Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Er forferdelig mange som suger iforhold til merciless gearet sitt da.

 

Var noen forferdelig noobs (merciless warrior og merciless) pala vi eide på noen få sekunder fordi pala timet bubble helt feil. Noen skulle blitt fratatt merciless gearet.

 

Var til og med druid + druid combo (verdens værste combo).

 

 

Edit: Husker at noen sa at SL/SL warlock + rogue var bra i arena. De tok helt feil =/ Helt forferdelig combo.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meg og en kompis lå på 1700 rating med Warrior+Warlock (Thunder, 150res hver ca. SL/SL spec) så det funka greit nok. Skulle dog likt å prøvd å teame opp med en druid :love:

 

Btw, er lock + rogue bedre enn lock+Warrior? Vil anta det pga. blind, evasion, men så liker jeg ikke å være det eneste target når roguen stealther :p

Lenke til kommentar

Ok jeg spiller en warlock sammen med en druid og hvis noen kaller det lamet så skal jeg faen meg ta å rive ut øya deres, så kan dere fortsette å grine på 1300 raiting uten at dere merker noen forskjell.

 

Har dere noen sinne sett warrior+druid team? Alt de gjør er å slow dpsen mens en mens druiden drikker hele jævla tiden

 

IMO BORT MED VANN FRA ARENA, det ødelegger alt

Lenke til kommentar
Ok jeg spiller en warlock sammen med en druid og hvis noen kaller det lamet så skal jeg faen meg ta å rive ut øya deres, så kan dere fortsette å grine på 1300 raiting uten at dere merker noen forskjell.

 

Har dere noen sinne sett warrior+druid team? Alt de gjør er å slow dpsen mens en mens druiden drikker hele jævla tiden

 

IMO BORT MED VANN FRA ARENA, det ødelegger alt

 

Støtter bort med vann-tanken. Samme med first aid. Rogues og mages har i realiteten to liv fordi de bare stikker av og bruker FA/drikker/evocation.

Lenke til kommentar
Ok jeg spiller en warlock sammen med en druid og hvis noen kaller det lamet så skal jeg faen meg ta å rive ut øya deres, så kan dere fortsette å grine på 1300 raiting uten at dere merker noen forskjell.

 

Har dere noen sinne sett warrior+druid team? Alt de gjør er å slow dpsen mens en mens druiden drikker hele jævla tiden

 

IMO BORT MED VANN FRA ARENA, det ødelegger alt

 

Warlock/Druid = lett

Warrior/Druid = lett

 

Begge comboene er like lett.

Lenke til kommentar
Støtter bort med vann-tanken. Samme med first aid. Rogues og mages har i realiteten to liv fordi de bare stikker av og bruker FA/drikker/evocation.

 

Ta vekk vann fra PvP-vendor.

 

Å nekte mages å bruke egen conjured food/water i Arena er jo latterlig. Har du noengang prøvd å drepe en druid/priest/paladin/shamn (healing specced) som mage i Arena? Du må trolig drikke opp til 50 ganger før en av dere leaver. Uten vann vil healere alltid vinne i 1v1 showdown mot mages i Arena.

Lenke til kommentar

Fire magen i det tidligere 3on3-teamet mitt burstet ned healers på veldig kort tid, uten at manaen fikk svi av den grunn. Hva har 1on1 med saken å gjøre? Det finnes ingen 1on1 arena, hvorfor skal det da brukes som argument? Det er meningen at noen klasser skal være sterkere enn andre, hva med å faktisk innse at det ikke er meningen at dere skal kunne out-laste healers? Å basere taktikken sin rundt å gå out of combat etter et par minutter, drikke og starte på nytt igjen er bare latterlig, og et urettferdig fortrinn mot andre klasser uten samme mulighet.

Lenke til kommentar

Har et 5v5 arenateam i Blackout med mest sannsynlig en av de særeste setupene.

 

Vi har en MM Huntard, som har utviklet seg til å bli ekstremet god etter 2.3...

 

VI har også en restodr00d, som hjelper mye med alle instantene, extra cc + at han nærmest er umulig å cc'e.

 

Så har vi 2 priests... Tenkte egentlig at denne comboen kom til å suge, men siden begge kan manaburne utrolig fort, er dette hele nøkkelen i hele teamet vårt. Også det at vi gir power infusion til elementalshamanen vår, som sammen med huntarden nuker alle ned på no time. Priestene våre manaburner whenever vi kan, og vi dør sjelden siden vi har 3 healere.

 

Vi er på 1805 rating atm, og satser på 1850 så vi kan få s3 weapons...

Lenke til kommentar
Du har visst aldri spilt en 1v1 i arena når de andre er døde.

 

At fire magen i ditt team burster ned healere på kort tid er av følger:

 

Dere spiller trolig på 1700-rating og møter idioter.

 

Du snakker om at det er "urettferdig" å outlaste healere? Hvorfor er det annerledes å outlaste healere når healere alltid outhealer mages sin damage?

 

PS. Velkommen til virkeligheten, det finnes ingenting som heter rettferdig i wow, kanskje du bør se deg litt rundt.

 

Jeg har nok det, og jeg har aldri vunnet mot en mage fordi han starter hele kampen på nytt. Har forsåvidt vært oppe på 1900 rating uten å lide nevneverdig, men om all arenabalanse skal baseres på 2500 rating+ top teams så har du vel et gangbart argument. Faktum er at flesteparten ikke befinner seg der.

 

Og det er ikke snakk om outlasting av healere, men outlasting av enhver mana-avhengig klasse. Nei, det finnes ingenting som heter rettferdighet i WoW, men å fjerne muligheten til å drikke hadde vært et steg i riktig retning.

 

Det er for øvrig ikke bare mages som har muligheten til dette, så ser ikke hvorfor du plutselig går i skilpaddemodus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg er en warlock med shadoweave settet og resten er crap green/blues og jeg spiller med en shadowpriest som har full PvE epics og litt merciless. Vi ligger bare på rundt 1450-1550 fordi jeg har lite resilience og fordi det eneste vi møter er Merciless Gladiator warriors + healing paladins på over 1500 rating. Det er irriterende. Umulig å vinne mot de, men de må suge ekstremt siden de ikke kommer seg høyere enn 1500. Ellers så har vi møtt mange med merciless gear på 1400-1500 og de har gearet, men det er alt de har.

 

Er forøvrig SL/SL og priest er shadow ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Mange her som hevder de stadig møter folk med full merciless. Sjekker dere virkelig opp alle eller er det sånn at dere ser et par skuldre og konkluderer med at de har fullt opp ?

Du har nok rett der. Alle vet jo at du har full epic når du har tøffe shoulders ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Mange her som hevder de stadig møter folk med full merciless. Sjekker dere virkelig opp alle eller er det sånn at dere ser et par skuldre og konkluderer med at de har fullt opp ?

 

Når DoTene mine plutselig ikke tar dmg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...