Solidsturla Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 5v5 med 5 moonkins med starfall og treants GG Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen warlocks som spiller noe 2v2/3v3? Føler det er lite vits å spille arena nå, er ikke i nærheten av å være gøy. Ikke sjans til å caste noe særlig med spells før jeg dauer heller. Med 693 resilience og 20khp tar det en muti rogue 4 sekunder å drepe meg :] (tok tiden!) Seff, 20k HP er jo cheap shot, mute, mute, envenom Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen warlocks som spiller noe 2v2/3v3? Føler det er lite vits å spille arena nå, er ikke i nærheten av å være gøy. Ikke sjans til å caste noe særlig med spells før jeg dauer heller. Med 693 resilience og 20khp tar det en muti rogue 4 sekunder å drepe meg :] (tok tiden!) Seff, 20k HP er jo cheap shot, mute, mute, envenom Det var jo en god måte å bruke combo points på! Ikke mange som bruker deadly poison i pvp heller gitt.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen warlocks som spiller noe 2v2/3v3? Føler det er lite vits å spille arena nå, er ikke i nærheten av å være gøy. Ikke sjans til å caste noe særlig med spells før jeg dauer heller. Med 693 resilience og 20khp tar det en muti rogue 4 sekunder å drepe meg :] (tok tiden!) Seff, 20k HP er jo cheap shot, mute, mute, envenom Bruker du envenom og deadly poison som mutilate rogue, så er man ikke virkelig klok tbh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er artig å være Death Knight i arena for tiden! Bare faceroller litt så er man på 2k rating og plutselig nummer 3 på servern og nummer 32 på battlegroupen. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Høres gøy ut Nesnomis! Gleder meg til neste patch, warlocks får 1200 mer armor! Da er det min tur. :] .. beklager overdreven syrlighet Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Høres gøy ut Nesnomis! Gleder meg til neste patch, warlocks får 1200 mer armor! Da er det min tur. :] .. beklager overdreven syrlighet Tror ikke du merker 1200 armor at all for å være ærlig.. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 .. beklager overdreven syrlighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så lenge det ikke kommer noe patch med det første (håper man) så kan man facerolle litt til i noen uker : D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Høres gøy ut Nesnomis! Gleder meg til neste patch, warlocks får 1200 mer armor! Da er det min tur. :] .. beklager overdreven syrlighet Tror ikke du merker 1200 armor at all for å være ærlig.. Jeg har 1800 armor totalt på magen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er artig å være Death Knight i arena for tiden! Bare faceroller litt så er man på 2k rating og plutselig nummer 3 på servern og nummer 32 på battlegroupen. DK's er bare helt utrolig overdrevent gode i arena for øyeblikket xD. Har ikke sjangs mot en god Holypala/dk, men mot de som er dårlig/middels gode går de ned fort Ligger på rundt 1800 atm, går hvertfall fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lite folk som driver med arena for tiden på dette forumet merker jeg. Ingen poster på 2 måneder? :O Kom igjen mer arena! Er forøvrig veldig interessert i Gladiator Mounten siden den er super lekker, men med ustabilt internet og at man bare kan spille annen hver helg så får man se hva det blir. I battlegroupen (EU-Rampage) så er det ca. 70 arena teams som får gladiator og jeg ligger atm på 2300+ rating med rundt rank 80. Så får håpe jeg kommer meg opp igjen i tide til season ending. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Folk spiller arena, bare ingen som gidder og whine her og Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Warrior/hpala er faktisk artig, ikke lett å nå høyt uten topnotch resigear på palaen og litt nedstøva pvp-skills hos meg selv, men artig er det. Uvant å ikke være 2k tardmode materiale sånn at alle whiner hvis du sliter mot noen Lenke til kommentar
PcT Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Warrior/Holy pala føles så utrolig kjedelig ut for imo Men jeg bare hater å spille warriorn min i 2v2 atm anyhow, så kan hende det bare er meg som whiner ^^ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bare ordet warrior gjør ting kjedelig, men må skaffe litt gear nå så det er klart til pvp blir mer balansert for alle, nå er det jo skillherald med macespec tendenser for andre klasser, var ikke rettferdig den gangen og er ikke rettferdig nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja warriors har det ikke lett for tiden, men en god warrior kan jo hevde seg mot de fleste hvis han har en god healer. Men man må som regel være heldig med hvem man møter, for de fleste death knights skal vel ikke ha så mange svakheter. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fullt mulig er det, men vesentlig hardere enn det var i tbc Lenke til kommentar
Tern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 spilte med en MS warrior oppe til 1750, er Holypaladin, uheldigvis har han uegnede trekk som jeg irriterer meg over, som shield+onehand macro, han switcher, og det va verre når han var fury å måtte gå inn i inventory å hente andre 2handen sin, selve comboen er vel decent, du som blir targetet hele tia, så ha my resil å vær god til å out los'e masse, er 37 0 34 specc, så jeg kiter DPS'n å dreper han selv, mens warrior er på healer helt til vi gibber dps/healer, depends on setup/situation. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 turtlemacros har jeg liggende fra TBC men vi sliter vel mer med at hvis de bare lukter på palaen så er han dø. Under 200 resi er ikke gøy på en healer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå