Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Kuldesjokk, ting er ikke som det en gang var. Selv synes jeg arena nesten er ødelagt i wotlk. Ikke bare pga ubalanse, men også på grunn av alt drittet blizzard gjør for å fjerne wintrading, ødelegger hele systemet tbh. Hidden rating, WTF?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre om de bare aktivt hadde folk som undersøkte wintrading og permbannet folk som drev med det. Er ganske lett å finne ut når de samme har matcha mot hverandre 20 matches på rad. Hidden Rating kunne godt vært der, men kun som en indikator for Blizzard til å letter se om noen Wintrader.

Da hadde nok ikke folk turt lenger.

Lenke til kommentar

Enig Grendel, ingen som gidder å wintrade om de blir permbannet. Hvorfor de gidder å wintrade, uten å bli permbannet lurer jeg også på, hva faen er poenget med å ha ufortjent gear? Blir som å farme DM for å få high end gear..

Lenke til kommentar
Syns fremdeles det er teit med så lav requirement. Folk som ikke klarer å komme seg gjennom Naxx kan til og med klare 1850! :(

Men du må vel kunne være enig i at det ikke blir særlig balansert mtp. PvP at man tidligere hadde Betrayer for de som heldig og fikk den i Naxx, mens de som kun gjorde PvP måtte nøye seg med et våpen som hadde 19dps mindre?

Når det gjelder nyeste hotfix... Druid/Rogue FOTM.

Lenke til kommentar

spiller ret/resto shaman atm, kompis av meg fikk en resto shaman av en som sluttet så vi loller litt rundt med det. Virker som en helt grei setup, selvom shamanen har ganske dårlig PvP gear.

+ at kompisen min aldri har spilt shaman så han er ikke verdens beste enda!

Men restoshamans funker da fjell det, i 5on5 nå så er jo en restoshaman nesten et krav for å komme høyt ^^

Lenke til kommentar

Har hørt at man helst skal ha 750+ får å kunne måle seg (overleve) med noen av de harde compene(rogue). Det er relativt lett å skaffe, men må grinde en del honor/wg marks. Sikkert mulig å begynne før det though.

Lenke til kommentar

Ja okei. Ligger på 637 resi nå.

Spiller som resto med frost mage, og det fungerer overraskende bra. Vi har ikke fått spilt mer enn et par 70-kamper (1k rating) men på denne ratingen går det bra mot det meste. Druids er jo som vanlig vanskelig, og double-pala går igjen og igjen og er like umulig hver gang.

Nå var jeg litt dum i gearvalget, har mer elemental enn restogear, så manapoolen går fort tom. Det er det største problemet mer enn noe annet nå, magen har mer survivability enn jeg kunne ant alene. Mer enn en gang har han taklet begge de andre etter jeg er blåst, men som sagt; 1k rating.

Lenke til kommentar

Jeg og min rogue venn spiller 2v2. Folk sier av double pala og pala dk er noen av di beste arena teamsa . Vi ligger desværre bare på 800 .. det går fra 700 til 815 og ned igjenn. Det som skjer er at vi møter uvandelige sterke warriors som knuser meg på noen slag. jeg er død visst jeg ikke gjør noe med en gang han begynner med snurre greiene sine. Problemet er vell dette med at han stadig kan gå ut av freez trap , sleep shot og sap. Jeg har fårstått at han kan gå ut av ting 5 ganger + trinket .. Veldig iriterende .. Spørsmålet mitt da er hva er grunden til syke warriors alerede i en så low rank. Vi har helt greit gear. Min rogue venn har fullt hateful og jeg har noe WG gear og 2 deadly .. Helt brukelig pvp gear. Spørsmål 2 .. Dere proffe vet sikkert noe om hvordan man tar ned en warrior .. Ja jeg har prøvd med denne Frost trap eller hva det heter .. Der warrioren går 50 % saktere i en viss rage. Men alikavell charger han og begynner med dette snurre greiene sine som gjør at han blir imune mot frost trap.

Jeg antar at jeg har pve gear på nå men. Dere kan jo sjekke ut visst dere føler får det uasnett ..

min armory http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Acceptme

Hans armory : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...us&n=Sapyou

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Dere proffe vet sikkert noe om hvordan man tar ned en warrior .. Ja jeg har prøvd med denne Frost trap eller hva det heter .. Der warrioren går 50 % saktere i en viss rage. Men alikavell charger han og begynner med dette snurre greiene sine som gjør at han blir imune mot frost trap.

Ja eg er veldig proff og tillater meg å svare.

Ikkje stå så langt ifra warrioren at han får brukt charge.

Lenke til kommentar
Dere proffe vet sikkert noe om hvordan man tar ned en warrior .. Ja jeg har prøvd med denne Frost trap eller hva det heter .. Der warrioren går 50 % saktere i en viss rage. Men alikavell charger han og begynner med dette snurre greiene sine som gjør at han blir imune mot frost trap.

Ja eg er veldig proff og tillater meg å svare.

Ikkje stå så langt ifra warrioren at han får brukt charge.

ikke for nærme ikek for langt i fra :p hmm farlig ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...