Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg låner bort druiden min til en kompis som selger gladiator tittel + mount. Er jo greit nok siden jeg også får tittel og mount. Ville ha fått det uansett dog siden han skulle spille med meg med warrioren sin men så ble det litt travelt med selling osv. så han måtte låne druiden min for å spille med en warlock så det skal gå litt "fortere". Vet ikke helt om jeg gidder å stresse med roguen dog, har jo tittel + mount fra s1, men det blir vel en ny mount + tittel så jeg får se. Eneste som er irriterende er 10 min queues i 2v2 :( Startet et 3v3 med roguen på lørdag så får se om det blir tittel med det teamet. Har gått bra så langt, 46 games og 2012 rating med Rogue/Resto Shaman/Frost Mage.

 

Gleder meg bare til å få maces på roguen, 0/31/30 = win. :)

Lenke til kommentar
Hvilken partner passer best for krigeren min i 2v2? Hører mange si druid, resto eller feral? Hvilke taktikk burde vi bruke?

 

Jeg villle sagt Holy specca paladin jeg da ;)

Resto druid er helt klart bedre, du kan holde deg i stealth lenge men warrioren lager mos av motstanderne, og når du først kommer ut er du ekstremt vanskelig å nuke ned. Cyclone, bear form, shapeshift+stikk av, feral charge, roots. Sammenlikn med prester som har fear med 30 sek cooldown >.<

Lenke til kommentar

Resto druid er desidert den beste klassen om man skal kombinere det med warrior, etter mitt syn. Jeg og min arena partner, en rogue pleier å leke oss om det kommer warrior og paladin. Begge kjører DPS på warrior (eller hvilken som helst annen DPS class), så holder jeg paladinen ute av rekkevidde ved fear, coil, curse of tongues etc.

Derimot er det vanskeligere om man møter en resto druid. De kan bl. a bruke cyclone på meg, travel form for å slippe vekk, og de kan gi helse ved spells som healer over tid, mens de ikke er innen rekkevidde.

Lenke til kommentar
Resto druid er desidert den beste klassen om man skal kombinere det med warrior, etter mitt syn. Jeg og min arena partner, en rogue pleier å leke oss om det kommer warrior og paladin. Begge kjører DPS på warrior (eller hvilken som helst annen DPS class), så holder jeg paladinen ute av rekkevidde ved fear, coil, curse of tongues etc.

Derimot er det vanskeligere om man møter en resto druid. De kan bl. a bruke cyclone på meg, travel form for å slippe vekk, og de kan gi helse ved spells som healer over tid, mens de ikke er innen rekkevidde.

 

Er vel ingen tvil om at druid er beste warrior healer. Men paladin kommer på en god andreplass. Priest og shaman er sykt hardt å spille med warrior.

Teamer selv med shaman, vi nådde 2100 rating på ett punkt i dag, men d var rett og slett blodslit. Fordelen med druid og paladin er at de kan assiste warrioren sykt bra, samtidig som de er selvstendige classer som kan overleve det meste selv. En priest og shaman er mye mer sårbare sammen med warrior. Priesten har lite armor og er svak for purge, men shamanen er sårbar for counterspell. Om eg bare fant en druid til 2vs2 da hadde eg nådd 2300 rating før eller siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...