Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Pala bubble er protection så CS en heal stopper jo ikke bubble

8418395[/snapback]

Jo, det gjør det.

8418705[/snapback]

Heal = Holy tree, Bubble = protection tree. Gaaanske sikker på at Bubble fortsatt funker da. Og som sagt tror jeg Bubble fjerner alt av silence effects på samme måte som ice-block. Har ikke blitt counterspella noe særlig på 46 palaen min, får dra med mage kompisen min og teste utafor Org. en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pala bubble er protection så CS en heal stopper jo ikke bubble

8418395[/snapback]

Jo, det gjør det.

8418705[/snapback]

Heal = Holy tree, Bubble = protection tree. Gaaanske sikker på at Bubble fortsatt funker da. Og som sagt tror jeg Bubble fjerner alt av silence effects på samme måte som ice-block. Har ikke blitt counterspella noe særlig på 46 palaen min, får dra med mage kompisen min og teste utafor Org. en gang.

8420714[/snapback]

Det går ikke på tre, men på school, og jeg er rimelig sikker på at Bubbles er Holy.

Lenke til kommentar
Pala bubble er protection så CS en heal stopper jo ikke bubble

8418395[/snapback]

Jo, det gjør det.

8418705[/snapback]

Heal = Holy tree, Bubble = protection tree. Gaaanske sikker på at Bubble fortsatt funker da. Og som sagt tror jeg Bubble fjerner alt av silence effects på samme måte som ice-block. Har ikke blitt counterspella noe særlig på 46 palaen min, får dra med mage kompisen min og teste utafor Org. en gang.

8420714[/snapback]

Det går ikke på tre, men på school, og jeg er rimelig sikker på at Bubbles er Holy.

8420895[/snapback]

 

Bubble er holy school.. Kan ikke bruke bubble vis CS

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips angående shadowsteprogue/frostmage og frostmage/hunter? Jeg og roguen stopper opp på rundt 1700 rating, jeg og huntern klarer som oftest litt høyere. http://armory.wow-europe.com/#team-info.xm...Forminethearmer

Xally er ikke så mye med så ikke tenk noe særlig på han. Selv tror jeg at roguen kanskje burde få litt mer hp. Det er nesten alltid han som dør først da jeg har ice barrier

og ice block til å holde meg i livet. Er det noe feil med talentsa våre? Eventuelt noen bra taktikker dere har å komme med? Takker for alle svar. :)

 

Edit: Grunnen til at vi er så lavt nå var at vi spillte litt i fylla igår >.<

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
2228 atm=P Gief Netherdrake ._.'

 

Er gøy å møte #2 laget i Battlegroupen. =) 26 (nesten) gratis arena-points:D

8435973[/snapback]

Hvilke klasser er dere?

8436038[/snapback]

 

Warrior / Resto dr00d

 

 

Du får mer poeng ut av 3vs3 enn 2vs2 hvis du har lik rating ja, enda mer med 5vs5. :)

8442473[/snapback]

 

hehe... hva er rating, har liksom ikke helt skjønt det enda..

8442576[/snapback]

 

Rating er en statistisk måleenhet som brukes til å regne ut lagets sjange til å vinne mot andre lag. Høy rating, god odds mot de fleste lag=)

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar
hehe... hva er rating, har liksom ikke helt skjønt det enda..

8442576[/snapback]

 

rating skal gjenspeile ditt lags ferdigheter

et gjennomsnittslag vil ha 1500 i rating. er du over gjennomsnittet har du over 1500, under gjennomsnittet under 1500.

 

1 gang i uken får du poeng, du kan kjøpe item for, utifra hvilken rating du har. et lag trenger minst 10 kamper, og du må ha spilt minst 30% av lagests kamper for å få poeng

 

slik regnes det ut:

http://www.boxspherical.com/arena/index.php

 

du får kun poeng der du får mest poeng (2v2, 3v3, 5v5)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...