Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøve Discpriest+holypaladin+frostmage setup idag, var et ganske sjeldent setup og var veldig artig, mage cc'et og holdt folk unna priesten og seg selv, paladinen(meg) gidde bof/bok og healet opp, og priesten mana burnet healern/dps.

Så vær match endte med at vi kunne dpse deres dps sakte ned pga av at alle deres var oom.

Vi tapte 1 match, det var fordi jeg disconnecta :(

Artig setup :D

Lenke til kommentar

Kjørte Frost mage/ Dis priest og en BM hunter (meg) vi spilte 6 kamper og fikk 5-1, tap var for jeg fikk bluescrenn og frost magen å pristen drepte 2 av 3, holy paladin stående igjen som drepte magen.

Vanvittig kjekt oppsett siden frost magen hjelper meg helt ufattlig så jeg kan stå i ro å fyre ned. :)

Lenke til kommentar
Ok. det er noe som ikke er logisk for meg i det hele tatt.

Hvordan kan warriors som bruker MS critte for 3k ?

Does weapon damage. aka rundt 3-500 da ? ok 3-500+210 x2.5 (crit) er et stykke unna 3k. Og her er ikke armor på motsstanderen eller noe sånt regnet med. Så kan noen venligst forklare meg litte grann ? =)

Ja, jeg vet om increased crit dmg i arms speccen. men tviler sterkt på at den har så mye å si.

Funker fint: Trinket + deathwish + warlock uten recilence = 3009 MS critt <3

Altså: Hvis du har en axe som har 300-500 damage, så har du rundt 700-1000 damage, fordi du har attack power utenom på geare ditt ;)

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Ok. det er noe som ikke er logisk for meg i det hele tatt.

Hvordan kan warriors som bruker MS critte for 3k ?

Does weapon damage. aka rundt 3-500 da ? ok 3-500+210 x2.5 (crit) er et stykke unna 3k. Og her er ikke armor på motsstanderen eller noe sånt regnet med. Så kan noen venligst forklare meg litte grann ? =)

Ja, jeg vet om increased crit dmg i arms speccen. men tviler sterkt på at den har så mye å si.

Funker fint: Trinket + deathwish + warlock uten recilence = 3009 MS critt <3

Altså: Hvis du har en axe som har 300-500 damage, så har du rundt 700-1000 damage, fordi du har attack power utenom på geare ditt ;)

Damage og weapon damage er to forskjellige ting, er det ikke?

Edit: hmm. Str = atackpower= mer dmg.

Med andre ord, jo mer str jo mer dmg gir MS?

Syns det virker rart, siden det står at den gjør weapon dmg, og ikke melee dmg. if u catch my drift.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

I tillegg til weapon damage og pluss damagen til ms, har du attack power, og instant angrep multipliserer i tilleg AP med *Husker ikke hva 2h er normalisert til* så derfor hitter man en del mer enn det som er på weapon damage.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
I tillegg til weapon damage og pluss damagen til ms, har du attack power, og instant angrep multipliserer i tilleg AP med *Husker ikke hva 2h er normalisert til* så derfor hitter man en del mer enn det som er på weapon damage.

Med andre ord, mer str, mer damage når du bruker ms. Riight ?

Lenke til kommentar

Med andre ord, mer str, mer damage når du bruker ms. Riight ?

Bra gangsta

Lenke til kommentar
Er warlock og druid bra combo i arena? Og hvilket spec bør druiden være?

Det er en bra spec ja, men tar lang tid å drepe motstanderene som regel og locken burde være SL/SL spec.

Målet er å draine mana til healer for og så nuke healer eller dps.

Selv er jeg ikke noen stor fan av warlock + healer combo siden det tar 100 år å drepe noen.

Jeg liker bedre warlock + mage eller warlock + rogue.

Warlock + rogue = chain fear healer og nuke dps kjempefort ned og hold han stunned. Kjempemoro :)

Warlock + mage = sheep dps eller healer og nuke en av de. (er som regel ikke lurt og prøve å sheepe druid f.eks).

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...