Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg anntar at grunnen til at rekordene ligger på BG9 er fordi det er mange høye lag der, altså mer poeng som sirkulerer i de høyere ratede lagene, dermed blir det mulig å få nye maxratinger. ta en mindre populær BG så finner du at maxratingen er kansje 2300, mens i en gjennomsnittlig BG så er den rundt 2500 f.eks.

 

poenget mitt er at BG9 med BOP NOW kanskje den høyest ratede laget, men det beste? ikke beviselig.

Lenke til kommentar
Hvorfor treffer jeg bare på folk med full ses2 gear i arena idag?

 

2vs2 - 1600 bracket. Ikke ett team har vært uten full merciless. De fleste er ganske clueless også?Er de botter siden de ikke kommer over 1600 rating?Eller reformer de teamet hver dag for å eie nubs med 150 res!

 

:)

 

Helt enig, ille hvor mange med nesten full merciless som er skutt i hode

Lenke til kommentar
er jo det jeg sier :p at de har høyere rating betyr ikke at de er det beste laget, det kan finnes lag i andre BGer som er bedre men har lavere rating pga poengspredningen er dårligere

 

Men de fleste av 2500+ på BG9 er transfers fra andre bg's der de toppa.. (Mange fra s1 konkurransen som transferra over til bg9 for konkuranse i s2.)

 

 

Det nye "record" teamet er på Ruin EU, men det er bare et jukselag så hvem bryr seg. (boosta fra 2400 rating til 2800 på en natt, et 2500 team tapte 37 games på rad sånn at det andre skulle hitte 2800)

 

Flaw in the system!

Lenke til kommentar

sant sant, men grunnen til at de har så høye scores er kun fordi det er så mange andre lag emd høye scores. hadde de spilt i en annen BG ville de kanskje vært first, men med langt mindre scores. så når Serennia blogger om sin 2700 5v5 så er jeg lite imponert, fordi at det hadde sikkert vært first i min BG også, men med 2500 poeng. etc.

Lenke til kommentar

Har nettop tatt med en shaman i guildet til arena teamet mitt :)

 

Er SL/SL lock (meg) + resto shaman.

 

Helt fantastisk team, er umulig å tape omtrent. Eier til og med full merciless teams som warlock + shadow priest, 2x rogue, 2x frost mage, warrior og pala/druid :D

 

Er så utrolig moro å eie andre selv om man selv har dårlig gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...