Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2.2.3 er på ptr nå. Blizzard har tidligere sagt at de skal gi beskjed minst 2 uker før den går live, så i absolutt beste tilfelle kommer 2.3 på ptr neste uke (1), så som et minimum én uke på ptr før de gir beskjed om at 2.3 vil gå live (2), så 2 uker som lovet (3-4). Med andre ord, minst en mnd antar jeg. Skulle være tilstrekkelig med tid til å lagre 5000 poeng for de fleste med brukbar 5v5.

9638960[/snapback]

Ok, tror jeg skal fortsette å spare arena points da:)

Har ikke de beste teamene fordi jeg har satset på PVE i det siste, og så trenger jeg ei fin healing mace for droodn min :D

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar
YESS fikk endelig 2000 raiting.

Har INGEN merciless og bare 4 gladiator. Han jeg teamer med har 2 merciless og 2 gladiator

 

Syns det er litt trist at folk nede på 1700 raiting har full merciless og klarer å tape i tillegg, gleder meg til 2.3.

9639495[/snapback]

 

Class comboer er fortsatt viktig. Noen comboer går rett å slett ikke over 1900 rating. Der går grensen etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS.

9651819[/snapback]

 

Pala skal nok være Holy.

9651825[/snapback]

Ok palla og warr maa jo vaere veldig bra med sammen med tanke paa at begge er plate. Eneste problemet jeg ser er mangelen paa ordentlig CC.

Lenke til kommentar
Hva er den beste comboen? Har hort palla og warrior er bra sammen. I safall hva slags spec bor palla vaere? Regner med at warr burde vaere MS.

9651819[/snapback]

 

Pala skal nok være Holy.

9651825[/snapback]

Ok palla og warr maa jo vaere veldig bra med sammen med tanke paa at begge er plate. Eneste problemet jeg ser er mangelen paa ordentlig CC.

9651842[/snapback]

 

Og at paladinen blir lett et offer for cc

Lenke til kommentar

Jeg får prøve å sakke han til å bli demo (han er destruction nå)

 

Blir litt vanskelig å manadraine når man har en Rogue som vet hva han gjør etter deg og en druid som også vet hva han gjør. Spesielt når man møter dem for andre gang og de er sure på deg fordi du healet så mye i forrige kamp at nå skal de faen meg ta healeren! :p

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbkoZbxczIizzes = Win spec for en warlock hvis warlocken går med healer i 2v2. Hvis warlocken er veldig flink få han til å specc affliction, men vil si at specen jeg linka nå er litt lettere å spille enn affliction. Ikke at warlock er en vanskelig class men :p

9655502[/snapback]

 

Ingen av klassene i wow er så veldig vanskelige. Jeg vil ikke si at warlock er lettere enn hunter mage warrior osv

Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRbkoZbxczIizzes = Win spec for en warlock hvis warlocken går med healer i 2v2. Hvis warlocken er veldig flink få han til å specc affliction, men vil si at specen jeg linka nå er litt lettere å spille enn affliction. Ikke at warlock er en vanskelig class men :p

9655502[/snapback]

 

Ingen av klassene i wow er så veldig vanskelige. Jeg vil ikke si at warlock er lettere enn hunter mage warrior osv

9655686[/snapback]

Det sier alle, men fortsatt suger 80% av 9 millioner spillere. Det er ihvertfall min oppfatning av WoW. Og du finner keyboard turner warlocks helt opp til 2k rating. Warlock er en latterlig lett klasse å spille i 2v2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...