Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Affliction lock (meg) + frost mage + resto shaman team i 3v3 i dag. Eide alle uten om 1 gang da Shaman DC :)

Mener du sl sl eller UA?

Og hvilken raiting eide dere på?

Jeg tør tippe UA siden han sa Affliction og de fleste som mener SL/SL sier SL/SL, og fra 15-1700 rating. Neppe noe mer.

Kommer såklart ann på battlegroup, men.

Lenke til kommentar
mage, shaman, warlock, spesielt felguard, er en krafting 3v3 setup

Ærlig talt vil jeg ikke si noe med resto shaman er en veldig kraftig setup:P Det er den desidert dårligste PvP-healeren, i min mening.

Så noen med den setupen på over 2,2k raiting, men jeg vet ikke helt hva tacen er

Lenke til kommentar
mage, shaman, warlock, spesielt felguard, er en krafting 3v3 setup

Ærlig talt vil jeg ikke si noe med resto shaman er en veldig kraftig setup:P Det er den desidert dårligste PvP-healeren, i min mening.

Så noen med den setupen på over 2,2k raiting, men jeg vet ikke helt hva tacen er

Skjønner ikke jeg heller : o

Priest har manaburn, cc og friendly + hostile dispel, druid er bare sykt bra til arena healing, paladins er solide onetarget healere selv om de ikke har så mye survivability, mens shaman har egentlig bare totems..

Lenke til kommentar
Purge, shocks og BL er jo greit

BL blir dispella, shocks er enten en slow (dispel), dot (brukbar mot.. ingenting) eller en 2 sec spellschool interrupt. Ikke for mye å juble over.

Purge er overpowered, egentlig. Men priest har dispel og, men den virker begge veier i motsetning til shaman.

Lenke til kommentar

BL blir dispella, shocks er enten en slow (dispel), dot (brukbar mot.. ingenting) eller en 2 sec spellschool interrupt. Ikke for mye å juble over.

Purge er overpowered, egentlig. Men priest har dispel og, men den virker begge veier i motsetning til shaman.

BL blir ikke 100% av gangene dispella, shocks er for interupt heals under en nuke, bedre med 1 shock for mye enn en for lite

Lenke til kommentar

BL blir ikke 100% av gangene dispella, shocks er for interupt heals under en nuke, bedre med 1 shock for mye enn en for lite

Godt poeng. Jeg tenkte også litt på survivability til shaman, ettersom den eneste panikk knappen de har er NS-HW. Men de bringer jo ganske mye utility med totems, det må jeg innrømme. Og ja, shocks er vel avhengig av situasjonen, men kan fort være ganske nyttig.

Lenke til kommentar

Vi valgte shaman siden shamans har bra defense mot melee pga mail og man møter som regel warrior eller rogue som går for healer. Shamans har også bra heals, er tull at shaman er dårlig i arena.

Er UA spec ja, må ha det for sjapp nuke.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Vi valgte shaman siden shamans har bra defense mot melee pga mail og man møter som regel warrior eller rogue som går for healer. Shamans har også bra heals, er tull at shaman er dårlig i arena.

Sa ikke at de er dårlige, sa bare at det er bedre alternativer:P

Lenke til kommentar

UA er jo heeelt fantasisk mot rogues herlig å bli drept i løpet av 10 sec, og shamanen deres kan LETT bli cc'et i den tiden. Og ikke si at magen bare polyer han fordi det alt han trenger er å ta cos og trinket og du kan lett dø i løpet av den tiden.

Lenke til kommentar

UA er jo heeelt fantasisk mot rogues herlig å bli drept i løpet av 10 sec, og shamanen deres kan LETT bli cc'et i den tiden. Og ikke si at magen bare polyer han fordi det alt han trenger er å ta cos og trinket og du kan lett dø i løpet av den tiden.

Helt sant :p UA gir veldig lav survivability, gå for SL/SL, mye sterkere PvPbuild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...