faldmo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hele sesongen her vil være Texas, men som DK/Ret så nyter vi det, dog vi er stuck på 1650-1700 pga vi er uerfarene, han pga Reroll og jeg pga jeg har spilt PvE hele min korte wow-kariere. Meeeeeeeen øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er ikke jeg verdens største Serennia fan, men jeg syns denne bloggen hans sier veldig mye bra. Og hvordan man kan fikse problemene. http://wowriot.gameriot.com/blogs/World-of...s-and-Solutions Jeg syns også når Ghostcrwaler sier ting som: It can be just as frustrating to feel unable to stop a healer as it can be to feel that you can't heal anything. I have personally been on both sides of that equation. We understand that many players feel burst damage is too high right now. We hear you. But when all is said and done, there still needs to be a place for damage dealers. Killing a healer, even in the absence of crowd control, silences or whatever, still needs to be a viable tactic at the end of the day. ' Som jeg mener er helt på jordet så blir WoW et spill jeg ikke har lyst til å spille mer. Jeg spiller kun warlock og elsker arena. Men når de har ødelagt begge deler så er det ingen grunn for meg å spille mer. Dette blir bare for dumt. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vel, healing var for bra i TBC, spesielt i S3 og S4. Var bare så utrolig frusterende å spille Mage i arena med begrenset mana og burst som ble LOSet / interruptet enkelt. Respeccet feral tanken min til resto og bam, 400 høyere rating enn med magen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da er vi i full gang med pvp og det starter å bli mer og mer balansert! Flere enn meg som har starta med arena litt aktivt? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja. Balansert? pala - dk dominanse i 2v2 hvertfall Men i neste patch så får spesielt dk masse nerfs, så dette vil kanskje endre litt. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 2v2 frost mages x2 Sykeste jeg har opplevd i arena noensinne. Utrolig burst damage når du møter 2 mages med 6 mirror images og 2 water elementals. BAM Har fullstendig kontroll over hele situasjonen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja. Balansert? pala - dk dominanse i 2v2 hvertfall Men i neste patch så får spesielt dk masse nerfs, så dette vil kanskje endre litt. Joda, men det er også flere andre komboer som hevder seg nå. Så det er mye større balanse nå enn hva det var den første uka. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 2v2 frost mages x2Sykeste jeg har opplevd i arena noensinne. Utrolig burst damage når du møter 2 mages med 6 mirror images og 2 water elementals. BAM Har fullstendig kontroll over hele situasjonen pala-dk. anti magic zone, her kan pala kose seg. DK freedom og anti-magic shell Lenke til kommentar
xTep Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja litt surt å være mage i 2v2 for tiden, er jo dks, ret palas og mut rogues overalt. Spesielt holy pala / unholy DK er mage / rogue killer. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja litt surt å være mage i 2v2 for tiden, er jo dks, ret palas og mut rogues overalt. Spesielt holy pala / unholy DK er mage / rogue killer. Jepp, mage er sikkelig gimp om dagen azz. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke opplevd så store problemer med ret palas eller dks med 2v2 frost mage teamet mitt. Men rogues er OP Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke opplevd så store problemer med ret palas eller dks med 2v2 frost mage teamet mitt. Men rogues er OP Du spiller 2x frost mage? Hvordan fungerer det? Rating? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har ikke opplevd så store problemer med ret palas eller dks med 2v2 frost mage teamet mitt. Men rogues er OP Du spiller 2x frost mage? Hvordan fungerer det? Rating? Det funker utrolig bra egentlig, problemet er at vi har bare såvidt spilt og må jobbe oss litt inn i systemet og time novas og slikt bedre. Selv har jeg såvidt fått bygget med opp litt pvp gear, men akk bare med 200 ress, mens han andre har 400~noe, men med litt 70 brutal o.l Er for øyeblikket på 1522 rating, men det kom av at vi startet med et team som var på 1460 rating. Har vunnet de siste 17 kampene på rad og vil si at 2x frost mages er vilt. Har en utrolig CC og vill burst dmg. Er hvertfall veldig gøy, Xit og Xot eller hva de nå heter har et veldig bra team som man kan titte på, uheldigvis er den vidoen her helt utrolig lame Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Lufter bare en tanke 5v5 bestående av 5x frost mages. Kaos? Et geni behersker kaos Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 5x mages + 5x water elementals + 15x mirror images. pro Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 funker mass dispell på mirros? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 De forsvinner ikke, nei, om det var det du mente. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 ja det jeg mente. =) kjedelig, hehe. I wc3 så kunne dispell brukes for å skade/drepe summoned magic monsters monsters. som water elly og necro skellies Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen warlocks som spiller noe 2v2/3v3? Føler det er lite vits å spille arena nå, er ikke i nærheten av å være gøy. Ikke sjans til å caste noe særlig med spells før jeg dauer heller. Med 693 resilience og 20khp tar det en muti rogue 4 sekunder å drepe meg :] (tok tiden!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå