DNA Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Tror ingenvinner Det var litt lol på starten. Siden Det var 2 igjen fra laget deres og så tok warrior 1v1 og ble eid. litt driti ut. Edit: vi gå opp, lol. Endret 24. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 du kan da kjøpe vann/mat du kan bruke i arena.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det en combo med hunter - X på topp 10 lista? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 I 2on2? Nei. (Kanskje en hunter+priest jeg ikke vet om) Kanskje noen i 3on3 med warr+pala+hunter dno. I 5on5? Flere. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hunter + priest er ganske elendig etter min erfaring, vi eier det ivertfall lett. Ville anbefalt hunter + elemental shaman. God damange + heals + interupted spell casting = win. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hunter + priest hadde vi ikke en sjanse mot i det hele tatt med Pala+enh shaman.. men så er pala+enh shaman crappy setup.. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Møtte tre Elemental Shamans i Arena 3v3 en gang. Alle tre brukte Chain Lightning samtidig, og vi ble slakta. Vet egentlig ikke helt hvordan det gikk til, men. Sykt bra gear hadde dem også. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 haha hørtes ut som et artig setup! 3 chainheals er imba også vist mange er low Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hunter + priest er ganske elendig etter min erfaring, vi eier det ivertfall lett. Ville anbefalt hunter + elemental shaman. God damange + heals + interupted spell casting = win. Må si meg uenig, Jeg er priest og gjorde 2v2 med en hunter, og vi vant alt, slo mange med masse merciless gear. (jeg hadde 4-5 epics og han 2 epics og resten blue og greens.) Vi er begge noob i pvp. Vant ca 90% av alle kampene, eneste grunden til at ratingen ikke gikk opp var at hver gang jeg ikke var online og han ville spille, invita han en eller annen og tapte mer en nok. Mulig vi hadde griseflaks alle gangene, men det føltes som en god blanding Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er warrior + mage + lock bra combo? Spillte med det i 3v3 i dag og eide rett og slett alle uten om 1 team. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang Det funket ganske bra (var ingen healer online) DPS healer ganske fort ned, så ble jo nesten som at de ikke hadde healer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang Det funket ganske bra (var ingen healer online) DPS healer ganske fort ned, så ble jo nesten som at de ikke hadde healer. Om det er en paladin som bobler seg, da? Da får jo de andre to damagedelere kjøre fullt ut mot dere. Tviler egentlig på at det holder i det lange løp, men jeg har ikke så alt for mye erfaring fra arenas tidligere så er ikke sikker. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har noen tanker om 3v3 med arms warrior, feral drood og holy pally? Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 3v3 uten healer? kan bli vanskelig i høyere rang Det funket ganske bra (var ingen healer online) DPS healer ganske fort ned, så ble jo nesten som at de ikke hadde healer. Om det er en paladin som bobler seg, da? Da får jo de andre to damagedelere kjøre fullt ut mot dere. Tviler egentlig på at det holder i det lange løp, men jeg har ikke så alt for mye erfaring fra arenas tidligere så er ikke sikker. Altså, vet ikke helt hvor mange som har huet med seg her, men noen som kjenner til DOOM SQUAD? For de som er ukjente med de er det bl.a. et 3v3 lag de har med 2x frost mage og 1x rogue (Agramon, Acrono og Slippy). De toppet jo alt i sin BG gruppe for en tid tilbake Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 3v3 uten healer går fint det så lenge det er en god setup. Men Warrior uten dispeller er som en bil uten drivstoff. Altså Warrior er ganske shite i 3x dps 3v3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Møtte 3 frost mages i 3v3 en gang. Det var irriterende med ice lance spam. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, 5v5 shaman-team høres ganske vanskelig ut. Vi møtte et slikt team en gang og downet de utrolig lett. Noen som har møtt 5 warlocker i et team en gang? kan bli nok av dots! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Møtte 3 locks og 2 priests, ble møkk eid Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Må bare spørre, areana poengene jeg har spart opp i sesong 2, kan jeg bruke dem i sesong 3, eller mister jeg dem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå