Lockslay Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 tja, så fokusere mest på å dotte warriorn for å tvinge drodden fram? så mana draine/holde dots oppe på drodden når han popper frem. Som oftest dauer jo pettet og da får druiden ofte komme ut av combat Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Prøve Discpriest+holypaladin+frostmage setup idag, var et ganske sjeldent setup og var veldig artig, mage cc'et og holdt folk unna priesten og seg selv, paladinen(meg) gidde bof/bok og healet opp, og priesten mana burnet healern/dps. Så vær match endte med at vi kunne dpse deres dps sakte ned pga av at alle deres var oom. Vi tapte 1 match, det var fordi jeg disconnecta Artig setup Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjørte Frost mage/ Dis priest og en BM hunter (meg) vi spilte 6 kamper og fikk 5-1, tap var for jeg fikk bluescrenn og frost magen å pristen drepte 2 av 3, holy paladin stående igjen som drepte magen. Vanvittig kjekt oppsett siden frost magen hjelper meg helt ufattlig så jeg kan stå i ro å fyre ned. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må finne meg et nytt 3v3 nå, 2x lolguard + holy pala funker ikke bra etter 2.3 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva med du respeccer Affliction og tar Frost mage og en søt liten priest/druid for survival ability Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du må nesten ha soul link i arena nå om dagen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jaja, SL/SL da.. det er jo pvp afflction speccen i dissse dager. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ok. det er noe som ikke er logisk for meg i det hele tatt. Hvordan kan warriors som bruker MS critte for 3k ? Does weapon damage. aka rundt 3-500 da ? ok 3-500+210 x2.5 (crit) er et stykke unna 3k. Og her er ikke armor på motsstanderen eller noe sånt regnet med. Så kan noen venligst forklare meg litte grann ? =) Ja, jeg vet om increased crit dmg i arms speccen. men tviler sterkt på at den har så mye å si. Funker fint: Trinket + deathwish + warlock uten recilence = 3009 MS critt <3 Altså: Hvis du har en axe som har 300-500 damage, så har du rundt 700-1000 damage, fordi du har attack power utenom på geare ditt Endret 9. desember 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Felguard + affliction er bedre enn SL/SL imo. Mye bedre skade fra Felguard enn siphon life. I tillegg har han mer hp en felhunter har. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er warlock og druid bra combo i arena? Og hvilket spec bør druiden være? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er warlock og druid bra combo i arena? Og hvilket spec bør druiden være? Resto druid + felguard lock funker veldig bra. Prøvde det med en kamerat som har under 8k hp og så godt som ingen resilience, vi slayet hardt. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har brukt både felguard og felhunter, og må si at felhunter,shipon life og CoEx er mye bedre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er warlock og druid bra combo i arena? Og hvilket spec bør druiden være? Var vel den beste comboen forrige sesong, og er fortsatt en av de absolutt beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ok. det er noe som ikke er logisk for meg i det hele tatt. Hvordan kan warriors som bruker MS critte for 3k ? Does weapon damage. aka rundt 3-500 da ? ok 3-500+210 x2.5 (crit) er et stykke unna 3k. Og her er ikke armor på motsstanderen eller noe sånt regnet med. Så kan noen venligst forklare meg litte grann ? =) Ja, jeg vet om increased crit dmg i arms speccen. men tviler sterkt på at den har så mye å si. Funker fint: Trinket + deathwish + warlock uten recilence = 3009 MS critt <3 Altså: Hvis du har en axe som har 300-500 damage, så har du rundt 700-1000 damage, fordi du har attack power utenom på geare ditt Damage og weapon damage er to forskjellige ting, er det ikke? Edit: hmm. Str = atackpower= mer dmg. Med andre ord, jo mer str jo mer dmg gir MS? Syns det virker rart, siden det står at den gjør weapon dmg, og ikke melee dmg. if u catch my drift. Endret 9. desember 2007 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I tillegg til weapon damage og pluss damagen til ms, har du attack power, og instant angrep multipliserer i tilleg AP med *Husker ikke hva 2h er normalisert til* så derfor hitter man en del mer enn det som er på weapon damage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I tillegg til weapon damage og pluss damagen til ms, har du attack power, og instant angrep multipliserer i tilleg AP med *Husker ikke hva 2h er normalisert til* så derfor hitter man en del mer enn det som er på weapon damage. Med andre ord, mer str, mer damage når du bruker ms. Riight ? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I tillegg til weapon damage og pluss damagen til ms, har du attack power, og instant angrep multipliserer i tilleg AP med *Husker ikke hva 2h er normalisert til* så derfor hitter man en del mer enn det som er på weapon damage. Med andre ord, mer str, mer damage når du bruker ms. Riight ? Bra gangsta Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Er warlock og druid bra combo i arena? Og hvilket spec bør druiden være? Det er en bra spec ja, men tar lang tid å drepe motstanderene som regel og locken burde være SL/SL spec. Målet er å draine mana til healer for og så nuke healer eller dps. Selv er jeg ikke noen stor fan av warlock + healer combo siden det tar 100 år å drepe noen. Jeg liker bedre warlock + mage eller warlock + rogue. Warlock + rogue = chain fear healer og nuke dps kjempefort ned og hold han stunned. Kjempemoro Warlock + mage = sheep dps eller healer og nuke en av de. (er som regel ikke lurt og prøve å sheepe druid f.eks). Endret 10. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå