Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ja som f.eks man kunne fått tilbake f.eks: 75% av arenapointsa for en del

8633323[/snapback]

Hvorfor det? :p Man får da ikke avslag på tier5 når man har tier4 fra før.

Lenke til kommentar

Spørsmål ang å møte resto druids i arena (2vs2 for det meste):

 

Jeg og en mage driver å arena'er litt nå. Har fått en 1607 rating på 2 uker og er fornøyd med det.

Men hver gang vi møter en resto druid er vi relativt sjanseløse. Virker umulig å drepe den, sheep er no go pga shapeshift, man kan kick'e/counterspell'e, men HoT'n til druid healer igjennom CS/Imp kick.

 

Er det noen som har en ok taktikk/erfaring mot dem? Jeg regner med at man burde nuke dem ned fort som fy, men er usikker fordet. Trenger ikke være rogue/mage for å svare :p Bare så jeg vet hva en kan gjøre, for nå tror jeg at jeg ser ut som et stort spørsmålstegn når jeg ser en i arena :p

Lenke til kommentar

Spec på dere? Jeg bruker å sumone pet - trinket - frostbolt - icelance og så tar jeg frostnova med pet rett før det treffer. Da vil du få inn masse dmg og target vil mest sansynelig være på 20-30% hp, da tar du bare cs og nuker resten.

Lenke til kommentar
ja som f.eks man kunne fått tilbake f.eks: 75% av arenapointsa for en del

8633323[/snapback]

Hvorfor det? :p Man får da ikke avslag på tier5 når man har tier4 fra før.

8633404[/snapback]

 

 

 

Neh, si det hvorfor skulle man "waste" masse poeng på å kjøpe gear som vil bli utgatt etter 3mnd?. Når det kommer til Pvpe er du vel avhenign av tier 4 for a å sjangs på å få noe tier 5.

Lenke til kommentar
Spørsmål ang å møte resto druids i arena (2vs2 for det meste):

 

Jeg og en mage driver å arena'er litt nå. Har fått en 1607 rating på 2 uker og er fornøyd med det.

Men hver gang vi møter en resto druid er vi relativt sjanseløse. Virker umulig å drepe den, sheep er no go pga shapeshift, man kan kick'e/counterspell'e, men HoT'n til druid healer igjennom CS/Imp kick.

 

Er det noen som har en ok taktikk/erfaring mot dem? Jeg regner med at man burde nuke dem ned fort som fy, men er usikker fordet. Trenger ikke være rogue/mage for å svare :p Bare så jeg vet hva en kan gjøre, for nå tror jeg at jeg ser ut som et stort spørsmålstegn når jeg ser en i arena :p

8633553[/snapback]

 

Jeg har vært resto druid i arena før, og ja, jeg var unukelig.

 

Helt til vi (jeg druid og en warrior) møtte på 2 rogues.

 

Jeg ble sappa. Og så drepte de warrioren.

Lenke til kommentar

Har faktisk kun møtt druid teamet opp med en annen druid eller en warrior. Og av en eller annen fantastisk grunn klarer warrioren å breake sheep opptil 4 ganger på rad. Ikke vet jeg hvordan :hrm: En annen druid blir bare krøll. Ingen cc what so ever føles det ut som!

 

Det vi har prøvd på er jo å sappe healing druid og nuke den andre. Men siden det kun har vært warrior/druid vi har med å gjøre blir nuking litt umulig. Sap varer da ikke lenge nok, og så kommer de helvettes HoT'sene :(

Får vel geare opp litt til da og gå for samme taktikk :p

Lenke til kommentar

jaja der tapte jeg og mine to random guild member 10 kamper på rad:) Og vi ble ganske steamrolled:)...vi drepte faktisk ikke en eneste fiende:)

 

Folk i 3v3 virker som dem er ganske samkjørt:) Mens jeg og mine randoms ikke er det og gidder ihvertfall ikke å bli det:) Vi er der kun for å samle poeng:) Og 2 warriors og 1 hunter er ikke akkurat optimalt for et 3v3 arenateam:) Men bestekameraten min som er prest orker ikke spille arena hehe....dessuten tror jeg har suger maks i pvp:)

 

Men 305 arenapoeng til oss i dag:)

 

Som jeg sa til dem...vi skal tape oss frem til arenagear:) Det tar litt tid men pyttsann:)

 

om 3 uker fra nå har jeg arenaskuldre:)

 

Det som er bra med arenagear er at det er fett å bruke i vanlig BG's. Og vanlige BG's er jo gøy:) Også kan man bruke det som dps gear i raid og instanser:)

Lenke til kommentar

Noen andre her som har lagt merke til en del "flunks" på arenagear? Som retripaladin eier ikke gearet mitt resilence, og ifølge wow-head er itemlvl på det lavere enn det warrior sitt e.

 

Ekke warriors insane nok i arena som det e?

 

Edit: nwn, var visst samme lvl på det i 2.10.. men fremdeles ingen resilence, ahwell.. alle monner drar :)

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar
Noen som har hørt om en arena kalkulator? Slik du kan finne ut hvor mange points du kommer til å få på onsdag :!:

 

Med litt googling fant jeg det  :cool:

8680086[/snapback]

Er det der hva du får etter én kamp i arenaen? o.O

 

Edit: leste posten nå :p

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Spilte litt arena nå nettopp, eneste teamet vi tapte mot var et av de høyest ranka i battlegroupen. Så ligger på akkurat 2200 rating nå.

 

Må også legge til at jeg er overasket over hvor mye enkelte teams med høy rating suger i forhold til ratinga de har. Feks en priest som var i et team med 2k + rating brukte ikke mass dispell når magen i teamet mitt ice blocka.... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...