DisplayName123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kan du sjekke selv her. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://home.halden.net/jappy/prew/calculate.php værsegod å sjekk selv.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 oi, 244 points! det var overaskende mye Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Som Warlock, vilken av Vengefull Gladiator Gearet burde jeg velge først?.. Siden ¨når jeg kjøper 1 item kommer d til å gå en stund til neste gang:P Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det som blir den største oppgraderingen for deg. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? *Bump* Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er Vengefull Gladiator som er det beste du kan få innen pvp? altså sesong 3, det beste? Skal skaffe meg det selv og etter mine beregninger komer det til og ta ca 6 måneder men kan man være med i både 2vs2 3vs3 og 5vs5 på en gang? altså få arena points fra alle 3 hver uke? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? Det vet jeg ikke, men jeg vet at hvis man er i en gruppe på f.eks. 4. Og 2 av de er i 2v2 kan de gå i kø for 2v2 selv om de to andre i partyet ikke er i 2v2 teamet dems. Men jeg vil vel gå utifra at det går ann. Det er Vengefull Gladiator som er det beste du kan få innen pvp? altså sesong 3, det beste?Skal skaffe meg det selv og etter mine beregninger komer det til og ta ca 6 måneder men kan man være med i både 2vs2 3vs3 og 5vs5 på en gang? altså få arena points fra alle 3 hver uke? Man får kun poeng av det teamet som gir deg mest poeng. Altså har du et 5v5 med 1600 rating, og et 2v2 med 1600 rating vil du få poeng kun av 5v5 teamet. 2v2 og 3v3 gir mindre en 5v5, selv med samme rating. Endret 4. desember 2007 av Ajac0 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ja ok da. Men det er Vengefull Gladiator settet som er det beste? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er High Warlord utstyret som er det beste, alt annet er bare sprøytt. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? *Bump* Ja. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Yes da, PvP guilden min merget med en annen og jeg likte ikke navnet så jeg var litt lame og startet i den beste PvP guilden på serveren. Og fikk meg team med et team hvor alle hadde noe S3 og S2, ganske ownage egentlig. 5v5: Frostmage, warrior, pala, (husker ikke klasse, men dps) og meg 3v3: Mage + warlock + meg. Eide hardt med alle teamene. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nice, hvilken class spiller du? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? *Bump* Ja. Da regner jeg med at dette stemmer for 2vs2 og 3vs3 også? Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? *Bump* Ja. Da regner jeg med at dette stemmer for 2vs2 og 3vs3 også? yep Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nice, hvilken class spiller du? Jeg er warlock selv. Mage + warlock og warlock funket ganske bra vi måtte bare passe på å ta CC. Sheepet som regel warrior/random dps, fearet healer og nuket en dps. Og når priesten var unfeared var dps nuket ned, og så sheepet vi warrior/random dps hver gang han kom løs fra sheepet vi han igjen. Så nuket vi healer og så warrior. Gikk ganske bra egentlig, masse crowd control. Hadde ikke funket uten crowd control. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I f.eks et 5v5 team, er det mulig at bare 2, 3 ell. 4 av de som er i teamet grupper opp og queuer for Arena, eller må man være 5 personer fra teamet for å i det hele tatt kunne velge å joine queue (Join as group)? *Bump* Ja. Da regner jeg med at dette stemmer for 2vs2 og 3vs3 også? yep Kanskje jeg skulle specce frost og gå arena da Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Server spiller du på DNA, hva heter charactern? : ) Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva het de som vant season 2 ? har lyst til å se en gameplay video av dem på youtube Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Server spiller du på DNA, hva heter charactern? : ) Kalotorz på Twisting Nether. Ikke gidd å se på armory siden den har ikke oppdatert gearet siden 27 november og har fått full epic siden da =/ Noen som vet hvorfor gearet mitt ikke oppdaterer og bare guilden? Står at jeg har fått ny guild, men er enda fra 27 november. Edit: Teams vil heller ikke oppdatere. Endret 5. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå