Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvilken 2on2 setup som blir best med warrior neste season jeg, pga store damage upgrades på s3 og teams begynner å bli farlig gode til å cce druids kan warr+druid bli et problem :O

Hmm!

Det vil alltid være best med druid/warrior, shaman/warrior på en god andre vil jeg si.

Lenke til kommentar

Jeg spiller litt arena med kameraten min (warrior) i 2v2 og lurte på hva som ville være best spec å gå for meg.

Jeg har sett at noen bruker affliction, men jeg tåler jo mye mer med SL/SL spec.

Har 9,4-7k hp (avhengig av noen talents i demo) og 155 resilience.

Lenke til kommentar

Trenger litt Arena råd. Har ikke spitl det før, men skal nå sette sammen en 5 manns gruppe. Det kommer til å være meg og en kompis (begge huntere) samt 3 som jeg trenger hjelp til å velge. Hva anbefaler dere?

Hva vil være best specc for oss som huntere i en slik gruppe?

Lenke til kommentar
Jeg spiller litt arena med kameraten min (warrior) i 2v2 og lurte på hva som ville være best spec å gå for meg.

Jeg har sett at noen bruker affliction, men jeg tåler jo mye mer med SL/SL spec.

Har 9,4-7k hp (avhengig av noen talents i demo) og 155 resilience.

For 2v2 er SL/SL genialt, den eller Felguard imo.

Lenke til kommentar

Spør her, selv om dette er litt fram i tid. Rolla lock for litt siden, og det jeg lurer på er hvordan jeg skal ta Warriors? Death wish spiser meg levende, får tatt på et par-tre dots før jeg er toast. Nå i neste patch affecter jo MS drain life i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Solgte alle mine teams i håp for gold nå, så håper jeg får tid til å komme opp på 2,2k 2on2 rating for dragen og ranken >_<

1998 rating atm men håper et par timer i natt gjør det! :p

Gief! Har det artig på 1295 rating (driver å tuller rundt med warrior/paladin/mage (2v2)). Men går best med warrior'n og har fått ca 1350-1400, men med dårlig gear og motstandere med merciless gear og stuff, så er det ikke så veldig artig xD

Lenke til kommentar
Jeg og en pala fra guildet i 2v2 teamet vi lagde i går spillte arena matcher og vant selvfølgelig alle ;)

Hvor mange arena marks (sånne for å få tak i S3 og S2) burde jeg få etter 10 wins på 1500 rating?

Kommer jo helt an på hvor mye rating du har vunnet da... kan være alt fra 300-400.... hvor mye rating har du nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...