Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

dessverre få :)

føler meg ikke helt oppdatert på hva som er nytt, items, forandret osv.

Har til nå vært opptatt med å bli 80. Og som gammel pvp-sjel så føler jeg ikke det samme siget som før. Vet ikke hvorfor dette siget har blitt borte. Noe som egentlig er synd.. For arena er noe av det morsomte i wow.

Er heller ikke så keen på å være dps i raid som melee, fått nok av det som rogue og enh shammy. Så hva jeg skal gjøre med min dk vet jeg ikke enda.

Blir mulig å levle shammy og starte som pve healer =)

Lenke til kommentar

Prisliste items osv finner dåke øverst på

www.mmo-champion.com

Om dåke ikkje har sett der enda.

Kjøpte 6x16 Res gems og 6x24 stam gems igår.

head og shoulder enchants klare.

Samt Nok honor, wintergrasp marks, emblems and shit til å geare meg med more resillence then you would ever need.

Så kan folk komme der med dei 2x Dps teamsa å poke alt dei vil. WINZ!

Lenke til kommentar

Stamina er jo heilt klart ein fordel, survivability er jo utrulig viktig. Men må ikkje bli såpass at damagen blir nerfa sidan dåke sikkert vil satse på å drepe ein fort. Men viktigaste for dåke blir å øve på å bruke crowd controllen dåke har for å passe på at ein eventuell healer ikkje får gjort så mykje.

Lenke til kommentar

Gode gamle mage / rogue virker fortsatt. Dog som mutilate, men det ser ut til å virke fint. Møtte et lock / rogue team, zerget locken og han var død før roguen hadde unstealthet. Morro når alle løper rundt i PvE gear med 0 resi = )

DK / Ret pala virker rimelig sick dessverre, tror nok det kommer til å bli FOTM. Har vansker for å se noe som kan overleve lenge mot det der, en disc priest med et tonn resi kanskje.

Lenke til kommentar
Protwarrior var artig i arena :D

Nei, nerf protwarriors :p

Som mage er de faktisk utrolig irriterende. Spesielt spellreflect, tar jo selvmord^^

Haha! Har vendt med til å sitte med fingeren klar på stopcast hvis jeg skyter på en warrior med skjold som har litt rage ;) Stopcast - Icelance - Nuke :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prisliste items osv finner dåke øverst på

www.mmo-champion.com

Om dåke ikkje har sett der enda.

Kjøpte 6x16 Res gems og 6x24 stam gems igår.

head og shoulder enchants klare.

Samt Nok honor, wintergrasp marks, emblems and shit til å geare meg med more resillence then you would ever need.

Så kan folk komme der med dei 2x Dps teamsa å poke alt dei vil. WINZ!

Hvor mye resi har du sa du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...