Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Som PSV sier, vi spiller Kyr på Sylvanas, Rampage battlegroup Så feil på Ap'n min forresten, var rundt 1770 Meridoc og Denso hvis det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er vel så og si kun kremen det er noe forskjell på uansett, og vi ligger et godt stykke unna uansett. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Trenger tips mot rogue + rog\druid\priest, spiller disc priest\lock. Trenger mest tips mot priest\druid + rog. Rog\rog har vi ikke møtt så mye, men ender som oftest med at jeg dør. Need hlep, 150rating til mace :< Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er ikke Warlocken din Human? Forestiller meg at det gjør Rogue/Rogue en del lettere. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Joda, han er det, men er likevel hardt, da rogues skyr han som pesten når den blir poppet. Shadowstep -> sap så rekker vi ikke få noe dots på de heller før jeg får første stun. Endret 29. august 2008 av Sink Lenke til kommentar
Cira Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sikkert noen her som har gått nøye gjennom wotlk talents og generell informasjon om wotlk. Hva tror dere blir populære og gode 2v2 combos på lvl 80? Kom gjerne med 3v3 eller 5v5. Hvilke speccs har foresten DK? Har ikke satt meg inn i klassen, bryr meg generellt ikke, er uansett uaktuelt å levle Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Rampage er ikke akkurat noen noob battlegroup. Det er en grunn til at to lag fra rampage transferet og gikk rett til 1. plass på cyclone i 5s. Kvaliteten i 2v2 er også meget bra, kan ikke akkurat uttale meg om 3v3 da jeg aldri har spilt det high rated. Har inntrykk av at rampage er blant de bedre battlegroupene, selvsagt er det ikke cyclone, men allikevel. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 "Dårlige" og "gode" battlegroups er overrated. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nå. Det er ekstrem stor forskjell mellom bg's. Er uendelig mange vengeful gladiator's på cyclone som ikke er verdig top 20.. Fyi så var Knockout fra rampage r1 i 3 dager i s3 før de, som nå er et 2k scrub team. Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Knockout Arena er atm rank 3, vet ikke hvordan det kan defineres som et scrub team Klar over at de ikke gjorde fullt så stor suksess som ajukreizi, men allikevel ikke et scrub team imo Har spilt mot dem flere ganger, og de kan så absolutt sakene sine. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 De har nå i s4 byttet ut halve teamet 90% av s3 var de på over 700 games med 2050 ca rating. Så ja med dems originale team sugde de baller. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 er det så sykt mangen gode lag i cyclone battlegroupen? spiller selv på en cyclone server Lenke til kommentar
Sati Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen tips som dobbel rogue mot warr + pala/druid? ._. Mot druid pleier vi å prøve å se han i cat, men han kommer seg unna ;/ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen tips som dobbel rogue mot warr + pala/druid? ._.Mot druid pleier vi å prøve å se han i cat, men han kommer seg unna ;/ Pala vill jeg si er nesten en counter for dere generelt. Druiden burde dere egentlig ta, planlegg litt hvem som skal blinde / stunne / shadowsteppe osv. Da burde det gå greit Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som har prøvd med Warrior-Warrior-Rogue setup til 3v3? Må jeg jeg var skeptisk til dette i starten, men vi burster ned de fleste, men er noen setups vi bare kan glemme og vinne imot. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kremen av cyclone, er kremen av kremen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som har prøvd med Warrior-Warrior-Rogue setup til 3v3? Må jeg jeg var skeptisk til dette i starten, men vi burster ned de fleste, men er noen setups vi bare kan glemme og vinne imot. Og hvilken rating er dere på ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 jeg er en resto shammy med ca 335 resi og 1650+ healing. Hva slags partner trenger jeg for å nå 1600+ rating? :/ Har prøvd MS warrior, BM hunter og retri palla. Har gått på trynet hver gang. Det meste jeg har kommet med en MS warrior var 1535 rating. Jeg har lyst å gå litt opp, men det skjer jo ikke, og jeg vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 jeg er en resto shammy med ca 335 resi og 1650+ healing. Hva slags partner trenger jeg for å nå 1600+ rating? :/ Har prøvd MS warrior, BM hunter og retri palla. Har gått på trynet hver gang. Det meste jeg har kommet med en MS warrior var 1535 rating. Jeg har lyst å gå litt opp, men det skjer jo ikke, og jeg vet ikke helt hvorfor. gå warrioren og prøv noe annet en å bare stå å heale mens han denger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå