binko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fælt så negative vi var da e9... Finnes vel ingen class som ikke er stereotype, ikke i mine øyne hvertfall. Alt med rogue, warrior, druid og paladin er bare irriterende for meg, oooog der har vi vel brukt opp de fleste kombinasjoner allerede. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 mja, hunters er ganske kjipt å møte, men det er vel også Hpala, RetPala, DK,feral,rog,ele shaman, en god mage....THE LIST GOES ON. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alltid kjipt å møte gode spillere. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mer det at alle hunters,DKs,ret palas etc kan facerolle, mens en dårlig mage er virkelig dårlig! Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 skaff deg mere pvp gear og RS så går du arena med en holy loladin og blir steroetype hunTARD / loladin team Vits i og kaffe det blåe settet? eller burde jeg gå for det som er epic med en gang? Må vel grinde honor en stund da, før jeg kan begynne med arena :s Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er bare å facerolle seg gjennom naxx25/voa/os25/eoe25(?) ukentlig, så har du vel full hatefull/deadly i løpet av en måned. Altså: VoA=pvp gear + EoV. Naxx25+os25+eoe25= EoV.... Lenke til kommentar
e9 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er bare å facerolle seg gjennom naxx25/voa/os25/eoe25(?) ukentlig, så har du vel full hatefull/deadly i løpet av en måned. Altså: VoA=pvp gear + EoV. Naxx25+os25+eoe25= EoV.... han kan jo bare auto shoote seg igjennom Naxx,voa,os25,eoe25 da.. grise lett.. RS er viktig! negativ jeg? nei? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er bare å facerolle seg gjennom naxx25/voa/os25/eoe25(?) ukentlig, så har du vel full hatefull/deadly i løpet av en måned. Altså: VoA=pvp gear + EoV. Naxx25+os25+eoe25= EoV.... han kan jo bare auto shoote seg igjennom Naxx,voa,os25,eoe25 da.. grise lett.. RS er viktig! negativ jeg? nei? Auto shoote meg igjennom EoE25? -_- Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ikke kom her å si man trenger skills for å ta malygos :| Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ikke kom her å si man trenger skills for å ta malygos :| Nei, men og sette på autoshoot hele kampen funker ikke særlig bra... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ikke kom her å si man trenger skills for å ta malygos :| Nei, men og sette på autoshoot hele kampen funker ikke særlig bra... nå er du bare teit Lenke til kommentar
Cira Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ikke kom her å si man trenger skills for å ta malygos :| Nei, men og sette på autoshoot hele kampen funker ikke særlig bra... nå er du bare teit Apropos teit... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En ape på hoppestokk klarer å ta Malygos 25man med det nåværende gjennomsnittlige gearlevelet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For det har mye med diskusjonen å gjøre? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Har begynt med og skaffe Savage gladiator settet nå for og begynne med Arena. Men så hører jeg fra andre huntere at Resilienc ikke har noe og si vist du er hunter, er ikke dette bare Bullshit? Endret 4. april 2009 av Sjokoladefisk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jepp. Resilience er bra for alle klasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kjedelig at det ikke blir Gladiator på meg denne sesongen, ille nok at man er DK og greier. Kom hvertfall til 2388 med en helt... grei holy pala, men klarer ikke Gladiator fordi jeg føler det ikke er noen brukbare healers på realmen :/ Endret 13. april 2009 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Blir ikke glad på meg heller! ikke fant jeg noen partner og powergame med siste uken og ikke funker PCen min nå =P Men glad som paladin er ikke akkurat så mye epeen uansett så om jeg får eller ei gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, stakkars deg.. Ja faktisk... Får ikke Frostwyrm mounten eller Gladiator title fordi det ikke finnes ordentlige healers på realmen... Og hvis det hadde blitt gladiator på oss så hadde det fan ikke vært fortjent at jeg carrier Holy Palaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå