Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Er virkelig Furious MH bedre en furious staffen for en druid atm?

Kjøpte MH, siden jeg er SP junkie =P. Spirit er en trash stat IMO, og mp5 blir klart bedre i 3.2 med buffen den får.

Er det slik at mp5 blir bedre enn spirit for oss druids?

Jeg tror jeg skal ta Staffen, pga resi og stamina. Kjøper battlemaster trinket så har to sp trinket så holder det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte MH, siden jeg er SP junkie =P. Spirit er en trash stat IMO, og mp5 blir klart bedre i 3.2 med buffen den får.

Jeg tror jeg skal ta Staffen, pga resi og stamina. Kjøper battlemaster trinket så har to sp trinket så holder det.

Eneste grunn til å ta staff imo er looks og at den koster mindre points. Stamina er det nok av på gearet uansett, MH/OH har samme resi som staff.

Lenke til kommentar

Eneste grunn til å ta staff imo er looks og at den koster mindre points. Stamina er det nok av på gearet uansett, MH/OH har samme resi som staff.

Er ikke mye forskjell men 6 resi forskjell.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er tragisk hvor mye dårlig du møter på lav rating. Lagde et team med Palaen og DK'en min som er på forskjellige kontoer. DK'en er i fullt Naxx10 tankgear og palaen er tier7.5/tier8.5, ingen av dem med resilience.

PcT fra forumet spilte DK med kun chains of ice og heartstrike og vi holdt på å vinne masse kamper ( skulle tape 20 for å få rank så måtte leave etter vi fikk kills )

Lenke til kommentar

Hm, mista en litt lengre post, men i korte trekk:

Ruins: Unødvendig, de kunne klart seg med å fjerne de tinga man kunne feares inni og latt det fortsatt være mulig å bruke "LoS" der.

Ring of Valor: Helt nødvendig, latterlig mekanisme.

Dalaran Sewers: WOHO! BESTE CHANGE EVER!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmm, har et litt snedig spørsmål.

har nå trålet AJ og SK-gaming rankings for å finne et Resto shaman/arms warrior/Boomkin team, men har enda ikke klart å finne et eneste et, fant et på 0 rating, noen som vet om en bedre side eller er generelt flinkere enn meg til å lete som finner et?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...