Pazaak Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Uansett du kan ikke nuke en forstmage... ... Trenger jeg si mer? 8052816[/snapback] ... Du kan ikke nuken noen som er udødelig i 20sec når du er 2 rogues, nuke = drepe forst, innen de 2 sekunda har roguekompisen min drept en av dem om de ikke slutter å nuke meg Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Pazaak har helt rett, frost mage er noe av det værre å nuke. Jeg og magen tar ut healer først. Det siste vi vil bruk 2x pyro på er rogue og frost mage. Udødelige horer, det er det de er. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Altså.. *sukk* Hvor mye offensivt får man gjort i en iceblock? Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Altså.. *sukk* Hvor mye offensivt får man gjort i en iceblock? 8053931[/snapback] Les postene mine du den du er på lag me kan gjøre dps til de skifter target,.... Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Altså.. *sukk* Hvor mye offensivt får man gjort i en iceblock? 8053931[/snapback] Les postene mine du den du er på lag me kan gjøre dps til de skifter target,.... 8053970[/snapback] Løsningen er enkel, vent til magen går ut av iceblock, så går en av dere løs på magen mens den andre fortsetter å banke løs på kameraten hans. Som oftest det vi pleier å gjøre ang. mages/paladiner iallefall. Så fort de gjør seg immune skifter vi target, men holder et våkent øye med "luringen" dersom han forsøker å hoppe ut av immuniten sin fordi han ser at det ikke fungerer. Er det en mage som prøver å iceblocke seg igjen etter at vi på nytt denger løs på magen, så denger vi. Nå er kameraten hans enten død, eller så svekka at en av oss kan fikse ham aleine, men den andre passer på luringen som sitter i iceblock/divine shield, klar til å hogge ham ned. Immuniteter er ikke noe særlig stort problem egentlig, faktisk kan det snu kampen til vår fordel ettersom det blir en 2 mot 1 fight dersom vi spiller korta riktige. Åh, arena er jommen meg gøy når det klaffer... Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Exactly.. Hopper en paladin inn i DS er det liten vits i å dunke løs på ham, det er bortkasta dps, enda verre med en mage som hopper inn i iceblock, bare bruk necb og kast en blind det sekundet (jeg er rogue) iceblock er ute om man ikke har drept andremann ennå.. Den magen som går inn i iceblock dreper i realiteten partneren sin.. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Exactly.. Hopper en paladin inn i DS er det liten vits i å dunke løs på ham, det er bortkasta dps, enda verre med en mage som hopper inn i iceblock, bare bruk necb og kast en blind det sekundet (jeg er rogue) iceblock er ute om man ikke har drept andremann ennå.. Den magen som går inn i iceblock dreper i realiteten partneren sin.. 8054106[/snapback] Jeg sa jo netopp at jeg bryter iceblock når de skifter target så FN så kan jeg skyte ut snart 6kdmg på 4 sec summon WE(skyter 700-2k per 2,5sec) dere er ikke serli gla i ice block eller? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 2on2 med meg selv som disc/holy priest og en kompis som feral druid har hvertfall gått utrolig bra når vi har spillt. Begge 2 er veldig seige og drepe og har grei skade. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 2on2 med meg selv som disc/holy priest og en kompis som feral druid har hvertfall gått utrolig bra når vi har spillt. Begge 2 er veldig seige og drepe og har grei skade. 8054225[/snapback] Disc priest å droods eier atm, spenende å se etter patchen da. =/ Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Exactly.. Hopper en paladin inn i DS er det liten vits i å dunke løs på ham, det er bortkasta dps, enda verre med en mage som hopper inn i iceblock, bare bruk necb og kast en blind det sekundet (jeg er rogue) iceblock er ute om man ikke har drept andremann ennå.. Den magen som går inn i iceblock dreper i realiteten partneren sin.. 8054106[/snapback] Jeg sa jo netopp at jeg bryter iceblock når de skifter target så FN så kan jeg skyte ut snart 6kdmg på 4 sec summon WE(skyter 700-2k per 2,5sec) dere er ikke serli gla i ice block eller? 8054138[/snapback] Det øyeblikket du hopper ut av iceblock så får du en blind i trynet.. en imp kick.. et earthshock, en repentance.. etc.. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Exactly.. Hopper en paladin inn i DS er det liten vits i å dunke løs på ham, det er bortkasta dps, enda verre med en mage som hopper inn i iceblock, bare bruk necb og kast en blind det sekundet (jeg er rogue) iceblock er ute om man ikke har drept andremann ennå.. Den magen som går inn i iceblock dreper i realiteten partneren sin.. 8054106[/snapback] Jeg sa jo netopp at jeg bryter iceblock når de skifter target så FN så kan jeg skyte ut snart 6kdmg på 4 sec summon WE(skyter 700-2k per 2,5sec) dere er ikke serli gla i ice block eller? 8054138[/snapback] Det øyeblikket du hopper ut av iceblock så får du en blind i trynet.. en imp kick.. et earthshock, en repentance.. etc.. 8054347[/snapback] MHM, alle har 0,1sec reaksjonstid da? før du har bytta target er fu fryst av FN og har fått en 2kice lance midt i trynet , og du når ikke å nuke en rogue mye på de få sekundene magen er i iceblock, huska at det er 1 person som nuker, for roguen stunlocker 1... Edit: skal trene nå krangle videre senere? elsker sånne diskusjoner (av den enkle grunn at de aldri slutter, for du kan altid countre med noe ^^,) Endret 1. mars 2007 av Pazaak Lenke til kommentar
