Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunter + priest er ganske elendig etter min erfaring, vi eier det ivertfall lett.

 

Ville anbefalt hunter + elemental shaman. God damange + heals + interupted spell casting = win.

 

Må si meg uenig, Jeg er priest og gjorde 2v2 med en hunter, og vi vant alt, slo mange med masse merciless gear. (jeg hadde 4-5 epics og han 2 epics og resten blue og greens.)

Vi er begge noob i pvp. Vant ca 90% av alle kampene, eneste grunden til at ratingen ikke gikk opp var at hver gang jeg ikke var online og han ville spille, invita han en eller annen og tapte mer en nok.

 

Mulig vi hadde griseflaks alle gangene, men det føltes som en god blanding

Lenke til kommentar
3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang

Det funket ganske bra (var ingen healer online)

 

DPS healer ganske fort ned, så ble jo nesten som at de ikke hadde healer.

 

Om det er en paladin som bobler seg, da? Da får jo de andre to damagedelere kjøre fullt ut mot dere.

Tviler egentlig på at det holder i det lange løp, men jeg har ikke så alt for mye erfaring fra arenas tidligere så er ikke sikker. :)

Lenke til kommentar
3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang

Det funket ganske bra (var ingen healer online)

 

DPS healer ganske fort ned, så ble jo nesten som at de ikke hadde healer.

 

Om det er en paladin som bobler seg, da? Da får jo de andre to damagedelere kjøre fullt ut mot dere.

Tviler egentlig på at det holder i det lange løp, men jeg har ikke så alt for mye erfaring fra arenas tidligere så er ikke sikker. :)

Altså, vet ikke helt hvor mange som har huet med seg her, men noen som kjenner til DOOM SQUAD? For de som er ukjente med de er det bl.a. et 3v3 lag de har med 2x frost mage og 1x rogue (Agramon, Acrono og Slippy). De toppet jo alt i sin BG gruppe for en tid tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...