Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Di burde egentlig kjøre opp prisen litt, ellers så kommer alle omtrent om ett par uker og løpe rundt i full gladiator gear :s

 

 

par uker? lol? hvis du regner sammen det der så er det 93k honor.. det skal jeg greie å fixe nå i helga :p 31k honor om dagen og AV weekend.. NP :p bare benke seg forran PC-en og spille ^^

 

Blir uansett kjedelig når alle flyger rundt med full gladis :S

 

Det er gankse mange på Grim batol, men når s1 gladis blir honor kjøp, så blir det jo mange flere som får full gladis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterende at jeg ikke kan kjøpe pauldrons når 2.3 hitter live, må vente iallf 3-4 dager for å nå 2k rating i de første new season ukene :(

 

5k arena pts blir for meg chest, legs & gloves.. (4875 pts)

 

 

Så håper jeg at jeg kan få til pauldrons & helm innen 3-4 uker så etter det våpenet.. (Tar det til sist pga at mitt vil fortsatt være ganske greit (s2)

Lenke til kommentar
Irriterende at jeg ikke kan kjøpe pauldrons når 2.3 hitter live, må vente iallf 3-4 dager for å nå 2k rating i de første new season ukene :(

 

5k arena pts blir for meg chest, legs & gloves.. (4875 pts)

 

 

Så håper jeg at jeg kan få til pauldrons & helm innen 3-4 uker så etter det våpenet.. (Tar det til sist pga at mitt vil fortsatt være ganske greit (s2)

 

Amg stakkars deg som må vente noen uker for 2k rating! Prøv mine 9 mnd for å nå 1600 hehe :p

Beste combo for en som spiller rogue, er det en frostmage?

Lenke til kommentar
Amg stakkars deg som må vente noen uker for 2k rating! Prøv mine 9 mnd for å nå 1600 hehe :p

Beste combo for en som spiller rogue, er det en frostmage?

Er vanskelig å si hva det 'beste' er, selvom mange vil svare frostmage. Jeg spiller frostmage selv og har spilt litt 2v2 med en rogue jeg kjenner, men generelt sett synes jeg 2v2 har for små marginer - du kan egentlig spille med hva du vil. Bra setups som rogue ville vært:

Rogue+Druid

Rogue+Frostmage

Rogue+Warlock

Rogue+Priest

(sikkert noen flere, men som sagt; I 2v2 er det så små marginer at du kan egentlig vinne med hva som helst med litt flaks og planlegging)

 

Jeg spilte en del 2v2 på min mage før jeg begynte med 5v5, og kom aldri forbi +2000 rating. Teamet bestod av meg og en annen mage, begge frost. Det er absolutt ikke umulig å komme #1 som mage/mage, men krever mye tolmodighet. Magen jeg spilte med hadde en tendens til å bli 'amper' om vi tapte på små marginer, noe man gjør ofte i 2v2.

 

Etter 2v2 spilte jeg litt 3v3, der vi havnet på rundt 2100, nå spiller jeg 5v5 og runder forhåpentligvis 2200 denne uka. Det er en vanvittig forandring å gå fra 800 points i uka, til ++1100. Selvom jeg startet relativt sent med den charen jeg gjør arena med nå, så tok det ikke lange tiden før jeg fikk full merciless, og mangler bare 1 update fra maksimum arena points stocked. (5000)

Endret av kaken
Lenke til kommentar

lag 1 3v3 lag og bytt setup etter hva dere forventer å møte. druid og priest bør vurdere å gå resto og holy. firemage må bli frost mage, warriors må passe på gear og være arms. også spece slik at de utfyller hverandre om dere skal spille sammen. en av de bør ha bloodfrenzy mens den andre har noe annet på de 2 poengene osv.

Lenke til kommentar
lag 1 3v3 lag og bytt setup etter hva dere forventer å møte. druid og priest bør vurdere å gå resto og holy. firemage må bli frost mage, warriors må passe på gear og være arms. også spece slik at de utfyller hverandre om dere skal spille sammen. en av de bør ha bloodfrenzy mens den andre har noe annet på de 2 poengene osv.

 

men da får vell ikke alle karakterene poeng? er det ikke 33% man trenger?

Lenke til kommentar

vel for to lag ville jeg tatt

 

lag 1: warrior+(frost) mage+holy priest

 

og

 

lag 2: warrior+druid+hunter

 

men da vil lag 2 sannsynligvis være et "bedre" lag, fordi druid+warrior er en finfin match og druid+hunter supplementerer hverandre og warrior+pet supplementerer hverandre. samtidig blir det vanskelig for motstandere å velge targets, velger de warrior får hunter fritt spillerom mens druid can cyclone og heale, velger de druid kand ruid kite mens hunter får leke med warrior vs hva som helst, eller så velger de hunter, og med beast within, ubelastet druid og løs warrior så har man fortsatt en formidabel kamp.

 

mens på lag 1 vil det være slik at hver er en sterk enhet men ikke matcher like godt imo, lettere for motstandere å velge targets blant annet, nuke prest og alt vil ordne seg liksom :p eller nuke warrior ned også kontroller spillet. eller oom prest på å heale warrior/mage i veksel.

 

 

uansett: jeg mener da at man skal kunne forsyne alle 6 spillere i ett 3v3 med poeng hver uke tatt i betraktning at hver spiller trenger 30% og laget for seg selv trenger 10 kamper. men igjen, med personal rating systemet neste patch kan det kanske være like greit med to lag, slik at du får opp personal rating på begge warriorene asap for s3 våpenet etc.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...