Solidsturla Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 haha, morsom liten ting skjedde i stad. Jeg gikk litt 3v3, vi har 1500 raiting og møtte på noen full merciless folk, vi ble nuka rett ned. Men det morsome var at det var 0 raiting i raiting change. Det viste seg at de var på 2200 raiting, 700 over oss så de fikk ikke noe får å ta oss. ^^ Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) 2.2.3 er på ptr nå. Blizzard har tidligere sagt at de skal gi beskjed minst 2 uker før den går live, så i absolutt beste tilfelle kommer 2.3 på ptr neste uke (1), så som et minimum én uke på ptr før de gir beskjed om at 2.3 vil gå live (2), så 2 uker som lovet (3-4). Med andre ord, minst en mnd antar jeg. Skulle være tilstrekkelig med tid til å lagre 5000 poeng for de fleste med brukbar 5v5. 9638960[/snapback] Ok, tror jeg skal fortsette å spare arena points da:) Har ikke de beste teamene fordi jeg har satset på PVE i det siste, og så trenger jeg ei fin healing mace for droodn min Endret 5. oktober 2007 av ZindreX Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 YESS fikk endelig 2000 raiting.Har INGEN merciless og bare 4 gladiator. Han jeg teamer med har 2 merciless og 2 gladiator Syns det er litt trist at folk nede på 1700 raiting har full merciless og klarer å tape i tillegg, gleder meg til 2.3. 9639495[/snapback] Class comboer er fortsatt viktig. Noen comboer går rett å slett ikke over 1900 rating. Der går grensen etter min erfaring. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Class comboer er fortsatt viktig. Noen comboer går rett å slett ikke over 1900 rating. Der går grensen etter min erfaring. 9646763[/snapback] Har du skills tror jeg at du hvertfall kan gå minst 2000. Selv dual warrior, men det krever mer gear Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dvs dobbel skillherald... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS. 9651819[/snapback] Pala skal nok være Holy. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS. 9651819[/snapback] Pala skal nok være Holy. 9651825[/snapback] Ok palla og warr maa jo vaere veldig bra med sammen med tanke paa at begge er plate. Eneste problemet jeg ser er mangelen paa ordentlig CC. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS. 9651819[/snapback] Pala skal nok være Holy. 9651825[/snapback] Ok palla og warr maa jo vaere veldig bra med sammen med tanke paa at begge er plate. Eneste problemet jeg ser er mangelen paa ordentlig CC. 9651842[/snapback] Og at paladinen blir lett et offer for cc Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg og en venn startet nettopp et 2v2 team, mest for morro. Jeg er priest og han er warlock, Hvordan er denne comboen? Jeg følte vi klarte oss bra når vi fikk prøvd div taktikker. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) uber taktikk om han speccer full demo og dere vet hva dere driver med.. Manadrain = win. (Hva skjer med en oom mage med felguard på seg?) Endret 7. oktober 2007 av PcT Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg får prøve å sakke han til å bli demo (han er destruction nå) Blir litt vanskelig å manadraine når man har en Rogue som vet hva han gjør etter deg og en druid som også vet hva han gjør. Spesielt når man møter dem for andre gang og de er sure på deg fordi du healet så mye i forrige kamp at nå skal de faen meg ta healeren! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Spriest of affli funker også veldig bra. Spesielt mot dps+healer. Da har dere muligheten til å nuke ned enten dpsen(hvis det er warrior) eller healer(hvis det er feks rogue dps med priest healer) Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbkoZbxczIizzes = Win spec for en warlock hvis warlocken går med healer i 2v2. Hvis warlocken er veldig flink få han til å specc affliction, men vil si at specen jeg linka nå er litt lettere å spille enn affliction. Ikke at warlock er en vanskelig class men Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbkoZbxczIizzes = Win spec for en warlock hvis warlocken går med healer i 2v2. Hvis warlocken er veldig flink få han til å specc affliction, men vil si at specen jeg linka nå er litt lettere å spille enn affliction. Ikke at warlock er en vanskelig class men 9655502[/snapback] Ingen av klassene i wow er så veldig vanskelige. Jeg vil ikke si at warlock er lettere enn hunter mage warrior osv Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbkoZbxczIizzes = Win spec for en warlock hvis warlocken går med healer i 2v2. Hvis warlocken er veldig flink få han til å specc affliction, men vil si at specen jeg linka nå er litt lettere å spille enn affliction. Ikke at warlock er en vanskelig class men 9655502[/snapback] Ingen av klassene i wow er så veldig vanskelige. Jeg vil ikke si at warlock er lettere enn hunter mage warrior osv 9655686[/snapback] Det sier alle, men fortsatt suger 80% av 9 millioner spillere. Det er ihvertfall min oppfatning av WoW. Og du finner keyboard turner warlocks helt opp til 2k rating. Warlock er en latterlig lett klasse å spille i 2v2. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 kommer det en season 3 healing wand? noen som kan bekrefte eller avkrefte? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvilken char er det lettest å få seg et brukbart arena team med ? mest 2vs2 og 3vs3! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Paladin og warlock, antar jeg. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Det kommer healing wand, ja. http://www.mmo-champion.com/images/news/20...ight.jpg Gikk forresten til 1913 rating med nytt 5v5 idag. Balance druid, elemental shaman, destro lock, mutilate rogue (meg) og holy pala. 34-4 stats. 3 tap pga disconnects. Ganske god start vil jeg si. Fikk også opp 3v3 til 2,2k Endret 16. oktober 2007 av Bamboocha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå