Loeve Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Selv sett bort ifra cyclone kan jeg ikke se hvorfor man heller skulle ville ta med en shaman. Shaman er også langt mer fastbundet til statisk healing enn druider, og har langt, langt, langt dårligere survivability. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nei? En full s2 gearet shaman overlever burst MYE bedre enn en druid. i 5v5 kan ikke en druid kite rundt lengre. Endret 7. desember 2007 av PcT Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor kan ikke druid kite rundt lenger i 5v5 da`? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Mulig han mente 'lenge' siden det er 5on5. Druids kan ikke akkurat spamheale seg heller i bearform eller travel. Endret 8. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men så har de stealth helt til de må komme frem, å da burde et 4 dps team ha såppas kontrol over kampen at han skulle ikke trenge å kite, vist ikke er det tapt Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tror jeg tar druid pga stealth og smidighet, pala healer knall og tåler mye, men poenget er at jeg skal ha det morro og jeg tror jeg finner det jeg vil oppnå med en druid. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei? En full s2 gearet shaman overlever burst MYE bedre enn en druid. i 5v5 kan ikke en druid kite rundt lengre. Hvordan skal en S2-gearet shaman overleve burst bedre enn en druid? Rejuv, regrowth, lifebloom, NS - HT, bear form. Og jo, druider kan til en viss grad kite rundt i bla. Nagrand arena. Selv i 5on5. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For ikke å snakke om 35% damage reduksjon med Natural Perfection & Barkskin. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spørte min 2600 rated rogue om hvorfor shaman > druid... Mest pga hots ikke er nok til å solo heale i 5v5, at shamans sine directheals er så ekstremt mye bedre. Det med totems & bloodlust.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er veldig viktig for deg å poengetere at du kjenner folk med høy rating, er det ikke? HoTs er ikke nok til å soloheale, det er heller ikke lesser / healing wave mot MS / hex of weakness / wound poison. Og i motsetning til shaman sin healing, kan du ikke kicke, så er druiden ubrukelig i noen sekunder. Men nå var vitterlig survivability temaet, og jeg ser ikke helt hvordan shaman skal være bedre enn druid der. Prøver du å heale deg selv i 5on5 rekker du knapt en tidel av healen før du får stun, kick, silence, CS, fear etc. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ta heller med en paladin som healer og elemental shaman for bloodlust/heroism. Resto druids er langt dårligere i 5v5. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bytt ut paladin med disc priest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ok. det er noe som ikke er logisk for meg i det hele tatt. Hvordan kan warriors som bruker MS critte for 3k ? Does weapon damage. aka rundt 3-500 da ? ok 3-500+210 x2.5 (crit) er et stykke unna 3k. Og her er ikke armor på motsstanderen eller noe sånt regnet med. Så kan noen venligst forklare meg litte grann ? =) Ja, jeg vet om increased crit dmg i arms speccen. men tviler sterkt på at den har så mye å si. Endret 9. desember 2007 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei Er i arena team med en druid, er selv affliction lock(43/7/11). vi sliter litt med å finne en tacc som fungerer mot Druid/warrior, noen innspill? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 CC warrioren til helsike vekk fra alt. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er umulig som en warlock Når pettet ditt er dødt vinner warr/druid teams imo.. Større sjanse om du får sl/sl dog. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Han er jo teama med en druid, da. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Så du skal cce warrior og drepe en druid som en warlock ja lol.. Si ifra etter 4 timer når du går lei lol. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vi tenker litt på om å feare/cc'e drooden også drepe warriorn om det fungerer mon tro Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kjører også med en resto druid i 2v2 og når vi møter druid og warrior blir det som regel og dotte de begge (curse of exhaustion) på warrior til tider og draine mana til druid. Funker fin fint til nå det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå