Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i et arena team med en Rogue, og det er drit moro :) Vi pleier alltid å sappe healeren, og det virker mesteparten av gangene. Selv når det er en paladin som healer. 2x ambush og 2x backstab tar vekk ganske mye hp, og healeren rekker rett og slett ikke å heale.

Lenke til kommentar

ok, dårlig og lat når det kommer til leting, så her er et par spm:

 

1. Hvordan lager jeg et arena team, ingen vil svare meg i general :p

2. Er resto shaman, hva passer best til det? Jeg vil tippe en med mye helse, altså warrior (og warlock høres artig ut ^^)

3. Hva er denne ratinga folk snakker om? Og er 1 best, og jo høyere jo dårligere? Og hva hjelper den til?

4. Hvor mange arena points er det mulig å få per uke? (noen som sa noe om at det ikke er noe vits å vinne flere arenaer enn 10 om dagen)

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Kjørt noe arena med en ganske kul grp nå (warrior(meg) - warrior - resto shaman - resto shaman - elemental/resto hybrid shaman)

 

Funker som gull, har vunnet 15 games i strekk nå etter vi satt opp teamet.

 

Begge warriorsa er bra geara samt med shamanene, samtidig med alle mulige totems, går ekstremt bra.

 

Grounding totem & earth shock dreper heftig, 2 epic geared warriors med windfury totems på dreper vi hvem som helst når mortal strike er oppe på under 4 sekunder iallf (Vi går nesten alltid for dps først så healers for å kunne få vekk faren for at shamanene blir tatt ned)

 

Purge er jo også ekstremt deilig for anti ap pom pyro mages, men pga 3x grounding (1 spell per 5. sekund tatt bort) & earth shock spam er caster NULL problem.

 

 

Bare møtt et par veldig gode teams, men tok dem etter lange fights (Den ene mot et team med 2079 rating tok vi 3v5 (de tok ned 2 shamans først men jeg & han andre warrioren drepte deres 3 dps på noen sekunder når vi kom ut av cc)

 

 

Største problemet vil vel bli lack of cc & dispel, men de ALLER fleste teams har 2 dispellers, som betyr at færrest teams faktisk bruker cc.

 

Dermed når de møter oss (1/1000 5on5 teams sikkert uten dispeller) er de ikke klare for deg og om de prøver har vi earth shocks, intercept & grounding.

Lenke til kommentar
For å være ærlig trur jeg ikke det er noe spessielt "drømmeteam", man kan ta det

meste med litt gode taktikker, og TS er jo selvfølgelig et must=p

Det vil altid vaere en class combo som fungerer bedre en alle de andre, men jeg er enig i at team play og individuelle ferdigheter har mer aa si.

 

Noen som har proevd rogue/pala/druid forresten?

8404296[/snapback]

 

altsaa.. selvfølgelig funker x bedre mot y men jeg ville ikke da si at det er et type team som er overlegent alt annet, og du vet skjelden hva du møter på.

 

 

 

Funker ikke. Blessing of Sacrifice er win om noen prøver den taktikken der wink.gif

 

Alstå.. UNDER 2,1k rating så er stort sett folk ikke såpass smarte=D (og som nevnt tidligere så spiller jeg ikke for points, men bare for morro skyld, så blir ikke sååå mange ganger i uka=p)

Lenke til kommentar
Blessing of Sacrifice er win mot allting :p.

 

Anti polly, sap, blind, seduce osv osv.

8417573[/snapback]

 

mot det meste.. men hva med counterspell-pyro, ap-trinket-pom-pyro-macro?^^(og høy crittrating seff ;) )

Edit; og eventuelt Power Infusion vist det blir lite med raids i nær fremdtid=P

counterspell er ganske effektivt mot paladiner egentlig.. siden de bare har holy spells kan de ikke gjøre noenting=D

Endret av Cohutlan
Lenke til kommentar
Blessing of Sacrifice er win mot allting :p.

 

Anti polly, sap, blind, seduce osv osv.

8417573[/snapback]

 

mot det meste.. men hva med counterspell-pyro, ap-trinket-pom-pyro-macro?^^(og høy crittrating seff ;) )

Edit; og eventuelt Power Infusion vist det blir lite med raids i nær fremdtid=P

counterspell er ganske effektivt mot paladiner egentlig.. siden de bare har holy spells kan de ikke gjøre noenting=D

8417604[/snapback]

 

tror du faktisk ikke pala'n løper ut av los før du får casta 6sec pyron? :p

Lenke til kommentar

Kjører som ap pom pyro mage i arena på alten min noen ganger selv, 34% firecrit med molten armor er god god med en helt ok 670 +dmg.

 

Personlig tar jeg ALLTID å nuke dps partnern til paladinen venter på at han skal heale slår in cs og dreper partnern.

 

(warr + mage combo da)

 

Veldig lett mot warr/pala teams egentlig.

Lenke til kommentar
Bare om du faktisk catcher en heal, om du bare har imp cs så kan de fortsatt bubble om du ikke tok ned holy treet for 10sec.

8417628[/snapback]

 

*har en mage som vet hva han driver med i arenateamet sitt :D *

 

hmm.. funker stort sett bare vist palaen går ned fort for MS+flashheal/renew/PoM/shield spam sliter ganske heftig på manaen min=/

Lenke til kommentar
Blessing of Sacrifice er win mot allting :p.

 

Anti polly, sap, blind, seduce osv osv.

8417573[/snapback]

 

mot det meste.. men hva med counterspell-pyro, ap-trinket-pom-pyro-macro?^^(og høy crittrating seff ;) )

Edit; og eventuelt Power Infusion vist det blir lite med raids i nær fremdtid=P

counterspell er ganske effektivt mot paladiner egentlig.. siden de bare har holy spells kan de ikke gjøre noenting=D

8417604[/snapback]

 

tror du faktisk ikke pala'n løper ut av los før du får casta 6sec pyron? :p

8417639[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva jeg gjør jeg vel, bare healer jeg=p men er vel noe sånt no.. trur egentlig ikke han bruker pyro før pom-pyro tbh men=p

 

Kjører som ap pom pyro mage i arena på alten min noen ganger selv, 34% firecrit med molten armor er god god med en helt ok 670 +dmg.

 

Personlig tar jeg ALLTID å nuke dps partnern til paladinen venter på at han skal heale slår in cs og dreper partnern.

 

(warr + mage combo da)

 

Veldig lett mot warr/pala teams egentlig.

er Healer+DPS så blir ikke så enkelt å ta ned en annen DPS som også har en healer på seg=/

 

Tviler jeg ikke på^^

Lenke til kommentar

Ang. pala og counterspell.

Pala bubble er protection så CS en heal stopper jo ikke bubble, men tar ikke bubble bort ALLE negative effekts? Inkl. silence effekten på holy spells når de bubbler etter å ha fått counterspella healen sin?

Og selv med imp CS sin 4 sec silence/priest silence så kan vel palas bubble vekk den debuffen på samme måte som mages kan iceblocke når de er silenca?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...