Dewd Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Snublet over dette for litt siden: WoW PTR: Arena Season 3 WoW Arena Season 1 item prices listed Noen som har peiling på om dette stemmer? Edit: Nvm, fant svar på www.mmo-champion.com takket være link fra Bamboocha. God natt. Endret 16. oktober 2007 av Dewd Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 S3 var bare elsk Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 S3 var bare elsk Du spiller hunter, retri pala eller enhancement shaman, tar jeg ikke helt feil? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 noen som gidder å liste hvor mye honor S1 kommer til å koste? er på jobben så jeg får ikke gått inn på den siden å sjekka pga spill sider er blocka :< så hvis noen gidder å liste opp hva ting koster så hadde det vært kjempe bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 kjempe bra.. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9721109 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 kjempe bra.. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9721109 som sagt tidligere, kan ikke gå inn på spill sider pga sånne sider er sperret, derfor jeg spørr om noen av dere som kan gidder å lage en liste over hva ting koster hva jeg er intresert i er : - warlock set - crit staff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Leste ikke innlegget ditt helt, beklager. Endret 17. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Leste ikke innlegget ditt helt, beklager. hehe, men takk for bildet uh.. er det meg eller er det bugga? for hvis du ser på bildet så koster season 3 settet HONOR og season 1 og 2 Arena points... sikkert bare folka som har laga diagrammet som har gjordt en liten glipp men? Endret 17. oktober 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Di burde egentlig kjøre opp prisen litt, ellers så kommer alle omtrent om ett par uker og løpe rundt i full gladiator gear :s Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Di burde egentlig kjøre opp prisen litt, ellers så kommer alle omtrent om ett par uker og løpe rundt i full gladiator gear :s par uker? lol? hvis du regner sammen det der så er det 93k honor.. det skal jeg greie å fixe nå i helga 31k honor om dagen og AV weekend.. NP bare benke seg forran PC-en og spille ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, kan gå på noen dager uten store problemer. Litt kjedelig, blir nesten som før BC. :/ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 vel er jo ikke det beste som i PRE TBC med tanke på at det er 2 set som er bedre enn det du får for honor... så egentlig en fin løsning for folk som ikke har tid til å spille så mye arena Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Leste ikke innlegget ditt helt, beklager. hehe, men takk for bildet uh.. er det meg eller er det bugga? for hvis du ser på bildet så koster season 3 settet HONOR og season 1 og 2 Arena points... sikkert bare folka som har laga diagrammet som har gjordt en liten glipp men? Diagrammet er satt opp slik: I Season 1 kostet Gladiator's Chest [s1] 1875 Arena Points. I Season 2 koster Gladiator's Chest [s1] 1630 Arena Points. I Season 3 [giev] kommer Gladiator's Chest [s1] til å koste 14500 Honor Points. Kansje litt dårlig forklart, men var slik jeg tolket det etter litt grubling. Forstsod det ikke helt til å begynde med selv. Edit: + ikke! Endret 17. oktober 2007 av Dewd Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Di burde egentlig kjøre opp prisen litt, ellers så kommer alle omtrent om ett par uker og løpe rundt i full gladiator gear :s par uker? lol? hvis du regner sammen det der så er det 93k honor.. det skal jeg greie å fixe nå i helga 31k honor om dagen og AV weekend.. NP bare benke seg forran PC-en og spille ^^ Blir uansett kjedelig når alle flyger rundt med full gladis :S Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Helvete, jeg må ut og farme marks igjen. :/ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) har for mye av alle (altså 100+ de i postkassa) uten om EOTS jeg for EOTS er en ubrukelig BG siden hord bare zerger rundt Blir uansett kjedelig når alle flyger rundt med full gladis :S hvis servern din er som min så er det lite med folk som IKKE har fult glad Endret 17. oktober 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Alle sammen suser jo rundt med det samme utstyret uansett? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ja akkuratt, selv om jeg ser sinnsvakt mange castere med Shoulder pads of tree shadows , eller whatever de shouldersene som er en rewamp av tier 2 warlock shoulders (nemesis shoulder pads) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En ting jeg lurer på, må man ha 1900 rating for å kjøpe alle typer våpen eller bare S3 våpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå