Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, stakkars deg..

Ja faktisk... Får ikke Frostwyrm mounten eller Gladiator title fordi det ikke finnes ordentlige healers på realmen... Og hvis det hadde blitt gladiator på oss så hadde det fan ikke vært fortjent at jeg carrier Holy Palaen :p

Halvgode folk på 2.3k rating bare fordi de spiller dk/pala setup, latterlig. Ikke noe offence mot deg men mot palaen din, siden du sier at han ikke er så god selv.

Lenke til kommentar
Ja, stakkars deg..

Ja faktisk... Får ikke Frostwyrm mounten eller Gladiator title fordi det ikke finnes ordentlige healers på realmen... Og hvis det hadde blitt gladiator på oss så hadde det fan ikke vært fortjent at jeg carrier Holy Palaen :p

Faen trist å se at dks faktisk er fucka opp, ikke bare ingame

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes denne tråden dør ut med jevne mellomrom =/

Er det ingen som går arena lenger? :p

Jeg begynner snart igjen og vil gå en del arena, med kanskje litt pve på siden.

Har en 80 rogue og pala, venner av meg har druid, warlock, mage og death knigtht.

Hvilke setups er gode nå om dagen? Evt. bedre enn andre, og hva er fotm?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

At hidden rating ikke ble resetet etter Season 5 var litt retarded. Rogue/Rogue med 2,7k rating etter 3-4? dager på grunn av at de vinner 20+ rating på 2,2-2,3k og mister 0. De har selvsagt skills men seriously :D Lurer også på om priests kommer til å dominere hele sesongen og om faktisk noen dk/holy paladins klarer å vise at de ikke bare var faceroll i season 5 og vise seg i toppen.

En annen ting jeg synes er helt teit av blizzard er å gi ut 1005 End damage weapons med 1850 arena rating requirement. Enhver toillpeis kan skaffe den ratingen.

Lenke til kommentar

40% Priest/Rogue på top100, ganske morsomt. Bra vi vet utfra erfaring at Blizzard buffer/nerfer etter top100 da. =P

Ellers så syns ikke det er såå ille at man har i232 våpen på 1850 rating, da ikke alle er like heldig med våpen drops. Kanskje spesielt med tanke på at Deadly (i213) var ganske dårlig. Ulduar25 normal drops er jo i232, så det er vel ikke så ille egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Syns fremdeles det er teit med så lav requirement. Folk som ikke klarer å komme seg gjennom Naxx kan til og med klare 1850! :(

Er artig at det er priest/rogues som "faceroller" for tiden, fordi som dk/pala så synes jeg det er "lett" å facerolle de dårlige priest/rogue teamene som faceroller alle andre. Free points!

Lenke til kommentar
Syns fremdeles det er teit med så lav requirement. Folk som ikke klarer å komme seg gjennom Naxx kan til og med klare 1850! :(

Veldig feil. Har sett mange med BiS pve gear som sliter med å passere 16-1700 selv med gode comps. Dessuten er vel 1850 rundt top 10-15% av arena spillerene, om jeg ikke husker feil. Tenk om bare 10-15% av de beste PvEerene hadde mulighet til å få ilvl 232 weps?

Lenke til kommentar

Er artig at det er priest/rogues som "faceroller" for tiden, fordi som dk/pala så synes jeg det er "lett" å facerolle de dårlige priest/rogue teamene som faceroller alle andre. Free points!

En hver idiot kommer seg igjennom alle deler av pve. Kreves ikke rare innsatsen, er vanskligere for folk å nå 1850 av en eller annen grunn, selv med en god setup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...