Schjellin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er virkelig Furious MH bedre en furious staffen for en druid atm? Kjøpte MH, siden jeg er SP junkie =P. Spirit er en trash stat IMO, og mp5 blir klart bedre i 3.2 med buffen den får. Er det slik at mp5 blir bedre enn spirit for oss druids? Jeg tror jeg skal ta Staffen, pga resi og stamina. Kjøper battlemaster trinket så har to sp trinket så holder det. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er virkelig Furious MH bedre en furious staffen for en druid atm? Kjøpte MH, siden jeg er SP junkie =P. Spirit er en trash stat IMO, og mp5 blir klart bedre i 3.2 med buffen den får. Er det slik at mp5 blir bedre enn spirit for oss druids? Jeg tror jeg skal ta Staffen, pga resi og stamina. Kjøper battlemaster trinket så har to sp trinket så holder det. Eneste grunn til å ta staff imo er looks og at den koster mindre points. Stamina er det nok av på gearet uansett, MH/OH har samme resi som staff. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er virkelig Furious MH bedre en furious staffen for en druid atm? Kjøpte MH, siden jeg er SP junkie =P. Spirit er en trash stat IMO, og mp5 blir klart bedre i 3.2 med buffen den får. Er det slik at mp5 blir bedre enn spirit for oss druids? Jeg tror jeg skal ta Staffen, pga resi og stamina. Kjøper battlemaster trinket så har to sp trinket så holder det. Eneste grunn til å ta staff imo er looks og at den koster mindre points. Stamina er det nok av på gearet uansett, MH/OH har samme resi som staff. Er ikke mye forskjell men 6 resi forskjell. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er tragisk hvor mye dårlig du møter på lav rating. Lagde et team med Palaen og DK'en min som er på forskjellige kontoer. DK'en er i fullt Naxx10 tankgear og palaen er tier7.5/tier8.5, ingen av dem med resilience. PcT fra forumet spilte DK med kun chains of ice og heartstrike og vi holdt på å vinne masse kamper ( skulle tape 20 for å få rank så måtte leave etter vi fikk kills ) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skjønte ikke helt den "tape 20 for å få rank". Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skjønte ikke helt den "tape 20 for å få rank". Ikke jeg heller, men ja! Det er ikke noe høyt nivå på folk som spiller mellom 0 og 1800. Dere spiller et setup som tåler litt også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du får en rank når du taper 20 games. Det er da den laveste ranken. F.eks rank 20000, du kan da regne ut hvor mange som blir 0.5% på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Finne ut av hvilken rank/rating Bleikfeiten trenger for å sikre seg furious gladiator Bleikfeiten over guildtaggen sin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva synes folk om patchen sånn arena messig da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hm, mista en litt lengre post, men i korte trekk: Ruins: Unødvendig, de kunne klart seg med å fjerne de tinga man kunne feares inni og latt det fortsatt være mulig å bruke "LoS" der. Ring of Valor: Helt nødvendig, latterlig mekanisme. Dalaran Sewers: WOHO! BESTE CHANGE EVER! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så vanskelig det skulle være å finne et semi-seriøst 3v3 team, da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvordan med classene da gutta? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hmm, har et litt snedig spørsmål. har nå trålet AJ og SK-gaming rankings for å finne et Resto shaman/arms warrior/Boomkin team, men har enda ikke klart å finne et eneste et, fant et på 0 rating, noen som vet om en bedre side eller er generelt flinkere enn meg til å lete som finner et? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 enhc + arms + resto er vel vanligere. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 http://armory.wow-europe.com/team-info.xml...elect=calm+down Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Se der ja, lyst å si meg hvordan du fant det? tydelig at mine søkemetoder ikke holdt mål Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det der teamet har jo aldri spilt Rsham/Arms/Boom. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Stussa på at det var fem i teamet, prøvde å tenkte mulige setups de kjørte og mye tilsa andre ting, men er ihvertfall et team med alle tre klasser og specs i Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De har spilt Ret/Rsham/Hunter og Ret/Rdruid/Warr ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå