Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som mage er 9k HP helt greit, men som warlock ville jeg siktet en del høyere. Om det funker for deg, så for all del, fortsett! Optimalt sett ville jeg hatt en warlock med 11 hp i teamet mitt, (som jeg enda ikke har fått laget pga. studier og andre ubetydelige ting)

 

Redigert: 11-13 k hp unbuffed var kanskje litt drøyt. 11k høres derimot som et fint tall.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
HP > Spelldmg & Crit ikke sant? 9000 HP og 400 Spelldmg er vel bedre en 6000 hp og 1000 spelldmg. Merker at jeg sliter litt med mine 6500 hp, i tillegg har jeg lagt merke til at alle topparena teamsa har mye hp.

8390734[/snapback]

 

HP-->Resilience-->dmg-->Crit--> og så burde du holde deg over 8k mana

Lenke til kommentar

Hva er det ultimate 2v2/3v3 team?

 

Pala+Warr er jo såklart 1 av de beste lagene du kan ha, eneste de er svake mot er heavy caster teams.

 

Men jeg er egentlig ute etter et bra team som inneholder mage (meg) siden arenabuddyen min quiter wow snart.

 

Har tenkt på warlock+frostmage, dic priest + firemage og den jerg har hatt fra før, frostmage+rogue.

 

I 3v3: Dic priest, afli warlock, frostmage

Lenke til kommentar
Proev aa bytt ut ene roguen med warrior.. burde fungere mye bedre. Hvis det ikke er skillsa som mangler, da.

 

EDIT: Rogue x2 og pala burde vel egentlig fungere ganske greit da, men men. :p

8403752[/snapback]

Burde fungere, men mot casters +healer var det bare å vente til bubble var over så slaktet de meg rett ned

Lenke til kommentar

For å være ærlig trur jeg ikke det er noe spessielt "drømmeteam", man kan ta det

meste med litt gode taktikker, og TS er jo selvfølgelig et must=p

 

Er Raidingspecca priest selv og gjør arena for fult sammen med en Raidingspecca mage(fire)^^ Funker heftig. Foreksempel har man MS warriors og Palas (nei, dispel vs bubble..->immune) sheep pala, han bruker trinket, sheep pala igjen, han bruker shield, vent til shield går ut og resheep for så å nuke warriorn^^

*De går ganske sikkert etter healern(priesten i dette tilfelle) og har du ok gear(pure stam og physicians greens er bra for arenapriest i starten) og vet sånn nogenlunde hva du driver med burde du klare å overleve.

 

*note, ingen av oss trenger gearet der så vi bare gjør det for morro skyld=p

 

Din beste venn-> LoS! bruk det så ofte som mulig=)

Mot rogue+en annen class-> Mount opp og løp til den andre som Ikke har stealth, da kan du ikke bli sappa pga In combat^^

Palas->lur ham til å bruke shield så tidlig som mulig

 

For healere så ville jeg si Stam->Resilence->Int->+healing som main attributes.

For Casters er det vel nesten det samme, kanskje spelldamage istedetfor healing;)

Lenke til kommentar
For å være ærlig trur jeg ikke det er noe spessielt "drømmeteam", man kan ta det

meste med litt gode taktikker, og TS er jo selvfølgelig et must=p

 

Er Raidingspecca priest selv og gjør arena for fult sammen med en Raidingspecca mage(fire)^^ Funker heftig. Foreksempel har man MS warriors og Palas (nei, dispel vs bubble..->immune) sheep pala, han bruker trinket, sheep pala igjen, han bruker shield, vent til shield går ut og resheep for så å nuke warriorn^^

*De går ganske sikkert etter healern(priesten i dette tilfelle) og har du ok gear(pure stam og physicians greens er bra for arenapriest i starten) og vet sånn nogenlunde hva du driver med burde du klare å overleve.

 

*note, ingen av oss trenger gearet der så vi bare gjør det for morro skyld=p

 

Din beste venn-> LoS! bruk det så ofte som mulig=)

Mot rogue+en annen class-> Mount opp og løp til den andre som Ikke har stealth, da kan du ikke bli sappa pga In combat^^

Palas->lur ham til å bruke shield så tidlig som mulig

 

For healere så ville jeg si Stam->Resilence->Int->+healing som main attributes.

For Casters er det vel nesten det samme, kanskje spelldamage istedetfor healing;)

8404151[/snapback]

 

Funker ikke. Blessing of Sacrifice er win om noen prøver den taktikken der ;)

Lenke til kommentar

i mitt mage+warrior 2v2 har vi også gitt helt opp å prøve å sheepe palla, han har for mange måter å komme seg ut av det så det er en no-go. derimot er det kjempelett dersom man holder palla'en opptatt med å gjøre intet annet enn å heale, dvs MS på den andre og heavy dps. dersom palla'en prøver seg på BoP, spellstealer vi, dersom han prøver seg på en stor heal counterspeller vi, når 2nd er død og det er warrior+mage vs palla, hehe, game over.

Lenke til kommentar

Ser for meg at et 3on3 team bestående av Warrior, Paladin og Warlock er rimelig heavy shit :p Stemmer dette? Meg og en kamerat kjører 2on2 med warrior og warlock nå, går rimelig bra. begynte i går, ligger på 1700 nå.

 

Edit: Det skal sies at vi har shitt gear begge to, dog han har Thunder :) Ingen av oss har noe lvl 70 instance gear :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
For å være ærlig trur jeg ikke det er noe spessielt "drømmeteam", man kan ta det

meste med litt gode taktikker, og TS er jo selvfølgelig et must=p

Det vil altid vaere en class combo som fungerer bedre en alle de andre, men jeg er enig i at team play og individuelle ferdigheter har mer aa si.

 

Noen som har proevd rogue/pala/druid forresten?

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...