Nbut Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 "Rogue fanboy inlegg inc" Saken er at 2 rogues som kan å spille, sammen og hver for seg, er et ganske sterkt lag i 2v2 arena. La oss si at begge er speccet 30/0/31, noe som er en av de sterkeste duelerings speccene ingame. Og, hvis noen av dere ikke har insett det enda, 2v2 arena er veldig likt duelering. Med nevnte specc, kan en rogue (teoretisk sett, med likt gear, samme muligheter osv osv) slå en hvilken som helst klasse 1v1. Nå med to rogues, begge har imp sap, og forhåpentlig vis har en av dem vett nokk til å plukke increased stealth detection talentet (pga andre rogues i arena). Med en slik specc kan de to roguene velge å spille 2 mot 1, grunnet sap, eller hvis de er gode nokk, spille 1 mot 1, dvs at den ene roguen tar seg av en warrior, og den andre tar seg av en prest for eksempel. Poenget egentlig, er at et lag med 2 rogues, kan (i teorien) kontre stort sett hva som helst. Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det artigste ever er jo som druid å sleepe en annen druid, for så å caste faerie fire (bryter ikke sleep) komme seg ut av combat. stealth, ravage, trinket, mangle, mangle, rake, rip. Så gå bear å interrupte enhver heal druiden kan finne på å caste dette er da druid vs druid Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Etter 3-4 dager med arcane power spec x 2, bestemte vi oss for å gå full frost. Dette er totalt overlegent i forhold til noen andre mage-specs. Jeg annbefaler alle mager å gå frost i arenaen, ratingen vår har økt med 100 på en dag : ) Lenke til kommentar
Veta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vil Warlock + Mage være bra i Arena? (setter pris på forslag til talent kombinasjoner) Har transferra til en server hvor jeg har en kompis med mage som er ganske lik level som meg, og hadde ko vært kult å gå med han. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vil Warlock + Mage være bra i Arena? (setter pris på forslag til talent kombinasjoner) Har transferra til en server hvor jeg har en kompis med mage som er ganske lik level som meg, og hadde ko vært kult å gå med han. 8070562[/snapback] Hadde heller slått meg sammen med en priest, shaman, paladin eller druid. Det er mye bedre sammen. Men, hvis du har veldig lyst til å spille med magen så er det ikke så værst det heller, det eneste problemet er vel at en av dere vil bli nuket rimelig kjapt i starten, men hvis dere specer demon og frost skulle det gå bra tenker jeg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Så hva heter deres team da? mitt 3vs3 teamet mitt heter <Mage Died> hvor jeg er magen -.- Endret 3. mars 2007 av Adey Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er en post på wow-europe.com hvor folk kan skrive hva deres heter og så en morsom en <Come Honour Face> Si det høyt fort Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Uansett du kan ikke nuke en forstmage... ... Trenger jeg si mer? 8052816[/snapback] ... Du kan ikke nuken noen som er udødelig i 20sec når du er 2 rogues, nuke = drepe forst, innen de 2 sekunda har roguekompisen min drept en av dem om de ikke slutter å nuke meg 8053030[/snapback] Fordi? Jeg spiller med en annen warlock og er warlock selv. Ok vi ser en mage og ingen andre. Hmm en rogue ja (ingen overaskelse det er rogues i 99% av alle 2 vs 2 teams) vi begynner og nuke etter at vi har gjort 1 spell bruker magen Iceblock nå er sikkert roguen hos oss så vi bruker shadowfury. Nei se det stunned rogue. Fear ham. CoS sier du? hmm her må en av oss kite rougen litt rundt til den er borte. Imens har magen våget seg ut av iceblock Seduce, CoE trinket Soulfire hvis den critter er magen ferdig hvis ikke hiver vi på immolate. Enda en iceblock vil bli brukt. Da hjelper jeg kompisen min med roguen som helt sikkert er specced preparation så CoS vil bli brukt igjen. Ta tar jeg over roguen med litt løping rundt omkring mens vennen min bruker Healthstone/bandage. Magen kommer ut av iceblock og blir silenca av felhunter og nuka ned de siste 20% så dør roguen. Så ja du har rett. Frostmages kan ikke nukes rett ned men de utgjør ikke noen stor trussel mens de er inne i istappen sin. Og denne taktikken funker ikke vær gang. Er utalje ting som kan gå galt. Men når det funker er ikke 2 ganger iceblock noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå