noen tips til å vinne over teams med pala i? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 gjorde akkurat som deg Phanti, vi vant alt utenom warriors med resto shamns og paladins. Fant aldri en måte å drepe dem på Eller i slutten fant vi ut hvordan å ta shaman/warrior av og til. men det ble nesten tap uansett mot de 2 klassene. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror trikset kan være at hunter holder pally opptatt så langt unna deg (presten) som mulig, og så bruker du alt av cooldowns for å få drept warrioren før de forstår hva som foregår. Jeg er disc priest selv, og spiller med warrior. Vi fant ut at når vi møtte warrior/pally eller warrior/druid klarte jeg aldri å holde ut lenge nok til at min warrior fikk ned pallyen/druiden. Det som funka noen ganger var at jeg poppa power infusion+ dev. plague/swp, reflective shield, shadow word: death, smite, etc etc. Som oftest klarer jeg å soloe en warrior som ikke har for mye flaks med crits og macestuns... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 bruk pet med poison, vipersting paladin og fyr av manaburn når du kan, wingclip på warriorn og dispell BoF's å kite warriorn. huntersmark + icetrap på warrior fungerere også får å få litt tid. Følg med når warrioren er i combatstance fyr av rank 1 fear. med huntersmark på han blir det mindre dispells. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis man er med i 3 team så for man 3 x arena points hver uke? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nei, kun av det teamet man får mest poeng av. Endret 13. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
phanti Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror trikset kan være at hunter holder pally opptatt så langt unna deg (presten) som mulig, og så bruker du alt av cooldowns for å få drept warrioren før de forstår hva som foregår. Jeg er disc priest selv, og spiller med warrior. Vi fant ut at når vi møtte warrior/pally eller warrior/druid klarte jeg aldri å holde ut lenge nok til at min warrior fikk ned pallyen/druiden. Det som funka noen ganger var at jeg poppa power infusion+ dev. plague/swp, reflective shield, shadow word: death, smite, etc etc. Som oftest klarer jeg å soloe en warrior som ikke har for mye flaks med crits og macestuns... Så, hunter vs pally <---40y++ ---> priest vs Warrior. Må jo prøves! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 tviler på at en paladin bare skal følge etter hunteren sånn utenvidere. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har prøvde mange comboer i 2v2 i det siste og ingen ting har funket, prøve til og med warlock + feral druid (sugde hardt). Men så prøver jeg å se etter en ny og fant en shaman med S3 (3 vengeful og vindicator) (respecet SL/SL nå selv) og resten S2 gear og som vi eide. Var så utrolig lett. Taktikk mot healer og dps var: Stå ved et hjørne, dot begge imens shaman hadde totems der, Drain mana og CC healer og så drep dps. Taktikk mot dps + dps: Dot begge, CC 1 og nuke svakeste target. Dette her skal det bli høy rating med! Har til og med snart 1 S3 part. Endret 13. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke for å virke frekk eller nedlatende, men om en priest/hunter har problemer med resto shaman eller paladin så er det skills det står i... Dispel Freedom på warriorn så kan huntern pillarkite ganske mye uten problemer. En disc priest eier en paladin så sykt hardt at det er best for paladin å sette seg ned å dø med en gang. Eneste forsvaret de har er Divine Shield, og gjett hva: Priests er den ENESTE class i spillet som kan fjerne denne, og dermed fortsette med mana burning før en global cooldown har gått. Er warrioren på deg hele tiden? Jeg har i allefall null problemer med å holde skillherald warriors i sjakk selv om de nuker meg. Focused Will 3/3 oppe, og MS'en deres har null å si. Hold opp shield hele tiden, dermed får de lite med rage. Samtidig presser hunteren warrioren konstant, og du mana burner paladinen. Resto shaman er en annen historie. Litt vanskeligere, siden de har interrupt og grounding + tremor totem. Dermed kan man ikke mana burne eller feare fritt. Men mye samme taktikken her, selv om det er lettest om begge to nuker shamanen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå