DeadbeaT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 og vi kan snu det hardt på hode og spørre: hvilken dritt rogue klarer ikke å kite en warrior uten rage med sprint, sprint, vanish, vanish, blind, blind, trinket, evnt. racial? nøkkelen, slik jeg ser det, er å hindre warrior i å bygge momentum ved å mate han rage. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Med warlocken (UA specc) spiller jeg med en shadowpriest i 2v2. Vi har hatt litt problem med druid+warr. Er det noen som kan gi oss noe tips? Har tenkt litt på å låse druiden med fear/horror/silence og drepe warrior, men funker dette i praksis? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå jeg trenger 1 hit for å få inn hamstring og intercept. Om roguen greier å komme til druidn så bloodrage > intercept. 3 sec for druid å stikke av. (evnt restealthe) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Med warlocken (UA specc) spiller jeg med en shadowpriest i 2v2. Vi har hatt litt problem med druid+warr. Er det noen som kan gi oss noe tips? Har tenkt litt på å låse druiden med fear/horror/silence og drepe warrior, men funker dette i praksis? Druiden vil uansett komme ut av det og heale instant på warrioren. You can't beat 'em. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Med warlocken (UA specc) spiller jeg med en shadowpriest i 2v2. Vi har hatt litt problem med druid+warr. Er det noen som kan gi oss noe tips? Har tenkt litt på å låse druiden med fear/horror/silence og drepe warrior, men funker dette i praksis? Ja det funker. Få warlocken til å respecce SL/SL. (Ellers dauern for fort) druid/warr er veldig vanskelig for lock/spriest kombo, dere må dotte warren til fullt, fear druid, han trinketter innen da burde priesten din stå ved siden av druidn og instant feare, > ny warlock fear > Silence > Spell lock. Om det går bra burde warrior ha daua for lengst. (Vanskelig å gjøre men mulig i teori) Med warlocken (UA specc) spiller jeg med en shadowpriest i 2v2. Vi har hatt litt problem med druid+warr. Er det noen som kan gi oss noe tips? Har tenkt litt på å låse druiden med fear/horror/silence og drepe warrior, men funker dette i praksis? Druiden vil uansett komme ut av det og heale instant på warrioren. You can't beat 'em. Det er sant, for at det skal fungere må man ha 100% lockdown noe som er vanskeligt. Mulig i teori, VELDIG hardt i praksis. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vi får se om vi skaffer oss en vent for å få timingen på plass. Gidder ikke til å specce tilbake til dobbelt kjedelig specc, skal klare å outheale en warrior et litte stykke når vi får opp lock down på druid. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, Warlock+healer comboen slår det meste. Jeg og druiden jeg spiller med har bare problemer mot rogue+healer egentlig. Jeg er også warlock og spiller med druid. Syns det å si at den comboen bare sliter på roguen healer er feil. Rogue/healer er nesten garantert tap, vinner man er det pga ekstem cc av roguen og at det andre laget driter seg ut. Du har så rett, tar tilbake det jeg sa. Alle lossene vi har hatt etter reseten har vært mot rogues+healers. Vi har snart bare slutta å prøve, er ikke vits egentlig med mindre de er dårlig geared. Vi var nærmest en game jeg klarte å drepe healeren samtidig som roguen drepte meg, men druiden jeg spiller med kunne ikke gjøre stort når roguen bare blinda og first aida seg selv hver gang han gikk low hp. =/ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har selv resto druid i mitt 2v2 og må si at alt er enkelt utenom healer + rogue og warlock + rogue. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Personlig ler jeg og min druid når vi møter healer+rogue teams. Det var på ca 2200-2300 rating i s2. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvilken class er du? Hvis du er Warlock bøyer jeg meg i støvet. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan skal vi overleve i arena når tanken er prot pve spekket og shadowpriesten pve spekket 0 res gear begge. Er vi dømt til å tape 10 av 10 heller. Kanskje vi heller burde skaffe oss S1 gearet og glemme hele arena s3. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Season 1 gear er gøyale saker. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan skal vi overleve i arena når tanken er prot pve spekket og shadowpriesten pve spekket 0 res gear begge. Er vi dømt til å tape 10 av 10 heller. Kanskje vi heller burde skaffe oss S1 gearet og glemme hele arena s3. 1. Du som har så mye penger har vel råd til respecs både til deg og partneren din nå og da? 2. Resilience er latterlig enkelt å skaffe nå. Jeg tjente 150 resilience bare i helga. 3. Har vært oppe på 1800 rating med PvE firemage + raid holy priest + combat rogue 3on3, så ingenting er umulig. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Takker for svar. Krigeren bruker mange hundre gull på wipes i BT og har ingen alt så han sliter økonomisk. Så da er det bare min dps som må stå for begge drapene. Og det er shadowpresten motstanderene vil drepe først. Kanskje jeg burde finne meg noe annet, blir jo bare meg mot to + en prot warrior som fiser rundt med 100 skade og 2-3 spellreflect. Har bare spillt tbc pvp i 4 timer så uerfaren er vel det rette ordet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spørsmål fra meg rett før jeg køyer: Chest enchant - 150 HP eller +15 Resilience? Warlock. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Takker for svar. Krigeren bruker mange hundre gull på wipes i BT og har ingen alt så han sliter økonomisk. Så da er det bare min dps som må stå for begge drapene. Og det er shadowpresten motstanderene vil drepe først. Kanskje jeg burde finne meg noe annet, blir jo bare meg mot to + en prot warrior som fiser rundt med 100 skade og 2-3 spellreflect. Har bare spillt tbc pvp i 4 timer så uerfaren er vel det rette ordet. Finn deg en rogue eller warlock. Warlock + shadow priest kan være et livsfarlig 2on2-team, spesielt om dere drainer mana users. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan skal vi overleve i arena når tanken er prot pve spekket og shadowpriesten pve spekket 0 res gear begge. Er vi dømt til å tape 10 av 10 heller. Kanskje vi heller burde skaffe oss S1 gearet og glemme hele arena s3. Skaff deg S1 og kom tilbake ^^ Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det noe vits i å gå feral druid i arena, eller vil all ha en resto speccet en? Jeg vet at jeg burde finne meg en lock hvis jeg går resto, men hva er best sammen med feral? Snakker 2vs2 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Warrior er temmelig bra med en feral durid, skal jeg ha hørt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det noe vits i å gå feral druid i arena, eller vil all ha en resto speccet en?Jeg vet at jeg burde finne meg en lock hvis jeg går resto, men hva er best sammen med feral? Snakker 2vs2 Feral er helt ubrukelig i forhold til restoration, og virker som en av de desidert svakeste specene 2on2 for øyeblikket. Det kan fungere sammen med en velkoordinert rogue, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå